Ongemakkelijke momenten

Oké sorry is 3 dagen geleden maar lees de discussie nu pas en moest dit gifje even posten :grimacing:

29 likes

Vannacht leuk staat kletsen met een jongen, toen zei ik met mn dronken harses dat ik zin had om hem te zoenen.
Zegt ie sorry ik niet met jou. Hahaha godver zo ongemakkelijk

117 likes

Nou zeg wat een sukkel, his loss boi byeeee

7 likes

Zo is dat gewoon!

Een vriend van vroeger loopt bij ons allemaal te schooien om aan te kunnen sluiten bij kerstdiner.
Wij vieren het allemaal los van elkaar maar ik krijg dan van die appjes waarvan ik denk… Jezus hou ff op!
Hij heeft 5 jaar geleden een relatie gekregen met iemand en van de 1 op de andere dag zagen we hem niet meer. Kwam niet meer langs , geen appjes en als je hem dan mee vroeg was het antwoord ; nee , dat vind mn vriendin niet leuk.
Dat is uit gegaan en zocht ons allemaal weer op . Kreeg een nieuwe vriendin en weg was meneer…
Nu heeft hij dat uitgemaakt en is alleen met kerst.
Krijg je dit soort dingen

Wil je stappen eerste kerstavond? Ja ik weet niet of ik kan hoor … moet wel slaapplek hebben . In je eentje een taxi nemen is best duur.

Wat ga jij vandaag doen? Ik denk dat ik maar wat ga zappen in mn eentje.

Weet jij nog goede films? Ik kan alles kijken ben toch alleen

Ga je lekker standaard gourmetten vanavond? Bij mij zal het wel thuisbezorgd worden voor 1 persoon.

En heb al gezegd dat hij niet bij mij en Mn ouders kan eten en dat ik niet naar de kroeg ga.
Heel vreemd allemaal

9 likes

ik ontving gister een smsje dat je op 1e en 2e kerstdag voor 6 euro onder de zonnebank kunt bij de salon in de stad waar mijn moeder woont. ik ben daar ooit lid geworden toen ik met mama ging zonnen en daarom krijg ik daar dus smsjes van. nou moest ik vandaag naar mama ivm kerst, dus had ik gevraagd of ze mij daar even af wilde zetten zodat ik nog kon zonnen. sta ik voor die deur, heel die toko zit vol met kerels. ik trek aan die deur, gaat niet open. er stond bij “als de deur dicht is even bellen” dus ik bel aan, die medewerkster trekt met een verbaasd gezicht de deur open en vraagt of ik had gebeld. moest ik dus gewoon tegen die deur duwen ipv eraan trekken… al die gozers keken me aan van lekker bezig meid en ik voelde me echt heel dom haha. het waren ook echt 6 van die typisch brede sportschool zonnebank kerels

42 likes

Wow maar dat is gewoon mega lullig van die gast… wat een kneus! Hoe reageerde je vriendin?

1 like

Jezus, ik hoop dat je vriendin hem wel op z’n nummer heeft gezet!

4 likes

Wejoooow ik was dan als vriendin zijnde een heel eind uit de buurt gebleven van die eikel.

5 likes

hahahah volgens mij heb ik dit nooit hier of op egf verteld maar mijn moeder heeft dit gedaan

toch wel top 5 genantste momenten uit mn leven

1 like

wel fijn dat ik dus een lotgenoot heb trouwens

als je dit leest LAAT VAN JE HOREN

3 likes

NEE jongens jullie gaan dit niet geloven.

Dit jaar hebben alle medewerkers een mooie donkerblauwe jas gekregen om de oranje te vervangen…

Ik voel me nog schuldiger

111 likes

Is dat in een stad met een V? Ik heb ook zo’n sms gekregen en als het dezelfde is; ik sta ook altijd te kloten met die deur en de hele zaak zit altijd vol met bimbo’s en van die popiejopie gasten.

1 like

Mijn eerste relatie was met een vrouw & ik kende haar van de middelbare school. We hadden in het geheim drie maanden een relatie, maar op 31 maart vertelde ik het aan mijn ouders. Ik mijn vriendin (al heel lang ex inmiddels) bellen en zij verteld het aan haar ouders. We besluiten om al onze vrienden een mail te sturen (geen smartphones nog) en …

IEDEREEN DACHT DAT HET EEN 1 APRIL-GRAP WAS.

We zijn uiteindelijk ruim vier jaar samen geweest.

55 likes

haha ja daar is het :joy:

1 like

Wanneer je een kerstcadeau koopt voor je 4 jarige neefje en hij boos wordt op de kerstman ‘want dit had hij helemaal niet gevraagd’.

28 likes

Niet een lotgenoot, maar iemand die op dezelfde bezichtiging was toch? Dus jij kan degene zijn waar toen die forummer over postte :stuck_out_tongue:

2 likes

Held!

4 likes

Ik liet net mijn föhn vallen, op een klant haar hoofd. Heb ik echt nog nooit meegemaakt en we keken elkaar ook echt aan in de spiegel, klant keek zo: :flushed: en ik had heel veel emoties in 2 seconden. Heb maar 30x sorry gezezeg en vroeg of ik haar pijn had gedaan. Gelukkig geen pijn. Het zag er ook zo stom uit en het maakte ook zo’n heel droog ‘tok’ geluid.

137 likes

Ik moest hardop lachen en dat zegt iets want ik heb een halve middag zitten janken. Vooral bij het ‘tok’ en har blik erbij hahahaha. Zo droog

17 likes