Haha vannacht bedacht ik me er opeens eentje die ik had verdrongen. Het is niet echt een moment maar een langere tijd.
Ik woonde een tijdje in het buitenland en kreeg daar een soort vriendengroep. Een van de jongens vond ik wel leuk opzich, maar ik had een relatie dus veel meer dan flirten kon ik niet echt doen. Ik had het vaak over hem met een ander vriendinnetje uit de groep, ook dat hij mij regelmatig bepaalde signalen stuurde (dacht ik ) of dingen zei en dat ik het idee had dat hij mij wel zag zitten. Zij reageerde altijd een beetje onverschillig, praatte gewoon mee en maakte grapjes enzo over mijn vriend en hem. Fast forward een half jaar later, we waren inmiddels weer allemaal thuis en ik ging haar bezoeken in haar thuisland. Toen begon ze opeens heel serieus: ja ik moet je wat vertellen. Bleek ze dus al tijdens onze periode in het buitenland een relatie met die vent te zijn begonnen. En dat was dus al bezig toen ik er zo van overtuigd was dat hij mij leuk vondâŠEn ze durfde het niet eerder tegen me te zeggen omdat ze dacht dat ik boos zou worden. Ik was niet boos maar heb me wel nog nooit zo geschaamd hahaha