Ja mini, normal en Super.
Ik was bij een winkel in het buitenland en overal willen ze dat je een klantenkaart hebt en je moet je aanmelden voor de nieuwsbrief etc. Ik stond dus bij de kassa en het was best druk en ik dacht dat ze vroeg of ik mijn email al had aangemeld zodat ik op de hoogte zou worden gehouden van acties. Dus ik zei gewoon ja om er vanaf te zijn. Maar toen op het einde had ik dus al betaald en ik wilde weglopen en toen zei ze⊠âgeef je email dan?â dus waarschijnlijk had ze gevraagd of ik een klantenkaart had en dan zoeken ze je email op in het systeem om je punten te geven. Dus ik was al half omgedraaid en ik zei zo âuhh sorryâ en zij wees weer naar het scherm van het betaalautomaat waar ik dus mijn email moest invullen dus ik zet nog een paar stappen naar achter en ik schud zo van nee. En toen zei ze echt heel hard door de winkel âI already clicked on it, YOU SAID YOU WOULD GIVE YOUR EMAIL!!!â. Het was vooral awkward omdat iedereen die nog in de rij stond zo naar mij keek terwijl ik weg liep en voor mijn gevoel was het echt zo die scene van Lion King 2 waar al die zebraâs zingen âEen schande!!â maar dat was vast alleen in mijn hoofd haha.
Zou dan nog extra vervelend zijn als je email iets was in de trant van hotgirlxxhorselover95@hotmail.com
Zoals ik het begreep moest hij even voelen of de spiraal nog goed zat en met een eendenbek kan je niet echt voelen.
En dan heb je ook nog Super plus! @anon42289517 Gebruik jij altijd dezelfde dan? Ik pas het aan op hoeveel bloed ik verlies op een dag. Maar een vriendin van me gebruikt ook altijd maar één maat, die was ook verbaasd dat ik mini, normaal, super én super plus meeneem.
Ik heb het geluk dat ik niet meer ongesteld word. Voorheen gebruikte ik inderdaad maar 1 maat. Ik voel me dom nu
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst de vriend van mijn zus ontmoet. Ik was heel erg moe en deed mijn best zo geinteresseerd en vriendelijk mogelijk te zijn. Maar ik ben echt een idioot als ik moe benâŠ
Hij is heel erg vriendelijk, maar wat mij dus op viel zijn de mega inhammen in zijn kapsel. Zij wilden toen wat gaan drinken in de stad waar ik woon en ik moest ze de weg uitleggen, het ging om een weg met van die paaltjes waar je om en om voorrang moet verlenen (nog steeds geen flauw idee hoe je zo een weg of situatie noemt) en ik zei: die weg met die grote inhammen. En ik werd toen gloeiend rood. Ze deden alsof ze niks gehoord hadden, maar mijn zus kent mij door en door en ik schaam me diep.
Oh hoeft niet toch!
Nee hoor is niet dom. Ik wist ook niet dat mensen verschillende maten gebruikte. Ik dacht dat iedereen zn favo maat had
Sorry. super late reactie maar ik was aan het terug lezen, maar ik heb een tijdje op het vliegveld gewerkt en echt heel veel mensen zeggen dit. Ik had dat echt wel minimaal 3x per vlucht die ik moest inchecken. Ik keek daar echt niet meer van op haha, dus voor iedereen die dit per ongeluk doet⊠je hoeft je niet te schamen want je bent niet de enige!
Hahaha ik vind deze echt leuk. Is je zus er nog over begonnen?
Ja ze belde gisteren, maar ik was te laf om op te nemen en vandaag moest ik aanhoren dat ik een oppervlakkige bitch ben. Ik heb helemaal niks terug gezegd, want wat ik nu ook zeg ze zal boos blijven. Ik baal echt heel erg van mezelf. Vooral omdat dit is haar eerste vriend is sinds haar vorige relatie van 10+ jaar.
Een jongen showde zijn tattoo en voor ik er erg in heb floep ik er uit: is ie al af? Het was als oprechte vraag bedoeld (want het was een mega grote over de hele rug) maar iedereen begon te lachen en toen dacht ik fuck dit komt echt onaardig over. This is me altijd awkward situaties.
Ik had laatst een vrouw die gedag wilde zeggen maar in mijn hoofd ging ze âdoei!â zeggen.
Toen riep ze âdaggg!!â En kreeg ik een error in mijn hoofd en riep ik heel hard âDieeee!!â tegen haar (zoals je in het Engels sterf zegt)
Ze keek ook best verbaasd
Ook had ik laatst in een winkel dat ik naar buiten wilde lopen naar opeens twijfelde ik of de deur waar ik uit wilde gaan wel echt de uitgang was. Dus ik liep richting de deur maar ging stilstaan omdat ik twijfelde en kwam zo recht voor de kassa uit en dat meisje kijkt me aan van â?? Stel je vraagâŠâ
En ik kijk haar aan en riep heel hard âdoeii!!â In haar gezicht om vervolgens toch maar via die deur naar buiten te gaan. Het was echt zo awkward, zit ze daar aan de kassa komt er iemand op haar af en die schreeuwt doei in haar gezicht en gaat.
Ik bestelde vanochtend een uber en toen ik wilde instappen zegt die vrouw achter het stuur opeens âSorry, je moet een volwassene bij je hebben hoor, anders kan ik je niet brengenâ dus ik zo âpardon?â en zij zegt âkinderen onder de 18 mogen niet alleen in de uberâ.
Even voor de duidelijkheid, ik ben 28 (!!) jaar oud en de uber was voor mijn werk hahaha. Was een heel ongemakkelijk ritje daarna.
Wow, vind dat wel een heftige reactie voor een verspreking.
Hoeveel sterren heb je haar gegeven
Eh wow, hoe dan?!
Haha! Ik had laatst dat ik met mijn sportschoolpas de ondergrondse container probeerde te openen ipv met de containerpas. Was flink geĂŻrriteerd en kreeg het echt pas na een poos door
Haha jeetje een verspreking kan gebeuren toch? En nu maken zij van zijn inhammen iets heel negatiefs, terwijl dat niet zo hoeft te zijn.