Ongemakkelijke momenten

Veel sterkte :sparkling_heart:

1 like

Heel erg bedankt allemaal, doet me goed :heart: Het was verschrikkelijk, maar nog erger dat het huis nu zo leeg is. M’n beestje :heart:

21 likes

Heel veel sterkte! :heart: Het is afschuwelijk om je liefste vriendje te verliezen. En ik vind het super goed van je dat je opkwam voor je hondje! Dat vond hij vast en zeker heel fijn :heart:

3 likes

Sterkte :frowning: en een hele dikke digitale knuffel!!!

1 like

Heel veel sterkte :revolving_hearts:

1 like

Veel sterkte :heart:

1 like

Veel sterkte en dikke knuffel!

1 like

Heel veel sterkte @Aguamenti ik leef met je mee.

1 like

Oh nee een hele dikke knuffel, wat verschrikkelijk je beestje te moeten laten gaan. Sterkte :heart::star:

1 like

@Aguamenti :heart: je hondje heeft geboft met een baasje die zo voor hem opkwam

3 likes

Heel veel knuffels en sterkte voor jou :heart:

1 like

Sterkte! :heart: Nooit leuk om je beste dierenvriendje te verliezen.

1 like

Ik weet echt nooit hoe ik me moet gedragen als je op school of werk bent en de schoonmaker gaat om je heen schoonmaken. Moet je dan weg? Moet je dankjewel zeggen? Negeer je diegene?

40 likes

Heel veel sterkte :two_hearts:

1 like

Wat ik pasgeleden toch wel redelijk ongemakkelijk vond was toen vriend en ik in de lidl stonden.

Wij stonden bij de kassa en er stond een wat oudere vrouw voor ons haar boodschappen in te laden. Ging tergend traag maar oke, boeiend.

Ineens keert ze zich tot mijn vriend (26) en vraagt ze aan hem (over mij) is dat je dochter?(ik, 25) Het kassameisje moet haar lach echt inhouden. Ik sta echt flabbergasted naar deze vrouw te kijken. Mijn vriend geeft aan dat ik zijn VRIENDIN ben. Mevrouw vraagt aan mij of ik het hier wel naar mijn zin heb? Schaapachtig geef ik dus antwoord van wel. Mevrouw was weg, en ik denk dat we een soort van de winkel ook uitgevlucht zijn en we waren beide in lachen uitgebarsten. Vooral omdat mijn vriend best wel een babyface heeft, zag ik eruit als een baby ofzo? Tot op de dag van vandaag begrijp ik dit niet. :joy:

45 likes

Hahahahaha. Of je het wel naar je zin hebt. Mevrouw had vast haar bril niet op :rofl:

Ooh ja. Dit is herkenbaar. Al heb ik dat ook bij klusjesmannen. Je wordt er zo ongemakkelijk van. Moet je weg gaan. Of toch erbij blijven. Moet je ze koffie aanbieden of niet?

8 likes

Vriendelijk gedag zeggen, vragen of ze er bij kunnen of dat je even aan de kant moet, bedanken voor het netjes maken van je werkplek en weer vriendelijk gedag zeggen.
Heel vreemd, maar het zijn dus net mensen.

43 likes

Altijd fijn om ze koffie of thee aan te bieden. Dat is toch niet zo heel lastig te bedenken?

Is dat laatste bedoeld als grappige sneer of zo? Natuurlijk zijn het gewoon mensen. Ik ben zelf ook schoonmaker geweest. Toch vind ik het ongemakkelijk.

17 likes