Ongemakkelijke momenten

Waarom heeft die fucking ariva een stop contact met een klepje erop. Heb net 5 minuten voor dat ding ( gebukt en al) staan priegelen. Heb het maar op gegeven pff.

Ohja heel de coupe keek natuurlijk vol verwachting mee…

3 likes

Ik stond laatst bij de kassa in de nachtwinkel in mijn straat. Een plek waar ik dus vaak te vinden ben met ook bijna altijd dezelfde medewerkers. Dus de man achter de kassa vraagt aan mij: “Wil je contant betalen of pinnen?” Ik was nog aan het twijfelen, en daardoor werd het helaas: contpinnen. Wat natuuurlijk wordt verstaan als kontpinnen. Vervolgens gingen de medewerkers dat een soort van uitbeelden, nou kon echt door de grond zakken.

105 likes

Die sorry was oprecht maar ik vind dat men het ook anders kan brengen. Ik werd meteen aangevallen i.p.v. de uitleg die jij nu ook geeft. Ik vind het gewoon niet ok om iemand op zo’n manier ‘‘terecht te wijzen’’ alsof ik 1 of ander klein kind ben. Goed, punt gemaakt en excuus als ik mensen heb gekwetst.

15 likes

Mijn kamergenoot op werk is al naar huis en er werd net gebeld voor hem. Persoon aan telefoon moest echt kamergenoot spreken, dus prima morgen is hij er weer.
Ik wil hem bedanken voor het bellen en dag zeggen, dus natuurlijk roep ik dan ‘BEDAG!’ in de telefoon uuuugh.

9 likes

See you later alligator

4 likes

giphy%20(1)

30 likes

See you soon spoon. See you in a while crocodile.

Ja sorry ik spaar ze allemaal

3 likes
Even in een spoiler want heel kinderachtig en slaat echt nergens op

69 likes

Ik hou van jou

4 likes

Ik gebruik toodeloo altijd als mensen aankondigen naar de wc te gaan, maar dit geeft me de mogelijkheid om het nog leuker te maken.

35 likes

Hoe irritant dat sommige niet rijmen, i can’t

7 likes

Hoe ging dit verder ?? Wat zei vriendin A, die zeer waarschijnlijk mee las met het gesprek van vriendin B? Klinkt sarcastisch maar oprecht benieuwd.

Heb zelf al wel eens gehad dat nieuwe collega zei ‘wat studeer jij’ ik uitleggen en dat nieuwe collega dan paar mensen kent van mijn studie en ik dus zeg van ja ik ken die en die wel van gezicht en paar vakken mee gehad. En dan week later via nieuwe collega horen dat die mensen nog nooit van je hebben gehoord. Echt oké thanks dat ik nu stalker lijk bedankt doei

17 likes

Moest gister na de bedrijfsarts en toen ik weg ging zei hij: fijne zwangerschap nog! En toen zei ik per ongeluk: dank je, jij ook! En toen zei hij een beetje gepikeerd: zo dik ben ik nou ook weer niet hoor.
Nou ja zeg. Was gewoon per ongeluk.:frowning:

45 likes
ik spaar ze ook

Gegroet met de hoed
ajuu paraplu
ciao bapao
adios amigos

9 likes

Ik zei vroeger altijd: toedels poedels

Soms nu nog wel maar alleen thuis of tegen vriendinnen haha

14 likes

Haha doet me denken aan dat ik een keer zei ‘ik wil graag pissen’ ipv pinnen :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

62 likes

Ik zei een keer tegen een verkoopster dat ik mn broek niet mooi vond staan bij mijn poepgat ipv billen. Zo ongemakkelijk. Begrijp nogsteeds niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.

105 likes

Toen de verkoopster vanochtend aan me vroeg of ik een tasje wilde, antwoordde ik met: ‘Ja, tasjeblieft.’ :sob:

196 likes

Omg zo’n goede woordgrap kan ik nog niet eens altijd expres maken.

33 likes

Ja haha je bent niet de enige. M’n vrienden gaan nogsteeds elke keer stuk en kan er zelf ook gewoon om lachen haha. Je had dat gezicht van die verkoopster moeten zien joh :joy:.

4 likes