Ongemakkelijke momenten

Ik zat gister in de bieb te studeren toen ik aan de andere kant van de ruimte een meisje zag binnenkomen waarmee ik op de middelbare school heb gezeten. Ze was toen iets van 3x blijven zitten en een paar keer opgepakt. Ik was mega benieuwd wat er van haar terecht is gekomen en of ze werkelijk inmiddels aan dezelfde universiteit studeert. Dus op mijn laptop open ik haar facebook en vervolgens haar profielfoto die schermvullend in beeld is. Heb een tijdje wat door die foto’s geklikt tot ik opeens door had dat er een meisje naast me zat te studeren. Is het dus datzelfde meisje??? Heb geen idee hoe ze vanaf die deur zonder dat ik het gezien heb, naast me is gaan zitten? En ze heeft dus 5 min lang kunnen aanschouwen hoe ik haar facebook inspecteer en ze heeft in stilte kunnen meekijken ??

240 likes

Wel een open einde dit. Wat is er van haar terecht gekomen?

31 likes

Eentje van jaren geleden. Er was toen een “Linda” waar bekende Nederlandse vrouwen in hun bikini op de cover stonden. Die ligt dus tussen m’n boodschappen op de band. Voor me een vrouw die overduidelijk een keer te dicht bij de molen heeft gestaan, zo’n dorpsgek. Ze kijkt ernaar en zegt (niet zachtjes): “koop jij dat vaker? Seksboekjes? Ik stond echt met m’n bek vol tanden maar de caissière ging echt stuk :rofl::rofl::rofl:. Die zat echt jankend van het lachen met haar hoofd ergens op die weegschaal te hikken.

117 likes

Mijn Bh zat er wel in maar mijn string niet :joy: ik denk dat ze die hebben weg gegooid. Er is niemand over begonnen godzijdank haha

6 likes

Wow :sob: en toen? :joy:

1 like

Ik had toen straks de auto ergens voor een deur op de stoep geparkeerd om te verhuizen. Kom ik terug bij die auto, zie ik een oudere vrouw gewoon gehurkt naast de auto zitten te plassen. Ze was denk ik zo rond de 50/60 ofzo en ik was echt helemaal flabbergasted. Het was een drukke wijk en ze was echt letterlijk tussen twee flats gaan zitten wildplassen. Dus als je uit de raam keek en een beetje goede nachtvisie hebt dan zie je haar gewoon zitten :face_with_monocle:
Anyways, ik was dus echt zo verbaasd dus heb echt staan staren terwijl ze haar broek gehaast stond op te hijsen. En toen zei ik ook nog zo: ‘serieus?’ :nerd_face: en toen zei ze ‘ja sorry’ haha En toen heb ik nog geroepen of ik nog veilig in mijn auto kon stappen, maar toen was ze natuurlijk al lang weg hahahah
Echt ik cringe nog steeds. Ook dat ik zo stond te staren. Ik was gewoon zo verbaasd: in die drukke wijk, een nette vrouw van in de 50, gewoon op de stoep pissen naast mijn auto haha :joy:

20 likes

Iemand die heel nodig moest plassen? Ik heb dit ook wel eens gedaan waar geen wc in de buurt was en ik ben niet in de war :stuck_out_tongue:
Zou natuurlijk ook wel opkijken enzo en denken okkkkk. Maar als persoon die altijd wel kan pissen en vaak ook nodig moet kan ik me wel in die vrouw verplaatsen :stuck_out_tongue:

4 likes

Heb ik vroeger ook wel eens gedaan haha.

1 like

Zo heeft mijn tante een keer tussen haar auto en voordeur geplast want ze kon het echt geen seconde meer langer inhouden. Mijn moeder is een keer een (karig) bosje ingedoken tijdens de hond uitlaten want ze kon het ook echt niet meer inhouden. Ik heb zelf ook de nodige ervaring haha. Conclusie: ik denk dat ze gewoon heel nodig moest :joy: #alsjemoetdanmoetje

2 likes

Ja ik denk het ook! Haha
Ik vond het ook wel een beetje sneu, maar het was dus op Strijp s. Daar zijn echt genoeg gelegenheden waar je gewoon even kunt gaan toch? Maar goed, miss kon ze het echt geen seconde langer meer inhouden :joy:

1 like

Hahahha omg daar kun je letterlijk overal wel een wc vinden. :joy:

2 likes

Ze keek me heel uitdrukkingsloos aan en heb toen awkward mijn spullen gepakt en ben weggegaan zonder iets te zeggen :disappointed_relieved:

Heb thuis het rondje social media nog wel afgemaakt en ze studeert idd aan dezelfde universiteit. Nog wel een grotere shock is dat ze blijkbaar een eeneiige tweelingzus heeft waar ik nooit van wist. Misschien dat allebei die zussen toen in de bieb waren op dat moment ofzo??

