Ongemakkelijke momenten

Ik kwam gister aan bij mn date, na een tijdje kwam zn broertje, die ik al had ontmoet, ook thuis. Komt ie naar me toe en wil me een hand geven. Dus ik zeg: uhh je hebt me al ontmoet? Zegt ie: Ja… dat weet ik. Ik wilde je groeten.
Je kunt toch ook gewoon hoi zeggen😭

7 likes

Heel herkenbaar, ik had dat laatst ook met iemand die ik op een feestje een hand had gegeven om me voor te stellen, en toen zag ik haar in kleiner gezelschap (4 mensen inclusief mezelf en haar) weer, en die andere twee mensen kenden haar wel al beter dus gaven haar drie zoenen. Maar ik had haar buiten die hand op dat feestje niet gesproken of wat dan ook, dus vond het een beetje gek en te intiem om voor 3 zoenen te gaan. Toen zei zij ook, we hadden elkaar toch al ontmoet? Dus ik zei een beetje awkward ‘ooh eeh ja toen op dat feestje dat klopt’. Keer daarna heb ik haar wel drie zoenen gegeven maargoed, misschien dacht het broertje van je date er ook zo over :blush: Begroetingen blijven altijd een beetje ongemakkelijk denk ik :stuck_out_tongue:

1 like

Meest ongemakkelijk moment, was toen ik thuis woonde ivm mijn studie. Ik was 18 en het vriendje van mijn zusje was er die avond ook. Heel gezellig gekletst etc. Ik naar mijn eigen kamer weer mijn studie dingen doen. Had mijn moeder cake gemaakt en zei dat ik dat wel aan hun kon geven. Ik op die deur kloppen, hoorde zachtjes gemompel. Dus ik duw die deur wagenwijd open. ‘hallo wie wil er ook een lekker plak cake!’ Zat ze hem af te trekken en lagen ze daar naakt op bed. Ik wist niet hoe snel ik die kamer uit moest.

Een uur later kwamen ze de woonkamer in, ik kon ze niet meer aankijken en zei alleen. Fijne avond nog en ben naar mijn kamer gevlucht! Mijn ouders snapten er niks van. :see_no_evil:

Iets wat je niet wil zien of horen is je familie seks of seksuele handelingen zien doen.

69 likes

Ik had weer een ongemakkelijk moment. Ik ging zaterdagmiddag met mijn vriend falafel halen, komen we dat winkeltje binnen is daar een oudere man. Hij leek echt best wel op Clint Eastwood. Kijkt hij naar mijn vriend en daarna naar mij en vraagt hij “is dat je vriend?” dus ik zeg ja. Zegt hij “hij is echt lelijk”. Ik sta daar echt zo met mijn mond vol te tanden te bedenken hoe ik hier op moet reageren en dan draait hij zich weer om naar mij toe en kijkt me aan en zegt dan “Oh nouja jij ziet er ook niet zo goed uit eigenlijk”. Het was echt heel absurd, ook omdat dat winkeltje echt letterlijk 1 vierkante meter is en er stond nog een man dus we stonden echt bijna tegen elkaar aan en niemand zei wat. Mijn hoofd was alleen zo:

Ik kwam er al 2 seconden later achter dat die man echt knettergek was haha, hij zei ook allemaal rare dingen tegen de cassiere. En later stonden we buiten op ons eten te wachten (omdat het zo klein is) en hij sprak iedereen op straat aan. Tegen een man met een hondje zei hij “oh zo lief!” dus die man blijft staan en zegt dank je. Zegt Clint Eastwoord “is die te koop?” dus die man zo “nee sorry” wijst hij naar de baby in kinderwagen zegt hij “en zij, is zij te koop?” omg.

90 likes

Hahah zo droog

1 like

Hahaha oh god ik krijg hier gewoon plaatsvervangende schaamte van joh. Omdat dit mij ook zo had kunnen overkomen dus :sweat_smile:

2 likes

Hahahaha oh nee! Maar leken ze zo erg op elkaar dan?

Door het topic Impopulaire meningen moest ik denken aan wat ik laatst zei.
Ik zei tegen iemand dat ze mocht toetoesjeeren, ik had blijkbaar het woord toucheren in mijn hoofd, heeft met bevallen te maken.

