Ik ging net naar de sportschool voor een meting van gewicht en vetpercentage enzo, blijkt dat mijn oude buurman daar werkt en mij dus ging doormeten, beetje ongemakkelijk want we hadden echt minimaal (en een aantal keer bijzonder awkward) contact toen hij hier nog woonde
Oh ja vreselijk. Waar ik eerst woonde was het ook gehorig. Ik deelde de wc/douche met 1meisje maar op die gang woonden meer mensen en die liepen dan door de gang om bij hun woning te komen. Ik had zelf nog nooit rare geluiden gehoord tot op een ochtend dat een vriend van mij uitgebreid op de wc keiharde scheten zat te laten. Ik snel dat meisje appen met âik ben dit niet hoor dit doet â(naam)â! En zij hoorde het idd ook. Vervolgens app ik hem dat ie echt ff moet dimmen met zn orkest maar hij vond het zelf alleen maar grappig en ik kreeg vervolgens berichten terug als âHAHA ik doe er nog 1â âHoor je deze?â Ik kon het gewoon vanuit bed horen 10 meter verderop.
en hij zat dus eigenlijk op jullie wc???
Ja. Het maakt hem niks uit waar hij schijt. Hij maakt ook altijd fotoâs als hij ergens schijt op openbare plekken etc.
Ik had maandag een afspraak met een klant van buitenaf. En hij keek steeds naar mijn borsten. Loop ik naar mijn directe collega uitgebreid mijn verhaal te doen, want de klant is binnen. Zegt ze: âik zie je BHâ. GodverâŚ
pfff opschijten!!!
zo snap ik collegaâs ook niet. schijten doen ze op de dames WC⌠en bedankt. stinkert
Vind ik geen reden om ongegeneerd naar je boezem te gaan zitten kijken hallo. Het is maar een bh. Die heb je niet aan om hem te verleidenâŚ
ik zou niets zeggen en als hij er naar vraagt (wat hij vast ook nooit doet) zeggen dat je te veel horrorfilms hebt gekeken en naar binnen wilde, je had ineens diarree of het gooien op de voor hem onbegrijpelijke: ik werd ongesteld, wilde niet doorlekken en moest gelijk naar binnen. Ontkennen lijkt mij nogal stom, excuses niet nodig, en zeggen dat je hem eng vond of bij voorbaat defensief doen zijn ook niet handig bij mensen die je vaker ziet. Ga er eigenlijk vanuit dat je hem er nooit weer over hoort.
Op de middelbare school fietste ik samen met een klasgenoot naar huis. Ik zag in de verte iemand zwaaien dus ik zei tegen haar: wat staat die man daar nou te zwaaien??? Bleek dat het haar moeder was oeps.
Ohja nog eentje. Op het werk in de pauze zei ik: ik snap niet dat vrouwen op een bepaalde leeftijd hun haar kort knippen en rood verven een zogenaamd pittig kapsel. Ik weet niet echt wat mij bezielde, want tegenover mij zat een collega met zo een pittig kapsel.
Ik ging laatst voor de 2e keer iets drinken met een jongen die ik net ken. Weet zelf nog niet eens of het een date was of gewoon wat drinken.
Kwam er gedurende die avond een oude dronken man verschillende keren zeggen hoe knap en lief hij me vond, dat hij te oud was voor me en dan zei hij tegen die jongen dat ie goed voor me moest zorgen en of we verliefd waren enz. Ik kon wel onder de tafel kruipen aaargghh:unamused:
Ik snap hier eerlijk gezegd niet zo veel van.
Ik zat in therapie en keek een beetje opzij. Mijn therapeut had blijkbaar in de tussentijd haar leesbril opgezet. Zeg ik zonder na te denken âik vind brillen echt heel sexyââŚWAT DEED IK!
Heerlijk. Zoo ongemakkelijk. Ik kan ook zo âout of the blueâ veel te eerlijk zijn. Dat mensen me aan zitten te kijken âwaar komt dat ineens vandaan?â
Hahaha, zo blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ik meen het ook gewoon altijd wat ik zeg, maar vergeet soms een beetje de context waarin ik zit.
Precies! En ik heb het soms ook al langer in mijn hoofd maar dan hebben mensen een gesprek en zodra er dan een stilte valt⌠âknalt mijn hoofd het eruitââŚ
Ze zei âow, echt?â en ze keek mij een beetje verbouwereerd aan. Daarna gewoon een ander onderwerp aangesnedenâŚ
Zij of jij? Anders, goed gepareerd!
Ik ben verder gaan praten over iets anders. Wel in mijn achterhoofd; WAT GENANT.
O God dit was weer ernstig hoor.
Ik noem mijn vriend wel eens daddy (ja dit is al beschamend genoeg). Natuurlijk alleen tijdens momenten samen.
Floepte ik er laatst tijdens een gesprek met mân schoonzusje en mân vriend uit: ja hè daddy
O MIJN GOD
Gelukkig was de situatie zo ongemakkelijk dat we hem gezamenlijk besloten te negeren en gewoon verder te praten omgomg ik word nu alweer rood