Ongemakkelijke momenten

Aardig van je.

2 likes

Nou ja, het was toch een scharrel zei je. Dan kan ik me voorstellen dat dat niet de bedoeling zou zijn :grimacing:

1 like

Eens maar die opmerking leek ook iets over mij te zeggen.

3 likes

meer over het feit dat je nu een kind krijgt toch? misschien wil hij die wel nooit

1 like

Lol. Ik was gisteren op de voetbalclub van mijn vriend en zat lekker te socializen met die gasten. Ga op een moment even naar de WC kom ik terug, zeggen die jongens tegen mij van “joh rebel club, je hebt een nieuwe trui he?” dus ik al helemaal verbaast van ‘ja inderdaad haha’, zegt ééntje “ja je kaartje hangt nog aan je trui…” oeps

18 likes

Mijn nieuwe buurjongen belt net aan en ik doe de deur open.
Hij: Hoi!
Ik: Hoi!
Hij: Ik heb vanavond een date.
Ik: (Waarom vertel je dit, wil je een kurkentrekker lenen o.i.d.?) Oke.
Hij: Ja en ik wilde sorry zeggen voor het lawaai de vorige keer.
Ik: (Had je een feestje dan?): Oh ik heb niks gehoord, wanneer was dat?
Hij: Twee weken geleden denk ik.
Ik: Oh misschien was ik dan niet thuis.
Hij: Oh ja want ik ontdekte dat mijn bed de muur beschadigd heeft.
Ik: (Wtf, waarom vertel je me dit, error): Oh nou ik heb niks gehoord, maar veel plezier!!! (zei ik veel te enthousiast)

En nu kan ik niks anders dan wachten tot ik hem hoor seksen.

170 likes

Ja klinkt echt als een hele rare manier om je te versieren

2 likes

I know! Als ik scherp was geweest had ik hem ook gezegd zn bed dan nu ff van de muur af te halen maar uiteraard bedacht ik dat pas toen ik de deur weer dicht deed.

1 like

Hahaha een soort stille-seks-pakket maken. Met gagballs en schuimrubber en eierdozen.

12 likes

Niet zeker of het verhaal hierin past of in het ergernissen-topic maar was best ook ongemakkelijk dus ik drop het hier.

Gisteren was ik bij mijn ouders thuis en er was redelijk wat familie op visite waaronder een nonkel van me. Op een bepaald moment ging het over de vrijlating van Michel Lelièvre. Nu is die ene nonkel nogal speciaal en heeft hij best ongewone opvattingen over zaken. Hij had voordien al een paar homofobe en racistische uitspraken gedaan die best ongemakkelijk waren maar toen zei hij dus over Lelièvre dat ze hem beter zouden terugsturen naar zijn land…

Maar Lelièvre is een Belg en wordt ook gewoon vastgehouden in België. :woman_shrugging:t3: Dus je voelde echt zo die ongemakkelijke stilte.

23 likes

Aiii, ik voel deze gewoon

1 like

Mijn beste vriend vertelde me van de week dat ie me leuk vond, ik was nogal in shock… (het is niet wederzijds overigens)

1 like

Oh zo ongemakkelijk! Wel echt top van je vriend dat hij de moed kan opbrengen om het te vertellen!

4 likes

Ai ongemakkelijk ja.
Hoe heb je gereageerd? En denk je dat de vriendschap nu is veranderd? :neutral_face:

2 likes

Nouja niet, ik was zo in shock dat ik niet wist wat ik moest zeggen. Na een tijdje ging het gesprek weer gewoon over de dingen die we normaal bespreken… Heb de dag erna gezegd dat ik niet wist wat ik hiermee aanmoest want het is niet wederzijds… Nu is het afwachten, ik hoop niet dat onze vriendschap veranderd maar bepaalde dingen ga ik dus wel laten nu ik dit weet :joy:

Ah heel vervelend is dat! Voor beide partijen :pensive: Ik had 10 jaar terug ook een vriend die meer voor me voelde, dat vertelde hij me een keer in een dronken bui. Niet lang daarna kreeg ik een relatie en was die vriendschap eigenlijk ook wel snel over… Weet niet meer precies hoe het is afgelopen, maar ik herinner me wel de enorm fijne tijd die we hadden.

Ik denk dat onze vriendschap nooit meer word als wat het is geweest. We hebben dezelfde vriendengroep, dus dat maakt het nogeens wat moeilijker…

He shit wat klote! Ik heb dit nu 2x meegemaakt en beide keren janken. Daar gaat je beste vriend (in mijn geval). Succes met de situatie!

Jep hier ook. Zaterdag nacht na het uitgaan stortte ik in, alleen maar huilen, dagen erna ook nog. Nu inmiddels wel uitgehuild maar het blijft shit

Ah noo wat rot <3 knuffel! Hoop dat je er snel over kunt praten als je wilt en je je beter voelt.

1 like