Waarom zouden we je hierom judgen? Ik snap dat nooit. Toiletten zijn er niet alleen voor kleine boodschappen
Ja wilde dit ook zeggen. Snap dat gepaniek over poepen nooit.
Nee, maar het is wel kut als het druk is en na jou meteen een collega je hokje in duikt. Toch? Of doe ik nou ook paniekerig over poepen?
Ja tenzij je het uitgesmeerd hebt aan de muren merkt je collega dat toch niet?
Het stinkt toch? Vind het zelf ook vrij ranzig als iemand wat heeft weggebracht en ik in die stank kan gaan zitten.
Tsja je weet nou eenmaal dat er op een wc gepoept kan worden, ik spoel dan gewoon door en ga zitten. Heb daar niet zoveel problemen mee
ja maar een toilet dient ook niet om parfum te spuiten hé
Ik heb alleen problemen met poepende mensen als ze niet doortrekken of remsporen achterlaten. De geur kun je niets aan doen, bovengenoemde dingen wel.
Oh nee haha!!
Ooooomg hahahaha er is ook niets wat je dan kan doen om het beter te maken
Naar beneden lopen en die rollen omdraaien. âWAT ZATEN JULLIE NOU TE KIJKEN VIEZERIKKENâ
Omfg we gingen op mn werk voor de grap planken en toen liet ik een scheet . Janken ik schaam me zo erg. Maakte er wel een grapje over maar vanbinnen ging ik dood.
Ik kwam gister aan bij mn date, na een tijdje kwam zn broertje, die ik al had ontmoet, ook thuis. Komt ie naar me toe en wil me een hand geven. Dus ik zeg: uhh je hebt me al ontmoet? Zegt ie: Ja⊠dat weet ik. Ik wilde je groeten.
Je kunt toch ook gewoon hoi zeggenđ
Heel herkenbaar, ik had dat laatst ook met iemand die ik op een feestje een hand had gegeven om me voor te stellen, en toen zag ik haar in kleiner gezelschap (4 mensen inclusief mezelf en haar) weer, en die andere twee mensen kenden haar wel al beter dus gaven haar drie zoenen. Maar ik had haar buiten die hand op dat feestje niet gesproken of wat dan ook, dus vond het een beetje gek en te intiem om voor 3 zoenen te gaan. Toen zei zij ook, we hadden elkaar toch al ontmoet? Dus ik zei een beetje awkward âooh eeh ja toen op dat feestje dat kloptâ. Keer daarna heb ik haar wel drie zoenen gegeven maargoed, misschien dacht het broertje van je date er ook zo over Begroetingen blijven altijd een beetje ongemakkelijk denk ik
Meest ongemakkelijk moment, was toen ik thuis woonde ivm mijn studie. Ik was 18 en het vriendje van mijn zusje was er die avond ook. Heel gezellig gekletst etc. Ik naar mijn eigen kamer weer mijn studie dingen doen. Had mijn moeder cake gemaakt en zei dat ik dat wel aan hun kon geven. Ik op die deur kloppen, hoorde zachtjes gemompel. Dus ik duw die deur wagenwijd open. âhallo wie wil er ook een lekker plak cake!â Zat ze hem af te trekken en lagen ze daar naakt op bed. Ik wist niet hoe snel ik die kamer uit moest.
Een uur later kwamen ze de woonkamer in, ik kon ze niet meer aankijken en zei alleen. Fijne avond nog en ben naar mijn kamer gevlucht! Mijn ouders snapten er niks van.
Iets wat je niet wil zien of horen is je familie seks of seksuele handelingen zien doen.
Ik had weer een ongemakkelijk moment. Ik ging zaterdagmiddag met mijn vriend falafel halen, komen we dat winkeltje binnen is daar een oudere man. Hij leek echt best wel op Clint Eastwood. Kijkt hij naar mijn vriend en daarna naar mij en vraagt hij âis dat je vriend?â dus ik zeg ja. Zegt hij âhij is echt lelijkâ. Ik sta daar echt zo met mijn mond vol te tanden te bedenken hoe ik hier op moet reageren en dan draait hij zich weer om naar mij toe en kijkt me aan en zegt dan âOh nouja jij ziet er ook niet zo goed uit eigenlijkâ. Het was echt heel absurd, ook omdat dat winkeltje echt letterlijk 1 vierkante meter is en er stond nog een man dus we stonden echt bijna tegen elkaar aan en niemand zei wat. Mijn hoofd was alleen zo:
Ik kwam er al 2 seconden later achter dat die man echt knettergek was haha, hij zei ook allemaal rare dingen tegen de cassiere. En later stonden we buiten op ons eten te wachten (omdat het zo klein is) en hij sprak iedereen op straat aan. Tegen een man met een hondje zei hij âoh zo lief!â dus die man blijft staan en zegt dank je. Zegt Clint Eastwoord âis die te koop?â dus die man zo ânee sorryâ wijst hij naar de baby in kinderwagen zegt hij âen zij, is zij te koop?â omg.
Hahah zo droog
Hahaha oh god ik krijg hier gewoon plaatsvervangende schaamte van joh. Omdat dit mij ook zo had kunnen overkomen dus
Hahahaha oh nee! Maar leken ze zo erg op elkaar dan?
Door het topic Impopulaire meningen moest ik denken aan wat ik laatst zei.
Ik zei tegen iemand dat ze mocht toetoesjeeren, ik had blijkbaar het woord toucheren in mijn hoofd, heeft met bevallen te maken.
Voor de duidelijkheid, ik bedoelde tutoyerenđ