Ongemakkelijke momenten

Ik had tot een paar jaar geleden een platonische vriendschap met een jongen. We kenden elkaar al lang, hadden elkaar als kind leren kennen bij een gezamenlijke hobby. Achteraf was het een aparte vriendschap, nogal houterig, hij was ook gewoon een beetje onnozel en socially awkward, snapte over het algemeen weinig van vrouwen en had zelden succes bij ze.

Op een dag kwamen we op het idee om een avondje bij mij thuis op de bank MDMA te gebruiken. Ik deed dit wel eens op feestjes, voor hem was het de eerste keer. Tijdens die MDMA-sessie werd hij ineens enorm loslippig en biechtte op dat hij al zijn hele leven opgewonden werd van ‘meisjes met hoge nood’. Rijen voor de wc’s tijdens het uitgaan met nodig moetende vrouwen vond hij helemaal het einde en hij hoopte vurig nog eens real life te mogen toekijken bij een plassend vrouwelijk wezen. Hij dacht dat dit ontstaan was toen hij als kind zijn zusje zag plassen en daar een bepaald gevoel bij had. Nadat ik alle ins en outs betreffende deze voorkeur te horen had gekregen vroeg hij hoopvol of ik ook ‘zoiets’ had om te delen waarop ik hem helaas het antwoord schuldig moest blijven.

Ik ben best een open minded persoon maar dit stond gevoelsmatig zo haaks op hoe hij verder altijd overkwam (gesloten, beetje burgerlijk) dat ik de neiging niet kon onderdrukken het toch een beetje tja, ‘viezig’ te vinden? Ik had dit simpelweg liever niet geweten. En vooral vond ik het een heel erg ongemakkelijk idee dat hij dit wellicht in een impulsieve vlaag had verteld om begrip te vinden, en dat ik hem vervolgens geen wederzijds geheim van dit kaliber kon schenken.

We hebben er nuchter nooit meer over gesproken. Ik durfde er niet over te beginnen omdat ik dacht dat hij misschien vergeten was dat hij het had verteld. We hebben elkaar op een bepaald moment uit het oog verloren, hij is inmiddels getrouwd en als ik foto’s voorbij zie komen van hem en zijn vrouw zie dan hoop ik altijd gewoon maar voor hem dat ze knallende plasseks hebben. :wink:

117 likes

Ik botste op de uni bijna tegen iemand op toen we allebei tegelijk de deur probeerden open te doen. In plaats van gewoon te lachen en mezelf te verontschuldigen of wat dan ook zei ik ‘zo… hallo!’ op een toon alsof ik hem het liefst ter plekke uit zou kleden… whyyy

74 likes

Ik was de chirurg assisteren tijdens een operatie. Ik stond dicht naast hem en was de camera aan het bedienen. Toen hij zei “kom dichterbij” kroop ik dichterbij BEDOELDE HIJ NATUURLIJK DE CAMERA INZOOMEN

Iedereen merkte het op😂

179 likes

Ik ga stukkkk, geweldig dit

1 like

Ik moet echt lachen om het idee dat iemand er blijkbaar opgewonden van raakt als mensen nodig moeten plassen hahahahaha
Maar ook niet van plas zelf ofzo maar gewoon mensen met hoge nood

Ieder diertje z’n pleziertje maar dit is zo droog haha

20 likes

Hahaha ik moet zo lachen

2 likes

18 likes

Ik stond net bij de informatie balie bij de AH om mijn hard bij elkaar gespaarde vershoud bakjes af te rekenen. Een man stond achter mij, maar dan ook echt schuin en vrijwel schouder en schouder. Dus ik ging afrekenen maar contactloos deed het niet. Ik moest dus mijn pincode invoeren. Maar die man stond zo dicht op mij dat het niet uit maakte welke hoek ik pakte en hoe ik mijn hand hield, hij kon sowieso mijn pincode zien. Ik vraag aardig aan deze meneer: goh meneer. Ik wil graag mijn pincode invoeren maar u staat een beetje dicht op mij. Zou u misschien een stapje naar achteren kunnen doen? Zegt die man: nee.
Echt vol verbazing keek ik die man aan. Ja maar… Ik voel me niet prettig om mijn pincode in te voeren als u zo makkelijk kunt mee kijken. Zegt hij: ja dus? Is dat mijn probleem?
Ik wist echt niet wat ik nog meer kon zeggen. Vond het heel ongemakkelijk. Caissière zei ook niks. Dus heb uiteindelijk half over dat pin apparaat gehangen om te betalen.

34 likes

Ja ik keek nog vol verbazing naar de caissière maar zij stond een beetje in de lucht te kijken.

