Ohhh dit is zo herkenbaar! Ik heb ook mega angst voor de sportschool. Bij mijn laatste sportschool ben ik oprecht weggegaan door alle insta chicks die ongegeneerd gingen filmen enz. Wel echt goed dat je bent gegaan! Doe je fitness of ook van die groepslesjes?
Nu ik het hier over heb herinner ik me ineens een ongemakkelijk moment in de sportschool. Met lood in mijn schoenen had ik mezelf naar zo’n groepsles gesleept (bodypump). Dit ging de eerste weken aardig goed. Het was steeds ongeveer dezelfde les dus ik werd er ook wat beter in en kreeg wat meer zelfvertrouwen totdat er een keer een inval instructrice kwam. Zij had even bedacht dat we een DUO les gingen doen en iedereen kende elkaar soortvan en ik was altijd redelijk op mezelf dus ik bleef natuurlijk ‘‘over’’ samen met de enige guy in die les. Ik vond het zooo awkward want die oefeningen waren best intiem en door de zenuwen ging het ook echt helemaal mis. Toen ik eindelijk dacht dat de langste 60 min van mijn leven bijna voorbij waren besloot de instructrice er ook nog eens een wedstrijd element in te gooien. Die guy was mega fanatiek dus die was ook steeds op me aan het haten. Ik ben nooit meer naar deze les gegaan.