Ongemakkelijke momenten

Toen ik een jaar of 12 was, was mijn Engels nogal slecht. Mijn vader was ondernemer en regelmatig werd er naar de huistelefoon gebeld vanuit het buitenland. Zo ook een keer een mevrouw die uiteraard mijn vader nodig had maar die was op dat moment niet thuis. Nadat ze vroeg of het een probleem was als zij later op de dag nog een keer zou bellen (in het Engels uiteraard) zei ik: “No hoor”.
Ze hing op.

126 likes

Hehe zoiets soortgelijks heb ik ook eens gehad:
Ik was samen met m’n vriend wat gaan drinken met een bevriend stelletje. Dus wij staan ergens lekker wat te drinken en ik kaat me toch een verrotte scheet! Maar echt een stille killer, de ergste die ik ooit heb gelaten denk ik.

Dus die jongen van dat stelletje, laten we hem Henk noemen, zegt; gatver wat een stank, wie heeft die scheet gelaten. En de rest snuift ook en roept iew wat een stank! Henk roept: uuhw Wompie dat ben jij zeker haha! Waarop ik natuurlijk acteer dat ik het echt niet ben! Henk en ik komen in een soort welles nietes spelletje waarbij ik uiteindelijk roep: “jo Henk jij bent het zeker, ik ben een meisje en ik kán niet eens zo’n scheet laten!”
En mijn vriend en mijn vriendin keren zich volledig tegen hem en beschuldigen hem ook van de scheet! Dat ik zo’n net meisje ben en nooit zo’n scheet zou laten en het typisch naar Henk ruikt🤭
Klaarblijkelijk was ik zo overtuigend dat hij vervolgens bezwijkt onder de drukbekend dat hij het was :astonished: aah vind het nog grappig en zielig tegelijk dat ik het zo kon turnen want ja ik was het wel, maar heb het nooit durven zeggen…

81 likes

Óf hij liet zelf echt een scheet óf je moet Henkie even een chocoladepakket opsturen als dankjewel voor het nemen van verantwoordelijkheid voor de stinkscheet

8 likes

Mijn huisgenoot en ik hebben al twee maanden een pakket voor internet en tv liggen die aangesloten zou worden door een monteur die nooit is gekomen. Internet hadden we zelf gelukkig geregeld maar tv lukte maar niet. Gisteren belden we eindenlijk eens de klantenservice om het te regelen.

Er was een vrij lange wachtrij dus ik had de telefoon op speaker gezet zodat ik kon horen wanneer er werd opgenomen. Ondertussen was mijn huisgenoot aan het klagen dat veel mannen haar ghosten op Tinder en dat alle gesprekken die ze had een beetje doodliepen. Dus ik antwoord ‘je moet meer over seks praten’ precies op het momend dat de man van de klantenservice opneemt en heel verbaasd ‘hallo?’ zegt.

Heb nog geprobeerd te praten maar m’n huisgenoot en ik moesten zo erg lachen dat ik snel heb opgehangen. Daarna hebben we maar met haar telefoon teruggebeld zodat ze het nummer niet konden herkennen.

46 likes

Mijn buurvrouw liet de “ pisboer” (excuses) gewoon aanbellen. Wilde niet dat de hele buurt wist dat ze zwanger was. :rofl:

4 likes

Oh net zo gênant. Iemand had het erover dat mijn vriend een tijdje terug op visite kwam bij hem. Flap ik eruit: “oja, met die vieze koffie van je vrouw haha”.

En hij reageerde ook heel verbaasd, vroeg zich af wat er dan precies mis was met de koffie. En toen noemde hij alle zetmethoden op om te achterhalen wat hem niet beviel.

Ik vond het zo lullig van mij, want het was ook heel slecht getimed. We hadden het net gehad over een verdrietige gebeurtenis in zijn leven. Kom ik opeens met de koffiepraktijken van z’n vrouw aanzetten. :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Verder hoorde ik thuis ook dat de koffie niet stelselmatig vies was, er was één keer een mislukte bak. Vriend niet blij nu. Oh oh DjayLaKnowww :woman_facepalming:

33 likes

Gisteren weer dronken maar nu wel met hem gezoend :sweat_smile:

9 likes

Er zijn allemaal sub app groepjes op mijn werk. En een van die groepjes gaat in februari uiteten. Dat is een select gezelschap alleen had iemand uit die groep dat niet echt in de gaten en vroeg zij in de algemene groep of iemand haar avonddienst over wilde nemen omdat we gaan uiteten. En toen gingen mensen die niet in dat app groepje daar vragen over stellen zo van ‘huhh wokken?’ ‘Ik ben niet uitgenodigd??’ :flushed:

18 likes

HAha oeiii hoe wordt er gereageerd?

Passief agressief met veel smileys :grinning: :kissing_heart: :sweat_smile: :wink:

4 likes

Hahah een sub app groepje dat gaat wokken en dat uit eten noemt zou ik me dus 0,0 buitengesloten door voelen

51 likes

Ik ging een keer met 2 collega’s uit eten(we hebben rond de 40 collega’s) en toen was er dus 1 boos. Die heeft de dag erna tegen iedereen lopen klagen, want zij had ook gewild. We kunnen niet eens goed opschieten met dat hele mens. :joy:

2 likes

Ik denk ook niet dat je met die mening in het groepje zou mogen want ze zijn heel streng

Nee grapje ik haat wokken ook maar we zouden eerst all you can eat tapas gaan eten en dat vind ik nog erger

3 likes

Dat is de reden waarom ik eens in de zoveel tijd door m’n contactenlijst heen ga en mensen verwijder waarvan ik het nummer niet nodig heb. Dat scheelt misschien toch weer een aantal mensen die zoiets gênants zouden kunnen zien :sweat_smile:
Maar dit komt eigenlijk door een programma over meisjes die gehackt waren (volgens mij zat Laura Ponticorvo daar ook in) en sindsdien ben ik altijd een beetje spastisch met m’n contactenlijst.

2 likes

Ik liep samen met een vriendin op straat, gewoon overdag. We waren een beetje aan het dollen en ik had heel de dag al: Shakira Shakira in mijn hoofd, en dan helemaal uitgesproken zoals in het liedje. Dus ik loop langs een auto en kijk zo in de ruiten en zeg: Shakira Shakira ZIT ER GEWOON IEMAND IN DIE AUTO MET HET RAAM OPEN. Ik keek hem ook nog eens recht aan. Je zou maar in een auto zitten en een random vrouw zegt Shakira Shakira terwijl ze langsloopt. I can’t :sob::sob:

155 likes

Ik liep net door een smalle gang op mijn werk en iemand kwam me tegemoet lopen. Ik wilde aan de kant gaan door rechts te lopen maar hij dacht hetzelfde en ging (van mij uit gezien) ook rechts lopen. Toen ging ik naar links en hij uiteraard ook, zo ging dat nog even door en ik wilde sorry zeggen maar ik had ineens geen controle over mijn stemgeluid dus ik schreeuwde HAHA SORRY en die hal echode dus je hoorde echt “SORRY, sorry, sor…so…”. Hij schrok ervan en is snel doorgelopen. zo ongemakkelijk dit. Gelukkig is het een groot bedrijf en ken ik hem verder niet :sweat_smile:

79 likes

Maar misschien haal je hem dan juist wel!
Of je dat wil is tweede offc… :yum:

1 like

Noooo hahahaha

1 like

Op whatsapp kun je het bericht verwijderen he :stuck_out_tongue: Dan staat er wel ‘bericht verwijderd’ oid maar is het iig weg!

Haha ik zie dit helemaal voor me. Heerlijk haha!

1 like