Ongemakkelijke momenten

Hahaha ahhh

1 like

Hahaha heerlijk :sweat_smile:

1 like

Ik heb ooit echt een domme fout gemaakt
Toen ik nog solliciteerde voor een bijbaan (bijna 10 jaar geleden man
) kreeg ik een annulering van een afspraak en of die verzet kon worden
Ik stuurde terug dat ik “het jammer vond want ik keek er zo tegen op!!”
Ipv dat ik er naar uit aan het kijken was.
Heb toen nooit meer een reactie gehad, die zullen wel hebben gedacht hebben dat ik bedoelde dat ik het jammer vond dat we een nieuwe afspraak moesten plannen

31 likes

Ik had een mega ongemakkelijk moment, maar ook een van de meest succesvolle momenten ooit :joy:
Was een onzekere puber en moest in de les naast een jongen zitten, en voor en achter ons zaten ook jongens, dus ik was al wat nerveuzer (ja zo’n puber was ik)
En ineens liet ik een scheet, duidelijk hoorbaar! Schaamde me natuurlijk dood maar wilde doen alsof er niks was gebeurd tot de jongen naast mij ineens begon te roepen van: zij liet een scheet!!
Ik wilde natuurlijk dat niet toegeven dus ik zei nee, het was geen scheet mijn stoel maakte zo’n geluid.
Dus die jongen natuurlijk meteen: jajaaaa geloof er niks van! En die andere jongens ook allemaal wat lachen. Dus ik zei nee dat is echt kijk maar! En ik schuif mijn stoel naar achteren en IK ZWEER HET het maakte precies het geluid van mijn scheet na! (kan dit nog steeds zelf moeilijk geloven maar het was echt precies hetzelfde geluid) waarna die jongens mij dus geloofden en met rust lieten :joy:

173 likes

HAhaha heeel Nice dit
Je scheet rook dus ook niet?

2 likes

Haha je had het voor jezelf nog ongemakkelijker gemaakt als je stoel dat geluid niet had gemaakt :joy:

Ik had ooit dat ik ook scheet liet, hij maakte juist geen geluid maar hij stonk zooo erg, ik denk dat ik iets verkeerds had gegeten toen. Ik keek dus steeds naar mijn vriendinnen die voor en naast me zaten maar ze waren niet aan het ruiken en niemand zei van ‘jeetje wat stinkt het hier’ dus ik dacht yess niemand zegt er wat van. Totdat dus iemand achterin zei van ‘ah het stinkt hier ineens vet erg’ en toen zeiden vet veel mensen ‘jaaa ik rook het ookal’ en ineens ging de hele klas erover praten :sob: En mensen vroegen steeds wie er een scheet had gelaten en ze beschuldigde zelfs dat iemand anders het had gedaan :flushed: Ondertussen deed ik vrolijk mee met ‘haha wie zou het gedaan hebben!!’ terwijl ik me heel erg schaamde

36 likes

haha nee anders hadden ze me nooit geloofd denk ik :joy:

Omg ben jij mij? Ik heb dit precies zo meegemaakt op de basisschool hahaha

Ik had met m’n vriend in friesland bij een slijter een likeur gekocht dat ‘lekkerding’ heette. Vonden we best lekker en begon op te raken dus ik liep net langs een slijter en dacht in wip even binnen. Ik beetje rondkijken en vroeg iemand of hij me kon helpen. Liet ik een foto zien van de fles waar ik naar op zoek was, maar hij kende t niet. Roept hij naar zijn collega: ken jij een likeur die lekkerding heet? Zegt die man (en er waren nog vijf mensen in de winkel): ohhh die ook de likeur ‘neuken’ maakt? Is dat wat je bedoelt?
Het overviel me zo haha ik dacht echt ik krijg een ja of een nee. Maar nee ik ben niet op zoek naar een drankje dat neuken heet. Toch bedankt. Iedereen keek me echt zo stom aan voelde me zo dom haha.

22 likes

Ohh toch wel knap van die man! Ik zou eerder denken dat je moest testen hoe groot je blaasinhoud is. Of staat er op die kannetjes echt ‘moeders voor moeders’? Dan snap ik het meer.

Toen ik een jaar of 12 was, was mijn Engels nogal slecht. Mijn vader was ondernemer en regelmatig werd er naar de huistelefoon gebeld vanuit het buitenland. Zo ook een keer een mevrouw die uiteraard mijn vader nodig had maar die was op dat moment niet thuis. Nadat ze vroeg of het een probleem was als zij later op de dag nog een keer zou bellen (in het Engels uiteraard) zei ik: “No hoor”.
Ze hing op.

