Om het erger te maken; ik heb een tijd geleden geklaagd over mannen die tussen de kieren van het afgesloten vrouwenkrachthok aan het kijken waren
the icing on the cake hehe
Omg ik bel net een klant, en op de radio speelde âdire straitsâ met âwalk of lifeâ en ik zat dat soort van super laag een beetje binnensmonds (best wel hijgerig ook eigenlijk hahaha) mee te neuriĂ«n. Hoor ik aan de andere kant ineens een soort stilte en:â EhmmmâŠhallo?â.
Ik ging net met mân hondje zân allerlaatste rondje lopen voor hij wordt ingeslapen. Hij is doof en heeft staar en plots kwamen er drie honden aanrennen die bij hem gingen snuffelen en daar raakt hij van in paniek. Ik tilde hem dus gauw op. Er kwam een vrouw aanlopen die tegen me zei: âdat mag je nooit doen, dan kunnen de andere honden gaan aanvallenâ en het viel echt compleet verkeerd. Ik begon keihard te huilen en zei compleet overstuur dat ie straks wordt ingeslapen en dat ze zich nergens mee moest bemoeien omdat hij doof is.
Vraag me af voor wie dit nu ongemakkelijker was; voor haar of voor mij (omdat ik keihard begon te huilen). Ze bedoelde het waarschijnlijk goed.
Ah nee⊠veel sterkte
Heel veel sterkte.
Veel sterkte zo
Ze had zich nergens mee moeten bemoeien! Veel sterkte zo
Veel sterkte, wat verdrietig.
Wat ontzettend verdrietig zeg. Wat goed dat je hem opgetild hebt toen de andere honden er aankwamen. Ik denk dat hij dat erg prettig gevonden moet hebben.
Veel sterkte
Ik snap goed dat je zoiets op zoân moment niet kan hebben hoor! Ze moet zich er ook gewoon niet mee bemoeien. Heel veel sterkte!
Ze had inderdaad dr mond moeten houden. Sterkte
Heel veel sterkte
Heel erg veel sterkte <3
Heel veel sterkte
Veel sterkte!!
Heel veel sterkte
Veel sterkte
Heel erg bedankt allemaal, doet me goed Het was verschrikkelijk, maar nog erger dat het huis nu zo leeg is. Mân beestje