Hahaha wat ik heb exact hetzelfde in Hema gehad, ik wilde hallo en hoi zeggen en zei ‘halloi’ en toen ‘omg hahahahhaha sorry’ en die vrouw glimlachte gewoon beleefd, voelde heel suf haha
Is dat zo?
Ik maak ZO vaak domme versprekingen en ik maakte het altijd alleen maar erger om het dan recht proberen te praten. Werkt. Niet.
Nu zeg ik gewoon: “omg wat zeg ik nou” of “juuuuist, je weet wel wat ik bedoel” en dat maakt het in mijn hoofd zoveel minder ongemakkelijk. Gewoon even benoemen dat je iets doms zei en verder gaan met wat je wilde zeggen.
Haha deze heb ik ook heel vaak, ook eens
hallo met floepsie van naam bedrijf
en dat ik daarna dacht shit nee dit is mijn eigen telefoon, dus daarna er achteraan:
oh nee ik bedoel met gewoon floepsie!!
Edit: bedenk me nu dat het nog verder ging in
gewoon met floepsie niet van naam bedrijf of nouja normaal wel maar nu even niet!
Bleek achteraf ook een of andere random gozer te zijn, die dacht waarschijnlijk ook wat is dit voor raar wijf haha
bij mij op kantoor is gewoon één algemeen nummer. ik had naar iemand van de gemeente gebeld en diegene belde me terug. toen kwam een collega langslopen om te vragen of ik de telefoon kon aannemen dus ik zei van ja! verbind maar door! en normaal krijg je dan nog je collega die even zegt van; ok hier komt ie! dus ik zei nog nietsvermoedend, yo, batallador hier en ik verwachtte dat m’n collega nog iets zou zeggen, maar no: ‘‘hallo goedemorgen met X van gemeente X’’ was verder niet heel ongemakkelijk, maar is wel even zo’n cringe moment
Telefoongesprekken worden gewoon zo snel zo ongemakkelijk. Ook het ophangmoment vooral.
Ik bedenk me ook dat ik een bedrijf belde met een vraag, en er werd al heel vreemd opgenomen met ‘yo wat is er’ maar ik dacht fijn er neemt eindelijk iemand op!
Dus een heel verhaal opgehouden met wat ik wilde weten en of ze me konden helpen. Hoor ik aan de andere kant ‘ja goed verhaal hoor floepsie succes ermee’ had ik per ongeluk mijn baas gebeld in plaats van dat bedrijf?Waarschijnlijk het verkeerde nummer aangelikt. Baalde wel even van mezelf daarna.
Ik zei tot ziens tegen de bezorger van mijn bestelling terwijl ik hem nog nooit had gezien hier
Ik wilde fijne dag zeggen maar ik zei ineens tot ziens
Opzich mag hij best nog wel een keer komen want hij was niet verkeerd
Ik heb de kappersopleiding gedaan. Werk nu in een heel andere branche en had het daar over met de (Engelssprekende) collega van mijn man, die zixh afvroeg hoe dat dan zo gelopen was. Heel geanimeerd gesprek, en na een tijdje vraagt hij me wat ik dan het leukste vond. En je voelt ‘m natuurlijk al aankomen: ik begin enthousiast te vertellen dat ik knippen leuk vind, maar vooral heel goed ben in blowjobs. Het ergste was dat ik dat pas door had toen mijn man naast me liefjes reageerde met “i can confirm”. BEDANKT ZEG.
Op mijn vrije dag opnemen met de naam van het bedrijf gebeurt mij vaker wel dan niet. Neem zelf de hele dag de telefoon op en die hele opneem riedel zit er zo in, die ga ik er vast niet meer uit krijgen.
Hahaha zal je altijd zien dat je dan niet gewoon een vriendin ofzo aan de telefoon hebt.
Hahahaha maar wat bedoelde je dan? Föhnen?
Oh nja ik zeg dat normaal alleen als ik zeker weet dat ik iemand nog een keer ga zien, zoals de cassiere ofzo
Een aantal jaar geleden werkte ik in een drogisterij waarbij een jongen vroeg welke crème die moest hebben voor zijn vriendin welke zonder parfum en dergelijke moesten zijn. Waarop ik zei; Kent u Natura? Zodra het er uit was bleken we elkaar ook zo aankijken van; tja dat ging fout. Dus toen ben ik maar snel naar het Neutral schap gelopen en de crème in zijn handen geduwd om vervolgens het in alle schaamte af te rekenen met hem. Bij het afrekenen zei die nog; Oh neutral, natura is natuurlijk wel wat anders.
Afgelopen week voor de klas wilde ik de les afsluiten en ik had m’n handen in elkaar gedrukt, klonk er zo’n scheetgeluid. Het klonk ook nog eens super realistisch en de leerlingen waren voor de verandering heel stil
Uuughlll mijn vriend en ik hebben het gisteren superlaat gemaakt met vrienden en hij is al sinds 7 aan het werk dus ik wil hem verrassen met een lekkere lunch zodra hij thuiskomt, heb ik bij de halalslager om varkensvlees gevraagd. in my defence: ik eet maar een paar keer per jaar vlees en ben tien jaar vega geweest, dus het concept van vlees kopen voelt totaal niet natuurlijk voor me. Wel echt superdom. Heb gedaan alsof ik me vergiste hihaho en iets anders aangewezen waar ik nu een ander recept voor moet zoeken, terwijl ik me zo mentaal had voorbereid, aaahhh.
Ik dacht echt dat deze zin ging eindigen met: Bij het afrekenen zei hij: kan ik in Neutral betalen?
Ohhhh ik kocht alleen een ui (32 ct) en normaal vraagt de caissière altijd “wilt u zegeltjes erbij?” maar dat zei ze nu niet want bij 32 cent krijg je geen zegel, dus ze zei “dan wordt het 32 cent alstublieft” en toen zei ik “nee dankje”
Maar zij hoorde het niet maar ik ging erop door met iets van oh haha zo werkt het niet natuurlijk waarop zij ook wakker werd uit haar dagdroom en zei sorry wat zegt u? En dan ik weer nee niks niks laat maar en zij weer nee zegt u het maar hoor en toen heb ik het uitgelegd en keek ze me de hele tijd zo beleefd meewarig aan van ja arm mens ga maar naar huis met je ui.
Wat ook altijd zo ongemakkelijk is, is als je gaat bowlen en dan na je worp terug loopt naar het groepje, soms met een halve juich van yes ik gooi wat om of juist als je hem weer direct in de geul heb gemieterd
hahah ja maar waarom ook eigenlijk
Hahahah dit is zo herkenbaar, je kan gewoon niet ‘neutraal’ teruglopen, dat is ook weer raar.