Ja dat is mij laatst gebeurd. Met mijn vriend notabene naast me. Was idd erg ongemakkelijk.
Vind het inderdaad vaak een beetje van die aparte types?
Haha nee dit heb ik niet geschreven. Volgens mij werd het een keertje op het EGF gelinkt.
Misschien dat ze net als van die goede doelen verkopers een standaard uurloon krijgen, plus bonussen bij goede verkopen?
Ik had dat laatst in de trein, dat een verkoper het meisje dat voor mij zat probeerde te versieren. Was erg ongemakkelijk, zij ging er niet echt op in en hij bleef maar vragen stellen.
ik geloof dat je verdient wat je verkoopt zeg maar
Ik kwam van de week voor het eerst bij een nieuwe cliƫnt, een wat oudere vrouw. Toen ik kwam was ze alleen thuis en wilde ze dat ik haar hielp op de bank, ik vroeg nog of ze het niet erg vond dat mensen dan naar binnen konden kijken (wat ik ging doen is wel een beetje privacy gevoelig), maar ze zei er komt hier toch geen hond (was ook een doodlopend woonerf). Niet veel later fietst er natuurlijk iemand voorbij dus ik wil stoppen, zegt ze nog nee die moet hier zijn. Dus ik kijk eens even goed en zeg: oh woont uw zoon in de buurt dat hij op de fiets is? Bleek het der man te zijn (die dus gewoon bij haar woonde) met echt belachelijk goede genen want ze scheelden nauwelijks in leeftijd. Heb mijn lesje weer geleerd.
Niets om je voor te schamen, die dingen zijn ook de lelijkste autoās die er bestaan!!
Doet me denken aan toen ik een vriendin vertelde hoe stom ik manbuns vind, toen kwam er iemand binnen maar ik praatte door en pas na een paar minuten kwam ik erachter dat diegene een manbun had
Hahahhaa ik heb laatst ook een hele dag in de bieb rondgelopen met een onderbroek in mijn broekspijp kwam er 's avonds ook pas achter
Ik was een keer voor het eerst bij een date thuis die daar net was gaan wonen. Hij zei dat ie de meubels had kunnen overkopen, dus ik zei dat het echt een super mooi huisje was en dat de spullen ook echt mooi waren, maar dat het tv-meubel wel echt lelijk was. Drie keer raden wat hij zelf had gekocht.
Ik was 17 of zo en lag op vakantie aan het zwembad, en toen kwam er een heftig opgemaakte vrouw voorbijlopen met heel veel superblond haar en een roze bikini. Ik zei toen (als grapje) tegen de jongen naast me: āShit, ik ben van de troon verstoten, er is een nieuwe opper-Barbie.ā Reageert hij heel droog met: āDat is mijn moeder.ā Geen idee meer hoe ik heb gereageerd maar ik schaamde me echt heel erg, haha.
Toen ik vorig weekend bij mān mān ouders sliep en sāavonds onder de douche stond, was ik vergeten om van te voren mān tampon er even uit te halen. Ik wilde ik niet de douche uitstappen, want lui, dus legde mān tampon even op het plateau met douchegels enzo met de gedachte dat ik 'm daarna wel weg zou gooien. Je raad het al, maar dat laatste deel was ik dus vergeten. Nadat ik uit de badkamer was en al in bed lag, stapte mān vader onder de douche. (Ik was dus zwaar ongesteld ) Sorry, papa.
Oooh dat doet me ook aan een ongemakkelijk moment denken. Er was iemand jarig bij mijn toenmalige vriend. Ik was ongesteld en ging naar de wc. Ik haal mijn tampon eruit en op dat moment zie ik dat er helemaal geen prullenbakje is! Ik hoorde al iemand buiten de wc wachten, dus in paniek heb ik de tampon helemaal in wc papier gewikkeld en in mijn broekzak gedaan. En daar vervolgens de rest van de verjaardag mee gezetenā¦
Of moest dit in het TMI topic?
Ik deed dit toen ik net een vriend had, en het niet bij hem durfde weg te gooien. Stopte het uit ellende in mijn tas, totdat mijn hond er een dag later mee door het huis rende⦠was heel dat ding uit mijn tas vergeten te halen. Gatverdamme
Ik deed voor dit soort momenten altijd een boterhamzakje in mijn tas (als ik een feestje oid had, waarvan ik niet wist of er een prullenbakje stond). Dan deed ik hem in wc papier gewikkeld in het boterhamzakje. Dan kon het in ieder geval niet stinken/vlekken. Thuis wel gelijk weggooien haha.
Ik zat vrijdagavond in de auto bij mijn schoonmoeder en ze moest plotseling hard afremmen. Ze wilde haar arm voor mij uit strekken, zodat ik niet niet naar voren zou gaan. Maar in plaats daarvan pakte ze mān tiet vast.
Ik heb een keer een inlegkruisje tegen de muur van de wc geplakt en het vergeten weg te halen. (Ter info: mijn ouders hadden geen prullenbakje op de wc.)
Mensen die geen prullenbakje in de wc hebben moeten sowieso strafpunten krijgen.
Die vragen gewoon om vieze inlegkruisjes op de muur en gebruikte tampons naast de doucheflessen.
Mss spoelen die tampons wel door de wc
Haha nee dat zou wel echt dom zijn. De ongeschreven regel was: in wc-papier wikkelen en dan weggooien in de keuken.