In de BRP staan geen telefoonnummers. Wel je adres dus misschien bellen ze dan je huisnummer via het telefoonboek?
Over awkward telefoontjes gesproken, een aantal jaren geleden had ik op marktplaats een advertentie geplaatst als oppas om als student wat bij te verdienen.
Kreeg een telefoontje van een volwasen man of ik interesse had om op hem te passen. Als in, hij verkleed zich als een baby en ik ben dan de oppas.
Heb m vriendelijk bedankt dat ik niet zo een soort oppas ben.
Wat superklote voor je als dit echt nep is. Jeetje wat een lef heb je om mensen op te bellen met die vragen. Ik had het ook direct geloofd! Zo naar dat je dan in je goedheid erin mee gaat en iemand maakt daar zo misbruik van.
Mijn moeder (70) heeft blijkbaar een nogal algemeen âbejaardenhoofdâ en houding, want ben deze week alleen al drie keer opgesprongen, omdat ik dacht dat ik haar zag. Inclusief een keer achterna fietsen en âhoiâ zeggen.
Update: mijn âverdachteâ is hoogstwaarschijnlijk onschuldig.
Samenvatting
heb de man gevraagd waarvan ik het vermoedde, hij leek echt verbaasd. Heeft verder ook niet te lang erbij stilgestaan. Ben wel blij, maar is toch kut dat ik het had moeten vragen en hem er ĂŒberhaupt van verdachtte
Had echter besloten niet op te geven met zoeken en na tig verschillende termen intikken op zowel Google als Twitter, eindelijk recente gevallen gevonden van mensen die gebeld zijn voor een zogenaamd onderzoek en zij reageerden recentelijk onder bericht van RI.VM uit 2017.
https://m.facebook.com/RIVMnl/posts/1427617330621591
Dit geeft zoveel rust, wetende dat het waarschijnlijk geen gerichte oproep is geweest.
Einde mysterie.
Ik heb je verhaal gevolgd en ik wil even zeggen dat je je echt niet kut moet voelen om iemand te verdenken gezien dat toch ergens op is gebaseerd en je nu, nadat je hem erop aan hebt gesproken tenminste weet dat hij het niet was ipv dat je altijd met twijfels zou rondlopen
Ik heb een super domme video gemonteerd in een bestaande template. Dus iedereen die die template opent om in te werken ziet mijn video moet maar snel de man van de helpdesk opzoeken
Een vriendin en ik sturen elkaar altijd fotoâs van onze nagels als we een leuke kleur erop hebben. Nu had ik gisteren een nieuwe holografische nagellak erop gedaan en ik was er de hele dag door gefascineerd. In elk licht glinsterde ie anders.
Ik ging naar de wc en toen ik zat te plassen maakte ik een foto van mân nagels, maar er stond een collega buiten mân hokje die net klaar was met haar handen wassen (was dus erg stil) en toen maakte mân camera keihard zoân klik geluidđ
Die collega zal zich vast afgevraagd hebben waar ik een foto van zat te maken.
Nagellak glimde wel mooi:
Ongemakkelijk moment van mân vriend:
Hij appte mij of ik mân bh ook kwijt was vanmorgen. Ik kon hem idd niet vinden. Wat bleek? Mijn bh zat vast aan zijn tas. Hier heeft hij dus mee door de hele stad gefietst en door het hele gebouw van zân werk gelopen totdat een collega vroeg wat hij nou aan zijn tas had hangen. Hahahaha. Het was ook nog zo één met een panterprintje, lekker opvallend
Beter dat het jouw bh was
Hahahah omg te grappig, jammer dat ik m niet gezien heb
mijn man heeft zoân werkbroek met zakken, voorzien van klittenband. Heeft een x de hele dag op de bouw gelopen met een string aan zijn broek gekleefd
Ik was vandaag bij mijn sportschool waar een verbouwing bezig is. Nu heb ik het richtingsgevoel van een garnaal, en heb ik zelfs in een gebouw waar ik al een jaar kom moeite met de juiste ruimte vinden. Ik was een beetje rond aan het kijken waar ze mee bezig waren en ik zag een nieuwe ruimte (dacht ik), dus ik ging op mijn gemakje in de deuropening staan kijken⊠Bleek het de mannenkleedkamer te zijn die ik niet herkend had. Ik heb er echt 5 minuten staan kijken, had ook echt oogcontact met wat mannen maar het drong niet tot me door ofzo? Arghh
Hahha ik zie helemaal voor me hoe je heel creepy in de deuropening staat te loeren
Haha nee juist heel nonchalant tegen de deurpost staat te leunen en te kijken
Haha ja zo was het meer, ik weet niet of dat het meer of minder ongemakkelijk maakt⊠Gelukkig loopt mân abonnement bijna af.
Een vriend vertelde dat ie op mannen valt en ik zei doodleuk âIk ookâ
Ik cringe nog steeds als ik er aan denk
Ik vind het best een relativerende opmerking ofzo. Alsof het in ieder geval geen big deal voor je is, maar kan me voorstellen dat het voor hem heftig was te vertellen en dan is het miss minder gepast
Nee hij keek me even fronsend aan en schoot toen keihard in de lach.
Maar van alles wat ik had kunnen zeggen, bemoedigende omhelzende liefdevolle woorden kiest mijn hoofd ervoor om dit eruit te gooien.
Oh neee wat ongemakkelijk haha. Dat die mannen ook niets zeiden? Als dit andersom zou gebeuren werd de man in kwestie meteen de deur gewezen denk ik haha.