Ongemakkelijke momenten

Oh neee, hahaha,. Awkward! Bizar toch, dat je soms iets ziet en dat je hersenen dan een of andere rare kronkel maken. Ik zie die flippende docent ook voor me, helemaal gefrustreerd dat de hele klas in rep en roer is, nadat ze ein-de-lijk stil waren…OM NIKS. Hahaha, arme jij!

3 likes

Oh zoiets heb ik ook ooit gehad. Ik zag een geel veld en riep echt keihard: KIJK ALLEMAAL KUIKENTJES.

Waren gewoon gele bloemen.

56 likes
12 likes

Hahaha wij ook! Helemaal verbaasd ook dat het in zo’n enorme doos kwam :rofl:

1 like

Ik keek laatst een natuur programma met m’n vriend en schoonzusje en op een gegeven moment was er een shot van een hele hoop witte/grijze dieren. Dus ik helemaal enthousiast “SO MANY CHICKENS” want ja ik hou van kipjes.

Bleken het elanden te zijn.

Volgende dag gingen we ook naar de dierentuin, waar we natuurlijk bij de elanden even uitgebreid stonden om ze te vertellen dat het allemaal mooie kipjes waren

14 likes

Anna Nooshin volgt Monica niet meer. Andersom wel.
Weet niet of dat al bekend was

3 likes

Dat is wel ongemakkelijk ja haha:P.

Grapje, je zit denk ik in het verkeerde topic.

3 likes

Eigenlijk zou iemand dit in een heel realistische stijl moeten naschilderen echt een stilleven van deze tijd. :art:

2 likes

De momenten dat je hete seks hebt en plotseling vanaf straat keihard gejoel hoort, dat zijn toch ook wel pareltjes als het gaat om ongemakkelijke momenten

11 likes

Ahh haha ja

Hoooo die spiegels bij de kapper!

Ik zit te wachten tot de kleur is ingetrokken. Ineens zie ik in de spiegel iemand aankomen en die zegt vrolijk: “Hoiiiii, ik kom je uitspoelen!” Ik vond het wel heel snel? Ik bedoel: ik zit hier net vijf minuten te wachten. Maar ik reageer vrolijk terug: “Haaaaiiii!”

Staat die vrouw hier niet voor mij. Sterker nog, er staat helemaal niemand naast me :joy:

39 likes

Oh man ik heb ook iets soorgelijks gehad

Op een strandwandeling in Noord-Frankrijk (de fucking Noordzee dus) zag ik een zwartwit bewegend ding tussen de rotsen zitten

Dus ik roepen naar mijn ouders en broer, zus, schoonzus en lief: ‘KIJK OMG EEN PINGUÏN’

Bleek het gewoon een bordercollie te zijn echt wtf dacht ik dat er pinguïns in Frankrijk zaten

105 likes

Midden in een gesprek over eyeliner met een meisje dat ik niet mega goed ken, zegt ik iets in de richting van: " Mijn eyeliner gaat altijd fout en dan maak ik ze steeds dikker en dikker" Zegt zij: “Jaa dat heb ik ook!” waarbij ze haar hand in de lucht steekt om “Ik” uit te beelden zeg maar… Wat doe ik… Ik geef een keiharde high five :expressionless: Kon wel door de grond zakken toen ik me besefte dat ze geen high five bedoelde, awkward genoeg ging ik ook nog heel snel verder praten, ik had er beter gewoon heel hard om kunnen lachen want nu voel ik me nog ongemakkelijk als ik er aan denk!

Ik geef nooit high fives…

51 likes

Ik had net een bijna-ongemakkelijk moment. Ik was bij mijn huisarts op spreekuur en aan het einde zei hij zoiets van “komt wel goed” of iets dergelijks (volgens mij denkt hij altijd dat hij me gerust moet stellen, terwijl ik best wel nuchter ben over alles meestal?). Maargoed, hij bewoog zijn hand naar me toe om me een hand te geven om gedag te zeggen en hij maakte daarbij eerst een soort vuist. En ik dacht dat hij een boks ging geven? Godzijdank was er nog een stemmetje in mijn hoofd wat zei “Oma, huisartsen boksen over het algemeen niet met hun patiënten” en kon ik mijn boks nog omzetten in een hand geven. Ongemakkelijk moment voorkomen. What was I thinking?

69 likes

HAHA

1 like

Hahahah, ken je die persoon ook? Anders is het helemaal random.

3 likes

Hahaha ohnee wat ongemakkelijk! :joy:

1 like

Wat dom.
“Ik had liever dat je mijn wachtwoord had veranderd in ‘GFY1234’.”

9 likes

Dat vind ik echt vreemd hoor. Als ze op school is en de telefoon opneemt kan ze toch ook even antwoorden op je vraag.

2 likes

Haha!:sweat_smile:

1 like