126 likes

Hehe zoiets soortgelijks heb ik ook eens gehad:
Ik was samen met m’n vriend wat gaan drinken met een bevriend stelletje. Dus wij staan ergens lekker wat te drinken en ik kaat me toch een verrotte scheet! Maar echt een stille killer, de ergste die ik ooit heb gelaten denk ik.

Dus die jongen van dat stelletje, laten we hem Henk noemen, zegt; gatver wat een stank, wie heeft die scheet gelaten. En de rest snuift ook en roept iew wat een stank! Henk roept: uuhw Wompie dat ben jij zeker haha! Waarop ik natuurlijk acteer dat ik het echt niet ben! Henk en ik komen in een soort welles nietes spelletje waarbij ik uiteindelijk roep: “jo Henk jij bent het zeker, ik ben een meisje en ik kán niet eens zo’n scheet laten!”
En mijn vriend en mijn vriendin keren zich volledig tegen hem en beschuldigen hem ook van de scheet! Dat ik zo’n net meisje ben en nooit zo’n scheet zou laten en het typisch naar Henk ruiktđŸ€­
Klaarblijkelijk was ik zo overtuigend dat hij vervolgens bezwijkt onder de drukbekend dat hij het was :astonished: aah vind het nog grappig en zielig tegelijk dat ik het zo kon turnen want ja ik was het wel, maar heb het nooit durven zeggen

81 likes

Óf hij liet zelf echt een scheet óf je moet Henkie even een chocoladepakket opsturen als dankjewel voor het nemen van verantwoordelijkheid voor de stinkscheet

8 likes

Mijn huisgenoot en ik hebben al twee maanden een pakket voor internet en tv liggen die aangesloten zou worden door een monteur die nooit is gekomen. Internet hadden we zelf gelukkig geregeld maar tv lukte maar niet. Gisteren belden we eindenlijk eens de klantenservice om het te regelen.

Er was een vrij lange wachtrij dus ik had de telefoon op speaker gezet zodat ik kon horen wanneer er werd opgenomen. Ondertussen was mijn huisgenoot aan het klagen dat veel mannen haar ghosten op Tinder en dat alle gesprekken die ze had een beetje doodliepen. Dus ik antwoord ‘je moet meer over seks praten’ precies op het momend dat de man van de klantenservice opneemt en heel verbaasd ‘hallo?’ zegt.

Heb nog geprobeerd te praten maar m’n huisgenoot en ik moesten zo erg lachen dat ik snel heb opgehangen. Daarna hebben we maar met haar telefoon teruggebeld zodat ze het nummer niet konden herkennen.

46 likes

Mijn buurvrouw liet de “ pisboer” (excuses) gewoon aanbellen. Wilde niet dat de hele buurt wist dat ze zwanger was. :rofl:

4 likes

Oh net zo gĂȘnant. Iemand had het erover dat mijn vriend een tijdje terug op visite kwam bij hem. Flap ik eruit: “oja, met die vieze koffie van je vrouw haha”.

En hij reageerde ook heel verbaasd, vroeg zich af wat er dan precies mis was met de koffie. En toen noemde hij alle zetmethoden op om te achterhalen wat hem niet beviel.

Ik vond het zo lullig van mij, want het was ook heel slecht getimed. We hadden het net gehad over een verdrietige gebeurtenis in zijn leven. Kom ik opeens met de koffiepraktijken van z’n vrouw aanzetten. :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Verder hoorde ik thuis ook dat de koffie niet stelselmatig vies was, er was één keer een mislukte bak. Vriend niet blij nu. Oh oh DjayLaKnowww :woman_facepalming:

33 likes

Gisteren weer dronken maar nu wel met hem gezoend :sweat_smile:

9 likes

Er zijn allemaal sub app groepjes op mijn werk. En een van die groepjes gaat in februari uiteten. Dat is een select gezelschap alleen had iemand uit die groep dat niet echt in de gaten en vroeg zij in de algemene groep of iemand haar avonddienst over wilde nemen omdat we gaan uiteten. En toen gingen mensen die niet in dat app groepje daar vragen over stellen zo van ‘huhh wokken?’ ‘Ik ben niet uitgenodigd??’ :flushed:

18 likes

HAha oeiii hoe wordt er gereageerd?

Passief agressief met veel smileys :grinning: :kissing_heart: :sweat_smile: :wink:

4 likes