Voor de duidelijkheid, ik bedoelde tutoyeren😭

23 likes

Hahahahahahhahahahaha yesss

1 like

You’re my inspiration

Ik noem mijn ouders trouwens ook bij naam, anders luisteren ze niet :woman_shrugging:t3:

2 likes

Godver wat deed ik net :joy:

Ik loop de roltrap op en voor me staan 2 gozers. Had geen zin om te vragen of ze opzij wilden gaan dusja en opeens kijkt 1 zo’n gozer me aan van…??? en dan zo naar z’n maat en weer terug naar mij en dit gaat zo door tot we boven waren.

Toen zei die: volgende keer mag je wel vragen hoor
Ik: ja oké jij ook
Hij keek me raar aan en liep lachend weg

En ik snap nu pas waarom hij moest lachen :thinking:🤦 dat ik kon vragen of ik er langs mocht

11 likes

Ik had mailcontact met een klant en die eindigt haar mails altijd gewoon met

“Regards
X”

X is dus haar naam. Dit keer kreeg ik een mail die was afgesloten met

“Thanks,
br”

Mijn volgende mail opende ik dus met: “Dear BR”. Maar blijkbaar bedoelde ze best regards met BR en ik lach al 10 minuten T__T

137 likes

Ik ben blij dat ik je de embarassment heb kunnen besparen.

2 likes

Mijn nicht was er wekenlang van overtuigd dat iemand met wie ze op haar werk vaak telefonisch contact had ‘Jijs’ heette en ze had hem ook onder die naam gemaild. Hij ondertekende zijn antwoord met ‘Gijs’.

Hij praatte dus gewoon met een zachte g. :joy:

O en het beste van het hele verhaal was dat ze natuurlijk aan al haar collega’s had gevraagd hoe hij nou heette, maar dat niemand een ‘Jijs’ kende of iets wat daar ook maar een beetje op leek, zoals Thijs. ‘Hmm nee Jijs… Thijs… geen idee.’
En toen bleek dat het om Gijs ging riep iedereen ‘Ohhhh jaaaa, Gijs kennen we wel, natuurlijk joh. Had dat dan meteen gezegd.’

68 likes

Doet me denken aan dit filmpje

48 likes

Al die namenverhalen doen me denken aan mijn eigen genante momentje van laatst. Ik moest twee collega’s mailen, laten we zeggen Inge en Anna, en had nogal haast. Dus ik had mijn mail aan Inge ondertekend met ‘Groetjes, Anna’ i.p.v. mijn eigen naam. Ook goeiemorgen :joy:

17 likes

Hahaha wat heerlijk ongemakkelijk. Of als iemand zich voorstelt, je diegene zijn naam herhaalt als je je eigen naam moet zeggen.

6 likes

Ik had vandaag een trui aan met pareltjes erop. Op m’n werk draag ik een gebreid vestje over m’n kleding. Toen ik naar het toilet ging, zag ik in de spiegel ineens wat raars. Die parels zaten precies op tepelhoogte en door m’n vestje zag je niet dat het parels waren. Het leek net of ik fucking harde tepels had, heel de ochtend zo rondgelopen :joy: Klanten zullen ook wel gedacht hebben :roll_eyes:

161 likes

Haha heerlijk die namen. Wij hebben 3 mannen op het werk die heel erg op elkaar lijken (oke, eigenlijk als je ze naast elkaar ziet niet zo, maar ik denk altijd: wie van de drie heb ik nu voor me, dan moet ik alledrie bij langsgaan in mijn hoofd). Ik dacht dus dat ze alledrie ook nog eens dezelfde naam hadden, dus ik vond het altijd heel verwarrend. Nu kom ik er na jaren achter dat inderdaad twee wel dezelfde naam hebben, maar nummer 3 heet anders haha. In my defence, ik kwam er dus achter dat nummer drie anders heette tijdens een gesprek met een collega dat over man 3 ging, en ik noemde hem dus bij zijn verkeerde naam en die collega zegt: “wie bedoel je??? Ik vind hem altijd zoveel lijken op 2 andere collega’s, die met dezelfde naam!!!”.

Gelukkig ben ik dus niet de enige die ze door elkaar haalt

6 likes

Ik heb een keer een mail verstuurd naar (aanhalingstekens) Piet met in de afsluiting: met vriendelijke groeten, Piet.

Hij bleek het niet door te hebben gehad.

7 likes