Ongemakkelijke momenten

hahahah volgens mij heb ik dit nooit hier of op egf verteld maar mijn moeder heeft dit gedaan

toch wel top 5 genantste momenten uit mn leven

1 like

wel fijn dat ik dus een lotgenoot heb trouwens

als je dit leest LAAT VAN JE HOREN

3 likes

NEE jongens jullie gaan dit niet geloven.

Dit jaar hebben alle medewerkers een mooie donkerblauwe jas gekregen om de oranje te vervangen


Ik voel me nog schuldiger

111 likes

Is dat in een stad met een V? Ik heb ook zo’n sms gekregen en als het dezelfde is; ik sta ook altijd te kloten met die deur en de hele zaak zit altijd vol met bimbo’s en van die popiejopie gasten.

1 like

Mijn eerste relatie was met een vrouw & ik kende haar van de middelbare school. We hadden in het geheim drie maanden een relatie, maar op 31 maart vertelde ik het aan mijn ouders. Ik mijn vriendin (al heel lang ex inmiddels) bellen en zij verteld het aan haar ouders. We besluiten om al onze vrienden een mail te sturen (geen smartphones nog) en 


IEDEREEN DACHT DAT HET EEN 1 APRIL-GRAP WAS.

We zijn uiteindelijk ruim vier jaar samen geweest.

55 likes

haha ja daar is het :joy:

1 like

Wanneer je een kerstcadeau koopt voor je 4 jarige neefje en hij boos wordt op de kerstman ‘want dit had hij helemaal niet gevraagd’.

28 likes

Ja dit, van die gasten die op een strak schema zitten om hun piemel aangeraakt te krijgen en dan alle onderbrekingen ~cockblocking~ vinden.

2 likes

Niet een lotgenoot, maar iemand die op dezelfde bezichtiging was toch? Dus jij kan degene zijn waar toen die forummer over postte :stuck_out_tongue:

2 likes

Held!

4 likes

En natuurlijk vet pissig als X minuten gesprek voeren niet uitdraait op die zaadlozing want dat is pure verspilde tijd.

4 likes

Ik liet net mijn föhn vallen, op een klant haar hoofd. Heb ik echt nog nooit meegemaakt en we keken elkaar ook echt aan in de spiegel, klant keek zo: :flushed: en ik had heel veel emoties in 2 seconden. Heb maar 30x sorry gezezeg en vroeg of ik haar pijn had gedaan. Gelukkig geen pijn. Het zag er ook zo stom uit en het maakte ook zo’n heel droog ‘tok’ geluid.

137 likes

Ik moest hardop lachen en dat zegt iets want ik heb een halve middag zitten janken. Vooral bij het ‘tok’ en har blik erbij hahahaha. Zo droog

17 likes

Of dan oprecht geërgerd doen van, Jezus je weet toch zelf ook wel wat ik hier aan het doen was, zeg dat dan eerder. Alsof je hem echt hebt afgezet.

4 likes

Haha wat vertel je dit mooi :joy: awkward haha

1 like

Hou van r/niceguys.
‘I’m such a nice guy you whore’ hahaha

3 likes

Omg wat een ontzettende lul!! Ik heb ooit ook zoiets meegemaakt. Of nouja, in een club waar een vriendin en ik vroeger vaak kwamen praatte ik wel geregeld met de DJ die daar draaide. Hij gaf me ook vaak een drankje of shotje. Ik zat naast mijn vriendin voor zijn eh DJ booth? Hoe heet zo’n ding, toen tikte hij mij aan en hield hij 2 shotjes vast. En hield die voor onze neus. Dus ik pak een shotje en mijn vriendin wilde het andere shotje pakken. Vervolgens trekt hij dat shotje naar zichzelf toe en drinkt het snel op. Met zo’n teringflauwe lach op zn kop. Mijn vriendin voelde zich helemaal vernederd. Echt waaaarom zou je zo doen. Man man.

4 likes

Ik zou mijn shotje aan haar gegeven hebben en dan weglopen. Boy byeeeee

6 likes

Ja maar ik had het dus pas door toen ik het al op had. Wij zijn toen beide opgestaan en weggelopen. Echt naar en totaal niet grappig.

2 likes

Even terug naar deze. De kast met beddengoed etc staat dus ook in haar kamer, en toen ze vorige week s’nachts rond 00:30 aan het bellen was moest ik even in haar kamer. Natuurlijk klopt ik, verder niks aan de hand. Moeder zelfs blij dat ze me zag
 Maar wat ze niet doorhad is dat er een (ik denk vibrator/dildo?) onder haar deken te voorschijn kwam en :cry::cry: Ik ben heel snel maar uit de kamer gegaan maar shit, dit wil ik gewoon niet zien man gatverdamme

19 likes