Een vriend van een vriendin kwam ons een aantal jaar geleden ophalen met de auto. Ik had hem nog nooit ontmoet maar we hadden wel gemsnd (ja jongens, oma vertelt) en hij had het de hele tijd over zijn dikke auto gehad.
Toen ie aankwam rijden in een lelijke oude Volvo heb ik als eerste gezegd “maar jij had toch een mooie auto?”
Huh, die reactie vind ik erg overdreven. Je hebt geen lelijke dingen gezegd over zijn inhammen. Een verspreking kan iedereen gebeuren. Hoop voor je dat je hier later met zijn allen om kan lachen.
Zat op verjaardag bij mensen met een dochtertje van 3 a 4 zoiets. Op een gegeven moment moest ze naar bed ‘geef je iedereen nog even een kus?’ zegt die moeder.
Arme meid had daar geen zin in en ik kon haar zo goed begrijpen, moest vroeger ook verplicht iedereen zoenen etc. Wat is dat toch met verplicht lichamelijk contact opdringen aan jonge kinderen? Om ze vervolgens later weer te leren dat hun lichaam van hun is en ze niets moeten wat ze niet willen…
Toen ze bij mij kwam zei ik ‘psst, een high five mag ook hoor’ toen kon ze weer even lachen.
Haha goeie actie van je. Ik vind dat ook zo raar altijd. Je gaat kinderen toch niet verplichten om te zoenen? Even tot ziens zeggen en misschien een handje kan nog wel, maar hier zou ik me ook ongemakkelijk bij voelen.
Ik vind dit ook echt heel zorgelijk. Hoe kunnen we kinderen ooit over autonomie en nee-zeggen leren als we ze al zo jong dwingen dat ze anderen een kus/knuffel MOETEN geven. Goed opgelost!
Mijn kinderen hoeven geen kus en geen knuffel te geven wanneer ze dat niet willen. Ze moeten wel een handje geven omdat ik dat wel een omgangsvorm vind. Ik vind het heel belangrijk dat ze weten dat ze baas over hun eigen lichaam zijn
Mijn achternichtje, 2, deelt dus geen zoenen uit. Op zich een hele goede houding. Alleen laat ze zich wel heel makkelijk voor de gek houden want als je zegt dat je pijn aan je wang hebt krijg je meteen een dikke pakkerd
Toen ik nog bij mijn ouders woonde bleef de vriendin van m’n broer vaak slapen. Ik had geen zin om te luisteren hoe zij seks hebben dus ik probeerde zo min mogelijk thuis te zijn. Zij gingen er daarom van uit dat ik er nooit zou zijn. Op een ochtend moest ik wat later naar m’n werk waardoor ik wel thuis was. Op het moment dat ik m’n slaapkamerdeur opende zag ik dat de vriendin van m’n broer vanuit de badkamer naar zijn kamer wilde gaan. Toen ze mij hoorde bevroor (???) ze recht voor me en ze bleef in haar ondergoed met haar rug naar mij toe staan. Echt in zo’n geschrokken standbeeldpose met haar schouders 10 km opgetrokken. Misschien dacht ze dat ik haar niet zou zien als ze stil zou blijven staan? Na een paar seconden zei ik: ehhh, hallo? En toen draaide ze zich super enthousiast om en deed ze alsof ze me op dat moment pas zag
Ik vind dit ook niet echt normaal eigenlijk? Ik houd er zelf ook niet van als anderen veel van mijn lichaam kunnen zien dus als iemand dan zonder aan te kondigen naar binnen komt terwijl je naakt bent… brr wat een naar idee.
Ik moest net urine inleveren en toen ik het gaf zei die vrouw dat het potje niet “zo vol” hoefde. Vond dat zo raar, waarom zegt ze daar überhaupt iets over? Ik kon niet eens zien of ik raak plaste, laat staan hoe vol dat (superkleine!!) potje was.
Ooh dit doet mij denken aan ook zo’n ongemakkelijk moment jaaaaren geleden toen de tribals hip werden. De vriend van mijn beste vriendin had een nieuwe tattoo laten zetten en liet dit in een café zien. Hij is alleen niet echt het type voor een tattoo en hij zag er echt heel raar (achteraf gezien slecht gezet dus) uit, overal miste stukken zwart waardoor het dus leek alsof het gewoon eens voor de lol met een markeerstift gedaan was. Ik moest dus heel hard lachen en riep iets van " stoere jongen met je tato". Dus hij vet serieus “hij is echt hoor”. Naja dus ik nog eens goed kijken, maar ik zou zweren dat ie met stift was gezet.
Een week later kwamen we elkaar tegen, met jawel, die tatoeage in volle glorie. Ik keek er even naar en voelde me zo beschaamd. Hij kon het niet laten om er wat van te zeggen (gelukkig met een knipoog) " hij zit er nog steeds hoor ;)". Ik had het liefst een zak over mn hoofd getrokken, wat bezielde me?
Ach het maakt je wel wie je bent toch soms wel onaardig/ontactisch maar de mensen die je kennen weten dat je je wat onhandig kan verwoorden soms hahahah.
Huh dat is inderdaad echt raar van haar, lekker professioneel dan. Alsof je ook opeens kan afknijpen en dan rustig het potje er onder vandaan kan halen nadat je precies tot het streepje het gevuld hebt.
Huh je kunt toch tijdens het plassen het potje uit de straal halen? afknijpen niet nodig
Ja kan, maar dan komt het over je hand en de buitenkant van het potje. Niet zo hygiënisch dus. En natuurlijk kan je je handen wassen en is het zo weer opgelost, maar ik zou het morsen liever überhaupt vermijden.
ha ik wou al zeggen: ik was sowieso altijd m’n handen en het potje maargoed. ik doe het sowieso liever thuis want raak altijd gestresst als ik bij de dokter in een potje moet plassen
Nou jongens, ik had er net weer één hoor. Echt, ik blijf mezelf verbazen. :’)
Ik had net eten besteld via Thuisbezorgd en gevraagd of het om 17:45 bezorgd kon worden. En ik had ook net online een spelletje gekocht (Sims uitbreiding) dat ik moest downloaden maar ik kwam erachter dat ik op een verkeerd account had gekocht dus dat moest worden overgezet blabla, allemaal gedoe. Dus ik wilde hulp inschakelen en nu moest je je gegevens invullen en dan zou je direct gebeld worden. Ja hoor, ik klik op ‘verzenden’ en drie seconden later gaat mijn telefoon. Dus ik neem op, luister helemaal niet goed wat er aan de andere kant gezegd wordt en begin mijn probleem uit te leggen. En na twee zinnen hoor ik: ‘Ehm, mevrouw? U spreekt met Papa Gino.’ HAHAHA ik had dus die fucking pizzeria aan de lijn die zometeen mijn pasta komt bezorgen (een halfuurtje later, vandaar het belletje) en ik zat een stom verhaal op te hangen over de Sims en mijn Origin account. -_-
Ik gebruikte die mini alleen toen ik voor het eerst tampons gebruikte. De ‘normale’ maat gebruik ik nu al jaren en de ‘super’ variant gebruik ik alleen als ik ga zwemmen. Grappig dat die maten door iedereen op een andere manier worden gebruikt
Hahahah ik moest echt hardop lachen
5
ik ben een pussy