Huh dat is inderdaad echt raar van haar, lekker professioneel dan. Alsof je ook opeens kan afknijpen en dan rustig het potje er onder vandaan kan halen nadat je precies tot het streepje het gevuld hebt.
Huh je kunt toch tijdens het plassen het potje uit de straal halen? afknijpen niet nodig
Ja kan, maar dan komt het over je hand en de buitenkant van het potje. Niet zo hygiĂ«nisch dus. En natuurlijk kan je je handen wassen en is het zo weer opgelost, maar ik zou het morsen liever ĂŒberhaupt vermijden.
ha ik wou al zeggen: ik was sowieso altijd mân handen en het potje maargoed. ik doe het sowieso liever thuis want raak altijd gestresst als ik bij de dokter in een potje moet plassen
Nou jongens, ik had er net weer één hoor. Echt, ik blijf mezelf verbazen. :â)
Ik had net eten besteld via Thuisbezorgd en gevraagd of het om 17:45 bezorgd kon worden. En ik had ook net online een spelletje gekocht (Sims uitbreiding) dat ik moest downloaden maar ik kwam erachter dat ik op een verkeerd account had gekocht dus dat moest worden overgezet blabla, allemaal gedoe. Dus ik wilde hulp inschakelen en nu moest je je gegevens invullen en dan zou je direct gebeld worden. Ja hoor, ik klik op âverzendenâ en drie seconden later gaat mijn telefoon. Dus ik neem op, luister helemaal niet goed wat er aan de andere kant gezegd wordt en begin mijn probleem uit te leggen. En na twee zinnen hoor ik: âEhm, mevrouw? U spreekt met Papa Gino.â HAHAHA ik had dus die fucking pizzeria aan de lijn die zometeen mijn pasta komt bezorgen (een halfuurtje later, vandaar het belletje) en ik zat een stom verhaal op te hangen over de Sims en mijn Origin account. -_-
Ik gebruikte die mini alleen toen ik voor het eerst tampons gebruikte. De ânormaleâ maat gebruik ik nu al jaren en de âsuperâ variant gebruik ik alleen als ik ga zwemmen. Grappig dat die maten door iedereen op een andere manier worden gebruikt
Hahahah ik moest echt hardop lachen
5
ik ben een pussy
Je zet me aan het denken!
Nog niet echt een ongemakkelijk moment maar mijn vriend en ik hebben het boek: 999 vragen aan je partner. Staan allerlei vragen in om aan elkaar te stellen. Maarja nu zei hij: âJa naam zoon zat van de week dit boek te lezen.â
Toen ging ik vragen stellen en kwam de vraag: âWaar word je echt geil van?â
âAls je aan mijn ballen zit/likt.â
"⊠omg kan je dit boek alsjeblieft voortaan verstoppen voordat de kinderen dit lezen "
ik snap het niet, moet je het in dat boek schrijven dan? en wie zei dat onderste?
Dat bovenste is een vraag uit het boek wat ik vroeg en dat onderste zei ik ook
Dit doet me denken aan een verhaal dat ik ooit las van een kind dat aan zijn moeder vroeg: âwhat does gays meanâ en die moeder legde dat dus uit. En toen vroeg dat kind: âWat does penetrating gays mean?â Waarop die moeder vroeg de hele zin te lezen en toen ging het dus over âpenetrating gazeâ, haha.
Ik ben best wel gevoelig voor luchtjes (nee niet zwanger, altijd al geweest). Mijn stagebegeleider ging net even meekijken op mijn laptop, waardoor ze een soort van over mij heen hing en ze stonk zo enorm. Echt naar opgewassen lichaam/kleding. Toen moest ik dus kokhalzen en toen vroeg ze of alles wel goed ging. Wist echt niet wat ik moest antwoorden, kon moeilijk zeggen: eh nou je stinkt nogal
Hoe oud is de zoon? Tenzij hij net net net kan lezen (5-6 jaar) lijkt me dit toch geen extreem shockerende vraag? Of is het inderdaad zo dat je de antwoorden erin schrijft? Dan kan ik me voorstellen dat het wat ongemakkelijk is.
Er werd net aangebeld aan mijn voordeur (ik woon in een afgesloten flat met de voordeuren aan de binnenkant) dus ik dacht dat het mân vriend was. Waren het wervers voor een goed doel. Ik heb echt een vreselijke kinderachtige pyjama aan
Haha herinner me hierdoor dat ik wel eens door de intercom heb geroepen âHee ben je er al?!â (Had het bezoek nog niet verwacht). En toen was het een postbezorger. :â)
En een keer juist andersom. Dacht dat de postbezorger voor mijn deur stond en ik had geen zin om open te doen en had toch niks besteld dus ik bleef lekker op bed liggen. Na erg lang aanbellen toch maar eens door het gaatje van mân deur gekeken wie het was. Toch onverwachts bezoek voor mij :â)
Ik draag nog steeds mijn roze fluffy hele kitty badjas van toen ik 15 was. Ik doe gewoon daarin de deur open, loop naar de afvalcontainer of haal de was uit de droger in de kelder. No shame! Niemand die mij vertelt wat ik in (oke eigenlijk rond) mijn eigen huis moet dragen
Hij is 9 en ja je schrijft de antwoorden er in. Of dat is de bedoeling
Een mannelijk lid van mijn schoonfamilie wilde mij een hand geven, maar ik was mijn baby een flesje aan het geven. Dus ik zei iets van ik kan geen hand geven. Maar hij kwam toch met zijn hand naar mij toe, hij wilde blijkbaar de baby groeten, maar toen aaide ik zijn hand?! Echt waarom Haha.