Ik weet niet of ik dit ooit heb gepost, en zo ja, excuus. Maar ineens moest ik denken aan iets wat mij anderhalf jaar terug overkwam.
Ik ging met mijn beste vriend wekelijks baantjes trekken in een zwembad. Het was verdeeld in drie banen, oud, jong (18-50), en topsport Tijdens de eerste keer kwam ik erachter dat ik absoluut niet snel ben, dus ik moest bij de ouderen. Ik kwam redelijk mee, maar ik zwem echt als een hond, dus trapte de vrouw achter mij perongelijk in het gezicht. Niet hard, maar voelde dat mijn voet langs haar neus ging. Ik werd knalrood en mompelde sorry en wilde zo snel mogelijk het bad uit. Naast het zwembad stond de hele tijd een rolstoel, en toen het rondje voorbij was bleek dat die stoel van de desbetreffende vrouw was. Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld.

dus ga verdorie doorrijden want dat is gewoon de regel.
het hele verkeer ophouden met je onzin⦠Ik had een keer zoān ongemakkelijke met deze⦠Op de fiets, haaientanden en een hele rits autoās komt eraan. Ik stoppen en andere playlist op mn mp3 opzoeken, gaat opeens de vierde of vijfde auto stoppen
maar ik was gewoon bezig met mn muziek, ineens toeteren en āJa kuthoer, schiet verdomme opā stond ie op mij te wachten? Maar die autoās achter hem trokken dat ook niet, dus die gingen er ook op absurde wijze omheen⦠Echt waarom?