19 likes

Ik was afgelopen donderdag (5 december) in een broodjeszaak toen er ineens een zwarte piet binnen kwam lopen. Schreeuwt er een man, wachtend aan een tafel, ineens vet hard: “DAT IS RACISME, HAHAHAHAHA!!!” door die hele zaak heen. Het was echt zó ongemakkelijk omdat werkelijk niemand er om kon lachen en die piet zelf vertrok al helemaal geen spier en bleef strak voor zich uit kijken.

Ik heb ook wel een mening over de hele zwarte piet discussie maar dit was voor beide partijen gewoon vet ongemakkelijk, of je nu voor of tegen bent.

Ik had laatst een puzzel in het portiek neergelegd met daarop een briefje met ‘gratis meenemen’. Leuk voor de feestdagen, dacht ik… Op die tafel stond ook een halfdode plant en een geknutseld iets.
Maar nu zijn zowel de puzzel als de plant weg en hangt dit in het portiek:

Samenvatting

176 likes

Ik ging vroeger wel eens naar voetbalwedstrijden kijken van jongens die ik leuk vond ofz. En die jongen kwam het veld af en wilde een knuffel geven en toen zei ik daarbij de opbeurende woorden: jezus, die scheids is wel echt een lul he? Je raadt het al… dat was z’n vader :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

51 likes

En nu ik toch bezig ben: ik was laatst met mijn vriend in de supermarkt en mensen waren daar zo chagrijnig. Allereerst stonden we echt twee seconde te beslissen welke diepvriespizza we wilden pakken en toen zei een man (die er overigens heel netjes uitzag) al: ja ff opzij als jullie er zo lang over doen en toen heel hard in zichzelf: “godverdetering irritante mensen in de supermarkt blabla”. Dus wij stonden elkaar al helemaal flabbergasted aan te kijken.

En daarna stonden we in de rij bij de kassa en de vrouw voor ons liep ineens de rij uit om iets te pakken oid en kwam vrij snel alweer terug. Wij hadden echt nog geen vin verroert en toen zei ze echt keihard tegen ons: IK STOND AL IN DE RIJ HOOR!! VEEL EERDER DAN JULLIE!! Dus ik zei tegen die vrouw: ja mevrouw, is goed hoor. Draait ze zich om zegt ze nog eens superhard: DOE NORMAAL JIJ! IK STOND HIER ALLANG MAAR JIJ WIL ZEKER VOORDRINGEN HE. Toen zei m’n vriend dat ze d’r grote scheur moest houden en volgende keer dat ze uit de rij stapt gewoon achteraan weer moet aansluiten met d’r grote bek. Hahaha iedereen stond naar ons te kijken ook haha, zo kut.

106 likes

Hahaha die tweede. Ik zou helemaal stuk gaan, wat een gek.

4 likes

Ja was zo kut haha!

Hahah hierdoor moet ik er ook weer om lachen. Boze mensen zijn echt het grappigste ever. Ik vind DOE NORMAAL JIJ ook echt goud

9 likes

Ik wilde net file ontwijken dus nam een vreemd weggetje door schubbekutteveen. Alleen dat heette Nieuwerbrug ofzo en daar was een brug waar ik overheen moest. Stond er een meeeega chagrijnig mens bij die brug en moest ik 50 cent betalen om eroverheen te rijden? Ze stond me ook zo raar aan te kijken en ik moest zoeken naar geld en het werd alleen maar ongemakkelijker toen ik alleen een briefje van vijf had. Ging ze zuchtend staan wisselen. Nou echt jezus weet ik veel dat er in Nederland nog een tolbrug bestaat?!

Heb toen ik thuiskwam wel even google gezocht en yes, het is echt een tolbrug. Heb niet zomaar een vreemde 50 cent gegeven :joy:

70 likes