Ongemakkelijke momenten

Ik was 17 of zo en lag op vakantie aan het zwembad, en toen kwam er een heftig opgemaakte vrouw voorbijlopen met heel veel superblond haar en een roze bikini. Ik zei toen (als grapje) tegen de jongen naast me: “Shit, ik ben van de troon verstoten, er is een nieuwe opper-Barbie.” Reageert hij heel droog met: “Dat is mijn moeder.” Geen idee meer hoe ik heb gereageerd maar ik schaamde me echt heel erg, haha.

78 likes

Toen ik vorig weekend bij m’n m’n ouders sliep en s’avonds onder de douche stond, was ik vergeten om van te voren m’n tampon er even uit te halen. Ik wilde ik niet de douche uitstappen, want lui, dus legde m’n tampon even op het plateau met douchegels enzo met de gedachte dat ik 'm daarna wel weg zou gooien. Je raad het al, maar dat laatste deel was ik dus vergeten. Nadat ik uit de badkamer was en al in bed lag, stapte m’n vader onder de douche. (Ik was dus zwaar ongesteld :slight_smile:) Sorry, papa.

37 likes

Oooh dat doet me ook aan een ongemakkelijk moment denken. Er was iemand jarig bij mijn toenmalige vriend. Ik was ongesteld en ging naar de wc. Ik haal mijn tampon eruit en op dat moment zie ik dat er helemaal geen prullenbakje is! Ik hoorde al iemand buiten de wc wachten, dus in paniek heb ik de tampon helemaal in wc papier gewikkeld en in mijn broekzak gedaan. En daar vervolgens de rest van de verjaardag mee gezeten…

Of moest dit in het TMI topic?

19 likes

Ik deed dit toen ik net een vriend had, en het niet bij hem durfde weg te gooien. Stopte het uit ellende in mijn tas, totdat mijn hond er een dag later mee door het huis rende… was heel dat ding uit mijn tas vergeten te halen. Gatverdamme

34 likes

Ik deed voor dit soort momenten altijd een boterhamzakje in mijn tas (als ik een feestje oid had, waarvan ik niet wist of er een prullenbakje stond). Dan deed ik hem in wc papier gewikkeld in het boterhamzakje. Dan kon het in ieder geval niet stinken/vlekken. Thuis wel gelijk weggooien haha.

5 likes

Ik zat vrijdagavond in de auto bij mijn schoonmoeder en ze moest plotseling hard afremmen. Ze wilde haar arm voor mij uit strekken, zodat ik niet niet naar voren zou gaan. Maar in plaats daarvan pakte ze m’n tiet vast.

56 likes

Ik heb een keer een inlegkruisje tegen de muur van de wc geplakt en het vergeten weg te halen. (Ter info: mijn ouders hadden geen prullenbakje op de wc.)

26 likes

Mensen die geen prullenbakje in de wc hebben moeten sowieso strafpunten krijgen.

73 likes

Die vragen gewoon om vieze inlegkruisjes op de muur en gebruikte tampons naast de doucheflessen.

15 likes

Mss spoelen die tampons wel door de wc :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Haha nee dat zou wel echt dom zijn. De ongeschreven regel was: in wc-papier wikkelen en dan weggooien in de keuken.

Ik spoel tampons altijd door de plee als ik ergens kom waar geen prullenbak staat. Ga dr echt niet mee lopen leuren hoor :joy:

13 likes

M’n neefje had een vriendinnetje over de vloer (14 jaar of zo) en die had de tampon door de wc gespoeld waardoor die verstopt was geraakt: 140 euro om te fixen. Tante zat echt te twijfelen of ze de rekening door moest sturen naar dat meisje.

3 likes

Ik kwam op het werk een keer in de wc en toen vond ik een wc vol bloed met een drijvende tampon. :sob::sob:

2 likes

Ik spoelde vroeger altijd de tampon door de wc :scream: ik wist oprecht niet dat dat niet kon. Mijn moeder en zus deden het ook. Maar voordat ik allemaal boze reacties krijg, ik spoel ze niet meer door hoor.

6 likes

Iewww. Die heeft gewoon Staan dansen en zwaaien met die tampon.:face_vomiting:

2 likes

Ik had laatst m’n broertjes diplomauitreiking van de middelbare school (we gingen naar dezelfde, maar we schelen 7 jaar dus de laatste keer dat ik daar was, was met m’n eigen uitreiking 7 jaar geleden). Na de uitreiking ging ik even een drankje met hem halen en we liepen langs een paar docenten van hem en van wie ik toevallig ook les had vroeger.
Dus m’n broertje zegt vet random tegen 1 van die 3 “jaaa zij heeft ook les van u gehad, weet u dat nog?” en die vrouw zo van “ja dat is echt heel lang geleden, zijn jullie een stel?”. Super awkward en m’n broertje zei daarna echt vet droog uhhh dit is m’n zus en die andere twee docenten die keken haar ook echt zoooo raar aan

51 likes

Ik heb sinds dat ik ongesteld ben altijd tampons door de wc gespoeld. Oeps.

6 likes

ik krijg deja vu’s. wie maakt een poll???

6 likes

Ik ook. Of moeten we naar het biechttopic?

1 like