Hahaha ja dat zeggen we thuis dus de hele tijd tegen elkaar nu hahah “DOE NORMAAL JIJ!!“.
Stond net in de lift van m’n appartement die naar beneden ging. Was een puist aan het uitduwen voor de spiegel en ging normaal ‘stoppen’ als de deur open ging, maar net toen de deur open ging, plopte hij en dacht in een miniseconde ‘ach er is toch niemand’.
NOPE. De poetsvrouw was de gangen aan het poetsen, heb haar ook gewoon aangekeken, vlug naar mijn brievenbus gegaan en terug naar boven met de lift.
Zooooo ongemakkelijk, ze heeft sowieso gezien dat ik een puist aan het uitduwen was. Ik zou echt disgusted zijn in haar plaats.
HAHA ik was net een mail aan het typen naar mijn baas en wilde afsluiten met: Kunnen we hier morgen even samen naar kijken? Maar terwijl ik dat aan het typen was hadden collega’s tegenover me het over ‘Internationale-eet-een-koe-dag’(???). En ik neem dus altijd super snel dingen over die ik om me heen hoor als ik aan het typen ben. Dus ik sloot af met: ‘Kunnen we hier morgen eens even lekker samen van genieten?’ En ik heb hem ook verzonden hahahahaha. Hij kan er sowieso wel om lachen maar alsnog voelt het zo stom.
ook gewoon stug door blijven rijden in plaats van even stoppen en alsnog vragen of jij je voor wilt rijden met navigatie haha!
Ik ga helemaal stuk om het stuk dat je 3 rondjes om die rondtonde hebt gereden en dat hij achter je aan reed.
Hahahaha ik ben daar ook wel eens per ongeluk langsgekomen toen het op de a12 helemaal stil stond en ik om moest rijden. Ik had ook geen kleingeld bij me op dat moment. En die vrouw was toe ook al not amused. Haha ik had ook geen idee dat dat nog bestond
Ik ben hier echt zó hard om aan het lachen hahaha
Ik ga echt kapot hahahaha ook echt dat hij op gegeven moment heeft gedacht joe doei not again. Ik zou sowieso denken dat je dit expres zou doen hahaha
In plaats van iedereen uit te lachen mijn eigen idiotie van vorige week. Ik moest voor werk een familielid van een cliënt bellen ter afsluiting van een traject, zijn moeder zou de dag daarna verhuizen naar een andere instelling. Ik kreeg voicemail en had daar even niet op geanticipeerd. Nou je raadt het al, die voicemail ging natuurlijk helemaal mis en in plaats van gewoon te zeggen “joe ik krijg je niet te pakken” bleef ik maar onsamenhangend doorratelen: “het gaat beter inderdaad ik zie het ook ja ze is nu niet fit maar gaat toch verhuizen hoorde ik. Als je me wil terugbellen, Nouja graag. (???) dat kan op 0675 (privé nummer ook echt ipv werk)… nee wacht, 0645… oké ik moet het even op zoeken sorry hoor…”
Familie heeft ook nooit meer terug gebeld hahaha oh well. Waarschijnlijk zie ik ze nooit meer.
HOEZO KAN JE EEN VOICEMAIL OOK NIET GEWOON WISSEN EN OPNIEUW BEGINNEN
Als het een troost is, ik beluister mijn voicemails nooit. Met wat geluk had was het iemand die dat ook nooit doet
Echt janken van het lachen hier om het leed van anderen…
Zelf vanmiddag ook beetje zo’n moment dat je denkt…bwuhh snel weg hier. Stond in de trein (want druk) en met mn hoofd nog vol op bij werk. Was vanaf telefoon nog wat mails aan het verzenden, appjes beantwoorden…kortom: totaal niet bezig met alles om me heen. Na een tijdje kwam ik half bij zinnen toen trein stopte bij een station ná mijn eindbestemming die ik dus even had gemist. In een poging ultiem nonchalant over te komen of er niks aan de hand was pakte ik mijn tas en zei ik veel te luid en opgewekt tegen mijn medepassagiers: “nou hooiidoooeeii werkse vandaag”. !? Geen idee waar dat opeens vandaan kwam. En het was 18.30 dus iedereen duidelijk klaar met werken… #awkward
Ik ga helemaal stuk hahahhahhaa
Hahahaha ik moet hier helemaal lachen met tranen. Had je die man nog gesproken?
Haha wat een briljant verhaal. Kon je ze ook niet bellen bij het benzinestation? Want wat ik me dan afvraag: als jij een ongeluk veroorzaakte in die rit alleen terug naar het CBR, wie is er dan aansprakelijk?
Wel even het filmpje kijken. Ik ging zo stuk, vooral ook om haar lach.
Ik denk dat ik mijn favoriete topic van dit forum heb ontdekt:rofl:
Oh jemig. Dat soort spul heb ik ook niet allemaal. Vet goed dat je een nieuwe stofzuiger ed had gekocht!
Meer grappig dan ongemakkelijk;
Ik belde een overheidsinstelling en kreeg een bandje:
– “Spreek kort in, aan de hand van steekwoorden, waarvoor u belt”
Ik zachtjes tegen een collega: “OMG echt irritant moet je zo’n stom kutbandje inspreken.”
– “Bedankt voor uw input, we verbinden u door met de juiste afdeling”.
Misschien krijgen ze die info wel door ofzo, verder gewoon normaal te woord gestaan haha
Die 2e Ik wou dat ik net zo grof als je vriend kon zijn op dat soort momenten. Sommige mensen zijn zulke tokkies, die verdienen gewoon zo’n antwoord omdat dat waarschijnlijk niet de eerste keer is dat ze zo onbeschoft doen naar anderen.