mag hij wel in grappige forumposts?
Ik werd gebeld door een klasgenoot en heb geen enkele van mn klasgenoten opgeslagen dus ik wist niet wie het precies was. Ik heel gesprek blablabla. Zeg ik later tegen een vriendin âJaaa JuliĂ«tte belde me net blablaâ zegt ze âNee dat was ikâ
Oei hahahaha
Haha ja, dat vind ik juist leuk!
@SuperCoolePinda ik gooi ook alles omver met mijn tieten. Ik vraag me soms af of het zou helpen om er een bordje aan te hangen met:
Kijk uit, zwenkt uit
Heb een keer gehad dat ik op bezoek was bij vriendinnen en ik even ging plassen. Was dus ook gehorig want ik kon zodra ik de deur dichttrok woord voor woord horen wat voor vreselijke dingen ze over me zeiden. Ik durfde toen dus en niet meer te plassen want je hoort blijkbaar alles en niet meer naar buiten want ik voelde me kut. Dat was echt zo rot, was echt een een hele goede vriendin bij die echt mega shitte dingen zei. Het is daarna een beetje doodgebloed (gek he).
Wow, wat naar!
Dit is inderdaad heel erg naar en gemeen van ze!
Ja dit was voor we zouden gaan stappen, heb maar gedaan alsof ik niets gehoord had, maar heb achteraf spijt dat ik niets gezegd heb.
Lekker lullig ook van je huisgenoten
Dat gevoel is zo kut!
HAHAHAHAHA meerdere keren hardop gelachen
Ahw @Delos en @LizzyBennet dat is echt zo naar⊠snap ook heel goed dat je er niks van zegt op zoân moment. <3
Ik zei net tegen een docent âIk kom zo hoor!â maar ik heb helemaal geen les van hem nu hahaha
Ik had tot een paar jaar geleden een platonische vriendschap met een jongen. We kenden elkaar al lang, hadden elkaar als kind leren kennen bij een gezamenlijke hobby. Achteraf was het een aparte vriendschap, nogal houterig, hij was ook gewoon een beetje onnozel en socially awkward, snapte over het algemeen weinig van vrouwen en had zelden succes bij ze.
Op een dag kwamen we op het idee om een avondje bij mij thuis op de bank MDMA te gebruiken. Ik deed dit wel eens op feestjes, voor hem was het de eerste keer. Tijdens die MDMA-sessie werd hij ineens enorm loslippig en biechtte op dat hij al zijn hele leven opgewonden werd van âmeisjes met hoge noodâ. Rijen voor de wcâs tijdens het uitgaan met nodig moetende vrouwen vond hij helemaal het einde en hij hoopte vurig nog eens real life te mogen toekijken bij een plassend vrouwelijk wezen. Hij dacht dat dit ontstaan was toen hij als kind zijn zusje zag plassen en daar een bepaald gevoel bij had. Nadat ik alle ins en outs betreffende deze voorkeur te horen had gekregen vroeg hij hoopvol of ik ook âzoietsâ had om te delen waarop ik hem helaas het antwoord schuldig moest blijven.
Ik ben best een open minded persoon maar dit stond gevoelsmatig zo haaks op hoe hij verder altijd overkwam (gesloten, beetje burgerlijk) dat ik de neiging niet kon onderdrukken het toch een beetje tja, âviezigâ te vinden? Ik had dit simpelweg liever niet geweten. En vooral vond ik het een heel erg ongemakkelijk idee dat hij dit wellicht in een impulsieve vlaag had verteld om begrip te vinden, en dat ik hem vervolgens geen wederzijds geheim van dit kaliber kon schenken.
We hebben er nuchter nooit meer over gesproken. Ik durfde er niet over te beginnen omdat ik dacht dat hij misschien vergeten was dat hij het had verteld. We hebben elkaar op een bepaald moment uit het oog verloren, hij is inmiddels getrouwd en als ik fotoâs voorbij zie komen van hem en zijn vrouw zie dan hoop ik altijd gewoon maar voor hem dat ze knallende plasseks hebben. 
Ik botste op de uni bijna tegen iemand op toen we allebei tegelijk de deur probeerden open te doen. In plaats van gewoon te lachen en mezelf te verontschuldigen of wat dan ook zei ik âzo⊠hallo!â op een toon alsof ik hem het liefst ter plekke uit zou kleden⊠whyyy
Ik was de chirurg assisteren tijdens een operatie. Ik stond dicht naast hem en was de camera aan het bedienen. Toen hij zei âkom dichterbijâ kroop ik dichterbij BEDOELDE HIJ NATUURLIJK DE CAMERA INZOOMEN
Iedereen merkte het opđ
Ik ga stukkkk, geweldig dit
Ik moet echt lachen om het idee dat iemand er blijkbaar opgewonden van raakt als mensen nodig moeten plassen hahahahaha
Maar ook niet van plas zelf ofzo maar gewoon mensen met hoge nood
Ieder diertje zân pleziertje maar dit is zo droog haha
Hahaha ik moet zo lachen

Ik stond net bij de informatie balie bij de AH om mijn hard bij elkaar gespaarde vershoud bakjes af te rekenen. Een man stond achter mij, maar dan ook echt schuin en vrijwel schouder en schouder. Dus ik ging afrekenen maar contactloos deed het niet. Ik moest dus mijn pincode invoeren. Maar die man stond zo dicht op mij dat het niet uit maakte welke hoek ik pakte en hoe ik mijn hand hield, hij kon sowieso mijn pincode zien. Ik vraag aardig aan deze meneer: goh meneer. Ik wil graag mijn pincode invoeren maar u staat een beetje dicht op mij. Zou u misschien een stapje naar achteren kunnen doen? Zegt die man: nee.
Echt vol verbazing keek ik die man aan. Ja maar⊠Ik voel me niet prettig om mijn pincode in te voeren als u zo makkelijk kunt mee kijken. Zegt hij: ja dus? Is dat mijn probleem?
Ik wist echt niet wat ik nog meer kon zeggen. Vond het heel ongemakkelijk. CaissiĂšre zei ook niks. Dus heb uiteindelijk half over dat pin apparaat gehangen om te betalen.