Hahaha mijn oma deelt de krant met de hele straat. Eentje heeft een abo en die krant gaat elke ochtend van huis naar huis. (inclusief schema wie de puzzels mag oplossen)
Zou willen dat ik zoveel lef had als hij. Ik was voor iemand aan het zorgen die net uit het ziekenhuis was ontslagen na een hartstilstand. De artsen hadden heel duidelijk aangegeven dat temperatuurschommelingen vermeden moesten worden.
Toen belde daar een collectant van de Hartstichting aan. Omdat het buiten koud was en ik de deur niet lang open mocht houden, zei ik netjes dat het niet goed uitkwam. Toen kreeg ik de fantastische zin naar mijn hoofd: âOh dus je geeft niks om mensen met hartproblemen?â
Was te geschokt om meer te doen dan de deur dicht knallen
Haha ik vind dat echt schattig. Nee, Truus volgende week mag jij sudokuen
Toevallig heet één van de buren ook daadwerkelijk Truus . En ja er is wel eens een boze buur als iemand anders de kruiswoordpuzzel al heeft gedaan.
Haha gokje. Ik zou me daar ook aan ergeren, wel het lijstje aanhouden!
Hahahaha dit deden mijn opa en oma ook! En het allermooiste: dan kopieerde mijn opa altijd even de puzzelpagina zodat hij lekker de puzzeltjes kon maken nadat hij de krant naar de buren had gebracht. Zo schattig, ik mis die man zo
Vandaag toch even een voordeel aan het thuiswerken ontdekt, scheurde echt vĂłlle bak uit mijn (hele oude maar geliefde) spijkerbroek. Echt van voor tot achter . Zo blij dat dat niet op het werk gebeurde, omg.
Lesje geleerd: waarom zou je in vredesnaam een spijkerbroek dragen als je thuiswerkt. Yoga pants 4 life
Hahahahaha ik zie dit helemaal voor me, hoe reageerde ze
Ohhhhh zo zoet dit!
Hahaha dat geeft echt niks. Ik ben deur aan deur werver geweest voor goede doelen en we horen echt de gekste dingen
Ik kan daar echt een boek over schrijven je maakt daar vanalles mee, iemand die liegt over al te doneren gebeurt om de drie deuren
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.