1 like

Vanochtend begon mijn nieuwe therapie groep en ik was 5 minuutjes te laat, had alleen de introductie gemist van de begeleiders maar dat is niet zo erg aangezien ik er 2 al kende. Twee uur lang hebben we dus gepraat en gedaan en op het einde moesten we een positieve zin bedenken oid in een groepje van twee. We waren oneven dus 1 jongen in de hoek besprak met niemand, vond ik al erg zielig dus ik riep zijn naam maar hij hoorde mij niet dus heb het toen gelaten. Toen moesten we allemaal de zin opnoemen maar die jongen in de hoek gaven de begeleiders geen beurt, dus toen ze wilde gaan afsluiten zei ik uiteindelijk ‘maar hij moet zijn zin nog doen?!’ Bleek het de stagiair te zijn… Vond het al zo lullig dat ze hem over het hoofd zagen.

Edit: ik zit nu ook de heletijd terug te denken hoe ik het niet eerder door kon hebben, maar voor mijn gevoel werd daarvoor ook de heletijd zijn gevoelen besproken en hoe hij erin stond.

52 likes

Dit verhaal doet me denken aan de keer dat ik ging meehelpen op een afdeling voor dementerende bejaarden. Ee zaten 2 oude vrouwtjes samen te puzzelen en ik ging op een van die vrouwtjes af en vroeg: ‘zo… bent u lekker aan het puzzelen?’ En dan ook op zo’n manier alsof ik dus tegen iemand met een beperking praatte… zegt die vrouw meteen ‘ik werk hier…’ ook echt met zo’n hoofd: :triumph::triumph:
Oeps :joy: maar ze zag er echt uit alsof ze er zo bij kon wonen! Nouja needless to say maar daarna haatte ze mij :rofl:

93 likes

Ik moest net een pakket ophalen bij de Jumbo. Zij vraagt mijn naam en waar het van is. Duurt heel erg lang, dus als zij terug komt zeg ik: “pfoeh, gelukkig, ik was al even bang dat ik bij de verkeerde Jumbo stond!” Zij moest lachen, scant het pakket en vraagt of de achternaam klopt. Is niet mijn achternaam, dus ik kijk toch maar even in mijn mail. Heb ik het pakket dus bij de Gamma laten bezorgen. Dus ik een beetje binnensmonds: “oh, ehhh, laat maar… Toch niet.” En ik loop weg. Super ongemakkelijk. Voor mij, voor haar en de hele rij achter mij.

104 likes

Hahahaha, wel heel lief dat je hem erbij wilde betrekken! Volgens mij was hier ook ooit een soortgelijk verhaal van iemand die een begeleider van een woongroep oid aanzag voor een verstandelijk beperkte cliënt :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Wij zijn op vakantie. Omdat het het buitenseizoen is, zijn er heel weinig Nederlands-sprekende mensen hier in de buurt. Ik merk dat wanneer dat het geval is je je filter weggehaald in alles wat je zegt. Niet alleen bij mezelf, maar ook bij andere mensen. Gisteren zaten we bij een restaurant te eten en bleken we naast een Belgisch paar te zitten. Terwijl het een hele romantische setting was en een supermooi uitzicht, leek het erop dat zij gewoon een normaal gesprek aan het voeren waren. Totdat je oren zeg maar wennen en je realiseert dat ze verstaanbaar zijn, hoor je de verwijten over tafel naar elkaar gegooid worden. Uiteindelijk vroeg de één aan de ander of ze maar beter niet de rekening konden gaan vragen. Een ding was volgens de ander zeker, ze gingen niet meer samen op vakantie. Ik denk niet dat ze nog als setje naar huis zijn gegaan.

12 likes

Het doet mij in ieder geval aan dit filmpje denken:

14 likes

Oh dat is echt erg. Zie je er zo gevaarlijk uit hahaha!

Ik zag laatst opeens dit plaatje en moest meteen aan dit verhaal denken :joy:

7 likes

Echt al een keer lang geleden kwam er een nieuw meisje in mijn oude vriendengroep. Ze had net een relatie gekregen met iemand uit de groep en iedereen wist eigenlijk haar naam al natuurlijk. Laten we haar Suzan noemen.

Ik loop naar haar toe met in mijn hoofd; oh daar is Suzan, ik stel me ff voor. Ik geef haar een hand en zeg: Hee, Suzan! Dus zij kijkt me aan zo van: och wat leuk, dezelfde naam als ik! Dus ik begin als een idioot te stammelen: Uh, jij bent Suzan, haha. Ik ben Gebruikersnaam, hahah ik heet helemaal geen Suzan.

Daarna heb ik nooit meer iets gezegd en ik heb haar eigenlijk ook nooit meer gezien.

32 likes

Had ze er iets van gemerkt? Of liet ze het niet blijken?

Hahaha ik heb echt een keer precies hetzelfde gehad! Alleen dan met een vriend van een goede vriend van mij. Dus ik stelde me voor als Marnix :joy::sob:

6 likes