Nou ja ik lig dan zo onder de dekens met mijn benen gebogen waardoor hij steunt op mijn bovenbenen. Niet echt knieën dus eigenlijk hahahaha
Ik heb een flinke brandwond op mijn kin, ben net even naar de dokter geweest ervoor. Ik hoop dat het geen litteken wordt!
Jeetje! En dat die stomme mensen dan zitten te lachen om je heen als het gebeurt. Heel stom. Hopelijk heelt je brandwond snel.
Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!
Oh wat erg voor je. Vind die mensen nog altijd zo stom.
Misschien dachten die mensen die lachten dat het gewoon koud water was? Anders is het wel echt super gemeen, hopelijk geneest het snel en heb je alsnog een leuke verjaardag!
Jeetje wat rot! Wat naar dat mensen zaten te lachen Je lacht toch niet als iemand pijn heeft?
Soms wel toch? Ik vind dit ook niet om te lachen maar zag vorige week een vrouw vallen op de stoep en daar heb ik 5 minuten om zitten grinniken in de auto
Misschien lachten de mensen wel omdat het er komisch uit zag.
Ze gaf zelf ook aan dat ze deed alsof het geen pijn deed, hoe hadden die mensen dat wel moeten weten dan?
Ik had maandverband in mijn nieuwe Dr. Martens gestopt want dat werkt echt super goed tegen blaren! Maar nu was ik gisteravond op een concert en twee meiden zaten steeds te staren en te grinniken naar mij en m’n schoenen, ik dacht er verder niets bij behalve dat ze m’n nieuwe schoenen wel mooi vonden ofzo. Totdat ik naar beneden keek en ik de helft van m’n maandverband aan de achterkant van m’n schoen zag hangen echt zo’n flap. Dat zijn wel de risico’s die je loopt als je zoiets in je schoen propt icm een gladde panty maar ok, iig geen blaren
Hadden ze ook best even kunnen zeggen
Stom, hadden ze ook gewoon even kunnen zeggen! Sokken over je panty aantrekken helpt bij mij trouwens ook heel goed tegen blaren en levert misschien niet zulke momenten op haha!
Eigenlijk wel he Maar ze waren rond de 16 gok ik.
@Jetlag Ja dat heb ik eerst ook geprobeerd alleen zie je ze dan zitten omdat het middelhoge docs zijn en enkelsokken zitten net op die plek waar ik altijd een blaar krijg haha.
Even een update, tussen mijn beste vriend en mij is alles weer goed. Het is vrijwel weer zoals voorheen Thank you all
Ik was net bij de ap en toen ik ging afrekenen zei ik “pinnen graag” en toen bedacht ik me dat ik cash geld had en zei ik “ohnee ik heb cash moneyzzzz” maar echt zo moneyzzzzz
Brainfart
Ik was gisteren bij de tandarts na heeel lang niet durven en ze was met iets bezig in m’n mond, maar blijkbaar was ik zo ontspannen dat ik een soort wegsufte en op haar vinger in mijn mond zat te sabbelen. Ik schrok echt toen ze vroeg ‘is m’n vinger lekker?’ Gelukkig nog wel hard om kunnen lachen samen… conclusie van haar: nou gelukkig lukt het je wel om te ontspannen
Denk dat jij echt de enige persoon op aarde bent die ontspannen bij de tandarts ligt.
welnee
Mijn eerste keer sportschool was ook zo ongemakkelijk… Ik zou met een kennis gaan en ik verwachtte dat we eerst uitgebreid naar een kleedkamer zouden gaan en daarna naar de kluisjes. Maar mijn kennis kwam best laat aan en toen moest ik me dus zowat naast de toonbank uitkleden (ik had wel alles eronder aan gelukkig). Alleen had ik dus mega veel lagen aan… Ik snap niet waarom, want het was gewoon een warme lentedag. O.a. een poncho (draag ik noooooit) en daarover weer een rare jas. En een broek van Adidas over mijn sportbroek heen (omdat Adidas??? ). De vriend van mijn kennis nam al mijn kleding aan en hij zei ook steeds: ‘oh er komt nog wat aan zie ik’.
De eerste sportles was ook best kut. Mijn sportmatje was pal vooraan neergelegd terwijl ik liever op de achtergrond wilde blijven. Ik was zó zenuwachtig. De lerares riep tussendoor door de microfoon of ik wel ooit gesport had (). En ze reageerde geïrriteerd op mijn vriendin omdat zij mij tussendoor toefluisterde hoe ik de attributen moest gebruiken/monteren. Ik wist echt niets!
Ik ga wel nog steeds.
Hoe werkt dat dan met maandverband? Heb je een tuturlio?
Ik vind dit opzich ook niet helemaal goed van de lerares. Zij zou je juist moeten motiveren en helpen wanneer het jou niet lukt? Daar betaal jij ook voor en zij is daarvoor opgeleid. Vind het wel stoer dat je gegaan bent en ik hoop dat het niet de laatste keer is geweest!