Ongemakkelijke momenten

Haha vannacht bedacht ik me er opeens eentje die ik had verdrongen. Het is niet echt een moment maar een langere tijd.

Ik woonde een tijdje in het buitenland en kreeg daar een soort vriendengroep. Een van de jongens vond ik wel leuk opzich, maar ik had een relatie dus veel meer dan flirten kon ik niet echt doen. Ik had het vaak over hem met een ander vriendinnetje uit de groep, ook dat hij mij regelmatig bepaalde signalen stuurde (dacht ik ) of dingen zei en dat ik het idee had dat hij mij wel zag zitten. Zij reageerde altijd een beetje onverschillig, praatte gewoon mee en maakte grapjes enzo over mijn vriend en hem. Fast forward een half jaar later, we waren inmiddels weer allemaal thuis en ik ging haar bezoeken in haar thuisland. Toen begon ze opeens heel serieus: ja ik moet je wat vertellen. Bleek ze dus al tijdens onze periode in het buitenland een relatie met die vent te zijn begonnen. :sweat_smile: En dat was dus al bezig toen ik er zo van overtuigd was dat hij mij leuk vond
En ze durfde het niet eerder tegen me te zeggen omdat ze dacht dat ik boos zou worden. Ik was niet boos maar heb me wel nog nooit zo geschaamd hahaha

63 likes

Hahha ik heb dit andersom zo vaak gehad. Vroeger regelmatig als ouders van vriendjes hun kind gingen roepen ‘Een jongen voor je aan de telefoon’. Thanks he! Als kind/puber vond ik dat echt stom.
De leukste was misschien wel toen een klantenservice mij belden, maar blijkbaar moest een collega het afhandelen. Hoorde ik door die hoorn heen “Ja ik heb hier een man voor je aan de lijn hangen” :’)
De ongemakkelijkste was toen iemand zei “Goedemiddag! Spreek ik met meneer X?” (naam van mijn opa) en ik zonder nadenken zei “Nee die is dood, je spreekt wel met mevrouw Y” :’)

4 likes

Mijn vader draaide dat gesprek met zon telefonische verkoper wel eens om: ik heb geen interesse maar nu je toch belt: ik heb nog wel een fiets te koop! Heb jij interesse? Ooh je wilt geen fijne fiets? Waarom niet als ik vragen mag. Wat is je telefoonnummer voor als ik nog andere items wil verkopen, ga ik dan meteen voor je regelen. Etc. Dan hingen ze ook vaak op. :rofl:

122 likes

Hahaha dit is echt top. Volgens mij zijn vaders immuun voor wervers. Mijn vader had een keer deze interactie:

Werver: “Goedemiddag meneer! U wilt toch ook een veilige buurt?”
Mijn vader: “Nee!”
Werver: “
 U wilt geen veilige buurt?”
Mijn vader: “Nee! Voor mij hoeft het niet hoor. Daar gaat je hele script hù?”

90 likes

Misschien saai en eerlijk maar ik zeg meestal gewoon ik ben tevreden nu, en als ze dan vragen wil je geen goedkopere ‘
’ zeg ik: nee gewoon geen zin in
 Fijne dag, doei!

Love je vader.

1 like

Zo deed mijn stiefpa een keer open voor een collectant van de hartstichting, toen hij net een openhartoperatie had ondergaan.

Heeft ie die arme jongen 25 minuten lang aan de praat gehouden over zijn ziekte, die durfde mijn stiefpa ook niet af te kappen :joy: en op het einde ook zo van: “jaaa dat wist je allemaal niet hù! succes en een fijne avond nog”

37 likes

Ik heb ooit een blauwe maandag bij een callcenter gewerkt en dan moest ik mensen bellen die een proefabonnement hadden gehad op een bepaalde krant, om hen ervan te overtuigen een abonnement te nemen. Nou er werd daar ook voor iedere mogelijke reactie een antwoord bedacht. Als mensen aangaven dat ze de krant met de buren deelden (is dat ĂŒberhaupt een ding?) dan moesten we zeggen: ‘Maar meneer/mevrouw, het zijn moeilijke tijden voor gedrukte media, als u nog lang van uw krant gebruik wil maken dan is het echt nodig dat u de krant steunt door zelf een abonnement te nemen!’ Nou ik kreeg dat m’n strot niet uit hoor.

Hahaha mijn oma deelt de krant met de hele straat. Eentje heeft een abo en die krant gaat elke ochtend van huis naar huis. (inclusief schema wie de puzzels mag oplossen)

97 likes

Zou willen dat ik zoveel lef had als hij. Ik was voor iemand aan het zorgen die net uit het ziekenhuis was ontslagen na een hartstilstand. De artsen hadden heel duidelijk aangegeven dat temperatuurschommelingen vermeden moesten worden.
Toen belde daar een collectant van de Hartstichting aan. Omdat het buiten koud was en ik de deur niet lang open mocht houden, zei ik netjes dat het niet goed uitkwam. Toen kreeg ik de fantastische zin naar mijn hoofd: ‘Oh dus je geeft niks om mensen met hartproblemen?’
Was te geschokt om meer te doen dan de deur dicht knallen

5 likes

Haha ik vind dat echt schattig. Nee, Truus volgende week mag jij sudokuen

3 likes

Toevallig heet één van de buren ook daadwerkelijk Truus :ok_hand:t3:. En ja er is wel eens een boze buur als iemand anders de kruiswoordpuzzel al heeft gedaan.

21 likes

Haha gokje. Ik zou me daar ook aan ergeren, wel het lijstje aanhouden!

Hahahaha dit deden mijn opa en oma ook! En het allermooiste: dan kopieerde mijn opa altijd even de puzzelpagina zodat hij lekker de puzzeltjes kon maken nadat hij de krant naar de buren had gebracht. Zo schattig, ik mis die man zo :joy: :heart: :heart: :heart:

75 likes

Vandaag toch even een voordeel aan het thuiswerken ontdekt, scheurde echt vĂłlle bak uit mijn (hele oude maar geliefde) spijkerbroek. Echt van voor tot achter :joy:. Zo blij dat dat niet op het werk gebeurde, omg.

26 likes

Lesje geleerd: waarom zou je in vredesnaam een spijkerbroek dragen als je thuiswerkt. Yoga pants 4 life

30 likes

Hahahahaha ik zie dit helemaal voor me, hoe reageerde ze

2 likes

Ohhhhh zo zoet dit!

1 like

Hahaha dat geeft echt niks. Ik ben deur aan deur werver geweest voor goede doelen en we horen echt de gekste dingen

1 like

Ik kan daar echt een boek over schrijven :joy: je maakt daar vanalles mee, iemand die liegt over al te doneren gebeurt om de drie deuren

1 like