Ik ben in zon dubbel dekker trein een keer van zon trappetje met koffer en al naar beneden gevallen.
Mn voet deed kapot veel zeer en toen ging een vrouwtje ook nog zeuren over mn koffer die ik gewoon netjes had weg gezet. Toen was ik even niet meer zo lief.
Omg wat slim!
Mijn hond eet graag sokken en strings. Meestal kan ik t op tijd van m afpakken, maar soms ook niet. In dat geval poept hij het dus vaak uit, in een lange sliert stof (TMI). Nu was ik een tijdje terug ergens eten met een vriendin waar honden ook binnen mogen. Hij lag dus naast de tafel. Op een gegeven moment begon die allemaal rare geluiden te maken, dus ik wou snel met m naar buiten. Maar het was al te laat⊠Kotst die dus midden in dat restaurantje een prachtige rozr string uit. Mijn vriendin kwam niet meer bij hahah
Ik had vanochtend een sollicitatiegesprek. Ik zat rustig te wachten in de koffieruimte toen er een vrouw geheel over haar toeren binnenkwam. Zij had te horen gekregen dat ze niet langer mocht blijven en was daar nogal boos over. Haar collegaâs ontfermden zich over haar en toen ze weer een beetje gekalmeerd was maakte één collega de grap: âkijk, daar zit al je vervangingâ en wees naar mij. Bleek zij inderdaad de functie te vervullen waarvoor ik een sollicitatiegesprek hadâŠ
Hahahaha omg geniaal
ohhhh wat erg en grappig tegelijk haha. Hoe voel jij je nu bij je sollicitatie?
Ja pfoe, ik wist echt even niet hoe ik moest reageren. Begon me maar te verontschuldigen, maar kan er in feite natuurlijk maar weinig aan doen. Bovendien bleek tijdens het gesprek dat ik 1 van de 7 kandidaten ben, dus er is echt wel een serieuze procedure opgestart voor de betreffende functie.
Overigens staat deze organisatie niet bekend als de meest ideale werkgever (er zijn wel meer van dit soort fratsen), maar de huur moet toch ergens van betaald wordenâŠ
Nee jij kan er uiteraard niets aan doen, maar het zou voor mij inderdaad een slecht beeld geven van de werkgever als je dit zo openbaar ziet gebeuren. Maar hey de een zijn dood is de ander zijn brood haha dus als het je een leuke baan lijkt, waarom niet?
Ja absoluut, maar dat slechte beeld van de werkgever had ik al aangezien ze dus vaker dit soort fratsen hebben. Het probleem is echter dat deze werkgever een monopoliepositie heeft in mijn werkveld in mijn regio, dus dat er in feite weinig opties zijn als ik in mijn eigen werkveld en regio wil werken. Maar absurd en belachelijk is het absoluutâŠ
Ik was zo niet gefocust op werk, want was al de hele dag hetzelfde aan het doen. Nam de zoveelste voicemail aan, maar keek tijdens het luisteren even op WebWhatsapp. Had ik ineens dikke error in mn hoofd, begon ik terug te praten en die man proberen te onderbreken. Duurde zeker halve minuut voor ik doorhad dat ik probeerde ik discussie te gaan met een al veel eerder ingesproken voicemail
Ik hoorde net in de trein wat jongens praten over dat mensen van de railcatering vaak een beetje apart zijn, wat me deed denken aan mijn eigen ongemakkelijke railcateringervaring die ik blijkbaar nog niet helemaal met succes heb verdrongen.
Ik had mijn vriend naar de trein gebracht, hij was al ingestapt en ik wilde net weglopen toen opeens een kerel van de railcatering op het perron woest naar me begon te zwaaien en âHoooooi!â roepen. Ik âSorry, kennen wij elkaar?â Hij: âNog niet, maar nu wel! Ik ben Hendrik-Jan!â. Om vervolgens onnodig lang mijn hand te schudden, Donald Trump-style zeg maar. Toen zei hij ook nog: âIk werk bij de railcatering!â Ik (nogal overdonderd): âEhh⊠Ja. Ik zie het.â En hij was ondertussen dus NOG STEEDS mijn hand aan het vasthouden/schudden. Dus ik rukte me echt zo los en riep iets van âOkĂ©, nou werk ze dan he!â terwijl ik echt half weg rende hahahaha oh mijn god.
Maar het wordt nog erger. Mijn vriend had dit hele schouwspel dus vanuit de trein gezien en dacht iets van: oh leuk, vast een vriend/kennis! (Ik denk dat hij te ver weg was om mijn panische blik te zien hahahaha). Dus even later kwam die kerel bij hem in de coupĂ©, en mijn vriend nog een gesprekje aanknopen van: âHĂ© ik zag je kletsen met mijn vriendin daarnet, hoe kennen jullie elkaar?â. Had die kerel dus gezegd: âIk ken haar niet hoor, maar ze keek zo geĂŻnteresseerd naar mijn rugzak, ik dacht dat ze die wou kopen. Maar geen zorgen want ik heb al een vriendin!â.
??? Rugzak? Geen zorgen? Wat? Geen idee waar hij het allemaal over had maar nou had hij dus zowel mijn vriend als mijzelf een ongemakkelijk moment bezorgd Ik was daarna een tijdje bang dat ik hem weer in de trein zou tegenkomen en het nog erger zou worden. Eén keer zag ik hem ook daadwerkelijk maar toen heb ik me verstopt achter mijn laptop
(Edit: nu ik dit teruglees is het volgens mij een beetje een gevalletje âgoed verhaal, lekker kortâ, haha sorry)
Hij appt me nu hahaha
Still going strong dus
Hallo⊠wat zegt tie??
Wat heb je nog gedaan
Ga je naar die week
Heb maar gezegd dat ie mn vlogs moet kijkn
Hahahahaha goedzo.
Wow dat is wel echt heel raar zeg
Haha ja zeg dat wel, ik hou het maar gewoon op een gebrek aan sociale vaardigheden, of misschien zat hij in een heel andere wereld
Ik las laatst een interview met iemand van de railcatering en ze schijnen dus echt mega veel meiden te versieren en telefoonnummers te regelen
Haha! Wat ongemakkelijk, ten overstaan van al die mensen in de coupé je versiertrucs in de strijd gooien.
Ik stond net een rok aan te trekken met de deur naar mân kamer wagenwijd open. Komt natuurlijk nĂ©t op dat moment mân (mannelijke) huisgenoot binnen. Goed bezig weer, Grumpy.