Ongemakkelijke momenten

Eerst deed ik altijd de hele maandverband horizontaal in m’n schoen maar dit werkt beter!

:thumbsup:

59 likes

Aargh ik heb mezelf voorgenomen mij vandaag in te schrijven bij de sportschool (en ik heb al bijna 20 jaar niet gesport) en vind het spannend om alleen al naar binnen te gaan bij een sportschool. Precies dit is mijn grootste angst :grimacing:
Inderdaad mega stoer dat je wel nog gaat!

2 likes

Herkenbaar. Heb mn vriend gevraagd zich mee in te schrijven voor een proef dagpas zodat ik niet in m’n eentje alles hoefde te zoeken daar. Als ik er dan eenmaal een keer geweest ben durf ik wel haha. Misschien kun je ook iemand meevragen de eerste keer?

Heel slim! Helaas heb ik niemand om mee te nemen, maar bij fit for free staat op de website iets over ‘dat ze willen dat je blijft sporten’ en een introductieprogramma hebben, dus ik hoop/neem aan dat ze weten dat mensen het eng vinden. Ik twijfelde trouwens tussen FFF & basic fit want die hebben een ladies only gym vlakbij mijn huis, maar ik vind het stom van mezelf als ik daar alleen vanwege mijn angst om uitgelachen te worden door mannen heen ga, dus ik ga naar FFF. Angst overwinnen enzo :muscle: Maar ik kan hier vast binnenkort ongemakkelijke momenten delen.

Oja om ontopic te blijven: als je niet weet if je mensen een kus of knuffel geeft en hoeveel en op welke wang je begint en je dan in paniek van links naar rechts gaat, maar die ander ook, waardoor je elkaar dan bijna op de mond kust. Dat had ik gister :neutral_face::sweat_smile:

6 likes

Deze lerares is inderdaad een beetje apart en berucht. Na afloop hebben we het uitgepraat en daar was het voor mij mee klaar. Inmiddels vind ik haar tempo en temperament juist fijn, maar voor nieuwe mensen is dit niet handig. Soms vliegt ze nog wel eens uit de bocht (niet naar mij), dus ik vraag me af hoelang ze in dienst blijft. Moet verder zeggen dat persoonlijke aandacht wel lastig blijft omdat de lessen zo stampvol zitten hier.

@Summer ik weet zeker dat je niet zo’n lerares als de mijne treft! Eerste keer blijft verder spannend en onwennig, daar moet je even doorheen.

4 likes

Wij kennen zo’n mannetje dat voor ons klust en allemaal dingen doet. En vandaag was hij bezig om een beginnetje te maken om centrale verwarming bij mij te installeren. Nu zei hij dat hij weg zou gaan om een uur of twee dus ik loop net naar mijn huis voor mijn pauze, en ik moest echt ontzettend poepen :joy: Dus ik ga bij mij thuis naar de wc en zeg keihard tegen mezelf:’ Jezus wat moest ik schijten zeg, damn. Ik scheet bijna in mijn broek eerlijk waar’. En ik loop de keuken in en ik zie zijn gereedschap helemaal ingeplugd in die keuken staan. Ik ben gelijk weer weggegaan en ben zo bang dat hij bij mij op de tweede verdieping nog zat ofzo. Ik durfde gewoon niet te kijken. Waarom praat ik nou weer zo hardop tegen mezelf over dit soort shit man?!?! :joy:

95 likes

Even over de sportschool angst, ik had dit ook. Echter is me dat allemaal meegevallen! Elke keer als ik iets deed en dacht dat mensen 100% naar me zaten te staren, waren ze gewoon bezig met hun eigen oefening. Het is echt niet dat de focus op jou ligt daar. Zijn zat soorten mensen daar, klein, lang, oud en jong. Vind het echt een chille sfeer.

2 likes

Ohhh godzijdank was hij er niet toen ik dat deed, want hij belde net aan. Pak van mijn hart dit :joy:

42 likes

Hahaha ja. Ik vraag me ook wel af hoe het hondje er uit ziet.
En dan zijn 2 vrij pittige honden rassen gecombineerd in 1.

2 likes

Haha mijn ouders hebben een halve chihuahua, halve jack russel (witte) gehad en die heeft met een halve tekkel halve jack russel puppy’s gekregen en daar hebben ze er een van gehouden (zwarte). Maar gelukkig hele rustige en chille hondjes!

25 likes

Wat een poepies

1 like

Om hierop terug te komen, ik heb me ingeschreven! :tada:
Bekijkt die jongen m’n id kaart ter controle, zegt ie: “oh je bent helemaal niet zo jong!” :sob: Ehh bedankt? Ben 30 maar bijna iedereen schat me begin 20 :neutral_face: Het vervelendste is dat mensen allemaal de behoefte hebben er iets over te zeggen, maar dit is wel de slechtste opmerking tot nu…

3 likes

Oh wat een stomme opmerking zeg. Maar super goed dat je het gedaan hebt!! :muscle:t2:

1 like

Oohh noo… :sweat_smile: Wij zeggen altijd: ’ weinig kans Frans’.

6 likes

Haha wat erg!

Ik haalde een keer een fles wijn bij de Albert Heijn waar ik vaak kwam, het kassameisje vroeg naar mijn ID. Toen riep een ander kassameisje die ik al vaker had gezien tegen haar: nee ik ken haar, zij is al super oud!

156 likes

Toen ik nog redelijk nieuw was bij mijn huidige werk, hielp ik een collega met iets zoeken. We praatten een beetje en ik vertelde over mijn vorige werk. Ik zei: ‘ik dacht bij mezelf, nu ben je 30 en dan laat je je zo behandelen door een baas? Toen heb ik mn baan opgezegd en nu ben ik hier.’ Zegt die collega: oh, ik dacht dat je begin 40 was’ !!! Normaal gesproken word ik altijd jonger geschat. Heb ik ook tegen hem gezegd en hij probeerde zichzelf te redden door te zeggen dat ik wijzer klonk als begin 30… duuuude

14 likes

Ik moest vandaag even een foto maken van een collega voor een bepaalde opendag iets ofzo. Dus we waarschuwde een klant. Zegt ze jaa goed dat je het zegt want ik sta ook al zonder toestemming zomaar op jullie site. Dus wij kijken want we wisten niet over welke foto zij het had. Was het gewoon een heel ander mens een collega van ons uit een hele andere winkel. Ze leek er een klein beetje op…

14 likes

Haha wat heerlijk, supercool dat je hebt doorgezet. Eventjes hardop geproest in de trein over het stukje met ‘oh,er komt nog wat aan’ haha

1 like

Ik snap dit niet?

Honderd jaar geleden werkte ik als assistent in een kapsalon.
Ik was onder andere verantwoordelijk voor alle administratieve zaken, alsmede het betalen van de rekeningen en het schakelen met de accountant. We belde 1 a 2 keer per maand om alles door te nemen.

Ik had in die tijd net een nieuwe lover, helemaal hoteldebotel.

Op een (brakke) maandagochtend na een nacht stomende seks zat ik nog even met vriendje aan de telefoon alvorens de accountant belde. Gesprek gehad, zaken doorgenomen en toen ik wilde ophangen zei ik, komt tie; was heel lekker vannacht, ik hou van je.

Andere kant van de lijn : …
Ik…DOEI.

102 likes