Haha wat vertel je dit mooi awkward haha
Hou van r/niceguys.
âIâm such a nice guy you whoreâ hahaha
Omg wat een ontzettende lul!! Ik heb ooit ook zoiets meegemaakt. Of nouja, in een club waar een vriendin en ik vroeger vaak kwamen praatte ik wel geregeld met de DJ die daar draaide. Hij gaf me ook vaak een drankje of shotje. Ik zat naast mijn vriendin voor zijn eh DJ booth? Hoe heet zoân ding, toen tikte hij mij aan en hield hij 2 shotjes vast. En hield die voor onze neus. Dus ik pak een shotje en mijn vriendin wilde het andere shotje pakken. Vervolgens trekt hij dat shotje naar zichzelf toe en drinkt het snel op. Met zoân teringflauwe lach op zn kop. Mijn vriendin voelde zich helemaal vernederd. Echt waaaarom zou je zo doen. Man man.
Ik zou mijn shotje aan haar gegeven hebben en dan weglopen. Boy byeeeee
Ja maar ik had het dus pas door toen ik het al op had. Wij zijn toen beide opgestaan en weggelopen. Echt naar en totaal niet grappig.
Even terug naar deze. De kast met beddengoed etc staat dus ook in haar kamer, en toen ze vorige week sânachts rond 00:30 aan het bellen was moest ik even in haar kamer. Natuurlijk klopt ik, verder niks aan de hand. Moeder zelfs blij dat ze me zag⊠Maar wat ze niet doorhad is dat er een (ik denk vibrator/dildo?) onder haar deken te voorschijn kwam en Ik ben heel snel maar uit de kamer gegaan maar shit, dit wil ik gewoon niet zien man gatverdamme
De horror!
Dit!
Ik heb zelf een scooter maar ik rij ook regelmatig in een auto. Zo ook vandaag, ik zat te denken of ik maandag met de scooter of met de auto naar mân werk ga. Ik zat zo met de scooter in mân hoofd, dat ik gewoon een fietspad op rij met de auto dus. Het duurde wel een paar meters voordat ik het door had. Er stond een stel op het voetpad ernaast en die stonden me raar aan te kijken (logisch) Toen ik doorhad wat ik had gedaan, moest ik keihard lachen, echt mond open en alles. Vervolgens vroeg ik me hardop af wat ik in godsnaam aan het doen was, daarna moest ik weer heel hard lachen. Dus dat stel zag me eerst lachen, praten tegen niemand en vervolgens weer lachen. Ik was een beetje in paniek dus trok fucking snel op. Ik leek net een totale psycho die het expres doet om mensen bang te maken ofzo.
Omg ik ga mân kinderen dit niet aan doen hahaha
OMG! Hoe reageerde zij zelf?
Hahahah oohhh wat erg! Hahahaha. Dat zijn dingen die je echt niet vergeet gewoon
Gisteren was ik in een boekhandel samen met mân vriend. Er was een boek dat we wilden inzien maar die was steeds bezet. Op een gegeven moment zegt mân vriend hee Ludo kom het boek is vrij. Dus ik loop naar de plek waar dat boek lag en ga naast mân vriend staan om mee te kijken in dat boek. Hoor ik opeens een vrouwen stem ongemakkelijk zeggen: ja je mag best meekijken hoor⊠Stond ik dus helemaal niet naast mân vriend, maar keek ik mee over de schouder van een vreemde. En ik stond natuurlijk vet dichtbij helemaal tegen haar aan haha.
Hahaha ik ga echt stuk
Haha das echt cute
Hahahaha sterkte de rest van de avond!
fout topic en dan heb ik nog geen eens alcohol op.
Ik was pasgeleden op een verjaardag en ik zag iemand daar een gehaktballetje eten, dus ik wilde er ook 1 gaan halen. Ik rondkijken⊠zie ik op de salontafel een groot bord met nog 2 ballen liggen, dus ik loop erheen en pak zoân balletje en steek het in mijn mond. Zegt iemand daar âOp de eettafel is nog meer.â Dus ik zo âok bedanktâ en loop terug naar mijn groepje waar ik mee stond te praten. Kom ik aanlopen en kijken ze me allemaal vreemd aan. Bleek dus dat het een soort buffet was en ik dat balletje van iemands bord af had gegeten. Uiteraard was het ook de eerste keer dat ik daar was.
ik had met mijn moeder in Gent afgesproken om te winkelen en zij had dus de wagen dicht bij het centrum geparkeerd. We parkeren al jaren in datzelfde straatje.
Toen we eindelijk gedaan hadden, stapte ik alvast naar de wagen. Mijn moeder stapt te traag en ik ben veel te ongeduldig. Bon, ik doe onze boodschappen in de koffer van de auto en neem plaats achter het stuur. 10 minuten later belt mijn moeder en vraagt waar ik ben.
âEuuhh in de auto?â
âJa ik ook en ik zie u nietâ
Bleek dus dat mijn moeder niet in dat straatje had geparkeerd en ik dus in de auto van iemand anders zat. Die persoon had dezelfde auto als mama.
Maar daar zat ook iemand in dan? En die zei 10 minuten niks? Waarom was die auto open?