Ik ben ook meestal niet de gene die de hand geeft. Mensen willen mij een hand geven zonder reden hahah.
Iets van âtot ziensâ idd, of vaak ook wel âfijne dag/avond/weekendâ.
Dat zou ik op mn werk iig doen, niet bij familie en vrienden maar die doen gelukkig ook niet zo awkward haha
OkĂ© ik had net zoiets raars. Ik had het met twee mensen over RuPaulâs Drag Race en wist even de naam niet meer van een van de deelnemers. Dus ik begon haar te omschrijven en toen zei persoon 1: âOo zoân neger!â En ik dacht echt: ?! WTF? Dit zegt ze toch niet echt? Maar ik kende diegene niet heel goed dus ik lulde er maar overheen met: âJa nee echt een superbleke gast juist?â En toen begon de derde persoon heel hard te lachen. Bleek dus dat die eerste âOo seizoen negen!â had gezegd. Echt ik schaamde me kapot. Kwartje viel gelukkig gelijktijdig bij mij en die eerste persoon dus ik hoefde niks âuit te leggenâ en we konden erom lachen maar pff dit was wel even een beetje ongemakkelijk hoor.
Maak het gewoon de overtreffende trap van raar en geef ze ook een boks.
Die ingestudeerde âââââgrappigeâââââ gesprekjes bij de televizierring. De cringe altijd.
Ik had het vandaag met een vriendinnetje over ongemakkelijke momenten en toen bedacht ik me dit.
Vijf jaar geleden was ik met een jongen aan het daten en ik ging voor het eerst bij hem thuis afspreken. Ik belde aan en liep de gemeenschappelijke gang op tot ik uitkwam bij twee deuren. Ik wist niet waar ik naar binnen moest, maar er stonden wat schoenen voor de deur en op basis daarvan had ik na lang nadenken mijn keuze gemaakt. Ik deed de deur open en daar zat een vrouw op de bank borstvoeding te geven omg. Ik schaamde me echt enorm. Ze reageerde gelukkig niet vervelend, maar vond het zo kut.
Hahha dit doet me echt denken aan Schroom, animatieserie van vpro over ongemakkelijke momenten. Een van die afkeveringen heeft een jongen een awkward begroeting.
Als ik hieraan terugdenk voel ik me weer dat meisje van 12 dat het liefst ter plekke ergens in een sinkhole wilde verdwijnen.
Ik turnde vroeger en tijdens een training op de balk moesten we een âkaarsâ doen. Dus hop, op je rug liggen en benen en heupen de lucht in. Als een - jawel - kaars. De trainster stond naast me om me op te vangen als het mis zou gaan. Bij deze oefening kantel je je bekken en maak je een opwaartse beweging. Wat er in dit geval bij mij voor zorgde dat mijn vagina zich volzoog met lucht. Dat gebeurde bepaald niet geruisloos. En toen moest ik nog terug⊠Wetende dat al die lucht ook weer zou ontsnappen. En dat gebeurde met een geluid van een knetterende kutscheet. Zowel trainster als ik hebben op dat moment gedaan alsof we gek waren en er niets te horen was.
Ik was 12 jongens, en zo ongelukkig. Durfde die vrouw tijdenlang niet meer aan te kijken. Ik was ook zo bang dat ze dacht dat ik gewoon keiharde scheten lag te laten.
Haha, ja precies! Wat kon ik doen? Niks.
Ik liet net snel mn hond plassen en had de mat tussen de deur gedaan, omdat ik lui ben. Toen ik weer naar binnen wilde zag ik 3 mannen op de parkeerplaats staan praten. Ik wilde snel naar binnen glippen, want donker/laat/parkeerplaats/joggingbroek/haarklemopmnhoofd toen ik achter me hoorde: buurvrouw?! Buurvrouw!! En diegene begon te rennen. Dus ik als een gek die deurmat goed gelegd en deur dichtgetrokken. Werd er hard op de deur gebonkt terwijl ik naar boven rende. Zie ik halverwege de trap dat de deur open staat bij mân onderbuurvrouw. Diegene die mij nariep was sowieso haar vriend waarvan iedereen weet dat hij drugs dealt op de parkeerplaats. Lig nu met hartkloppingen in bed want de volgende keer dat ik hem zie gaat zo ongemakkelijk wordenâŠ
Jezus wat creepy! Ik zou ook keihard zijn weg gerend! Waarom zou hij achter je aan komen?
Ik denk dat hij geen sleutel had, dus zou moeten omlopen en aanbellen.
Hoe zou jij reageren morgen?
- Ontkennen dat jij dit was, ondanks dat het overduidelijk was (gezien hond)
- Excuses aanbieden en doen alsof je hem niet gehoord had
- Toegeven dat je de situatie/hem eng vond
- Zeggen dat het niet jouw probleem is dat hij met jou naar binnen wilde
0 stemmers
Of anders� Vertel
Hahahaha dit is echt mân favoriete forumbericht van de maand, zo beschamend en hilarisch⊠tranen in mân ogen
Zeggen dat je schrok van zijn geroep en daarom snel naar binnen bent gerend en je te laat realiseerde dat hij het was
Haha yes, is het 20 jaar later toch nog ergens goed voor!
Een tijdje terug had ik ook iets ongemakkelijks.
Ik liep (met goede bedoelingen) naar de papierbakken om mijn oud papier weg te gooien en daar stond al een man die zijn glas aan het weggooien was.
Ik zag dat er voor het midden van de opening van de papierbakken een balk zat en zag een hoop papier op de grond liggen. Dus ik dacht automatisch dat die papierbakken op slot zaten ofzo en dat er niks meer in kon omdat ze vol zaten. Die man begint begint in het engels tegen me te praten dat hij het maar asociaal en lui vindt. Dus ik begin een beetje mee te lullen dat ik het ook maar lui vindt. Want ik dacht âWaarom zijn die bakken nou weer dicht, die moeten toch gewoon leeggehaald worden, dat mogen ze wel vaker doenâ. Ik zet vervolgens mijn dozen papier bij de rest van het papier op de grond, begroet de man vriendelijk en loop weg.
Een uur later realiseer ik me dat die man het niet asociaal / lui vond dat dat die bakken dicht waren, maar dat al die mensen zo maar dat papier op de grond pleurden. En wat doe ik met mân wazige kop :â) Precies dat.
Die bakken waren overigens niet eens dicht, maar er was een balk tussen geplaatst zodat er alleen maar kleinere stukken papier in konden.
Twee dagen later krijg ik van de gemeente een brief met een foto van mijn gedumpte papier (waar dus mijn naam en adres ook op te zien waren) en een boete van 125 euro.
Oh echt? Dit vind ik serieus fijn om te horen. Zelfs nu nog haha.
Nog eentje van mij.
Ik moest afgelopen jaar naar het ziekenhuis voor een scan voor mn hoofd. Niets ernstigs⊠had wat problemen met mn neus en ze wilden kijken hoe alles er uit zag.
Kwam daar en liep ontzettend uit waardoor ik licht chagrijnig werd en uiteindelijk was ik een uur later aan de beurt dan mân oorspronkelijke afspraak.
De dame die me hielp zei dat ik alle sieraden en eventuele piercings uit mân gezicht moest verwijderen ivm de scan. Prima⊠ik mân oorbellen er uit doen en mân tongpiercing er uithalen wat ik echt vreselijk vind maar het moest.
Ik liggen, scan gaat aan en gaat meteen weer uit. Zegt die dame dat er iets stoort en of ik wel echt alle sieraden heb verwijderd.
Ik bloed chagrijnig door het lange wachten en toch zenuwen. Ja, ik weet toch wel wat ik in mân gezicht heb zitten!?
die vrouw nog een keer mega vriendelijk : Mevrouw weet u het echt zeker? De scan stoort namelijk. Ik nog een keer Ja⊠weet ik heel zekerâŠ
Moest ze iemand bellen omdat de scan misschien kapot was en terwijl ze aan het bellen was kriebelde er iets in mân neus en bedacht ik me dat ik mân septum nog in had. Die moet ik tijdens werk in mân neus houden.
Heb meteen mân excuses aangeboden . Ze kon er gelukkig om lachen maar schaamde me kapot.