Ongemakkelijke momenten

1. cashewnoten eten in het vliegtuig voordat het hele gedoe met instructie, taxiën etc begint. En dan te horen krijgen dat er iemand op de vlucht zit met ernstige notenallergie én ze dus ook niks met nootjes verkopen die vlucht. Wel even een oeps moment.

2. met de p3 bus moeten op Schiphol om weer bij je auto te komen, bus zit ramvol dus poppetje bij bus zegt; sorry volgende bus. Prima joh, kan jij niks aan doen. Piemel (man met veeeeel haast) achter ons wil er toch nog wel heel graag in, chauffeuse is toch nog wat aan het schuiven. Man stapt al vrij frivole in, buschauffeuse narrig en zegt; nee ik wil die mensen met het kindje (wij) erin. Dag meneer!! En wij zo danku danku tegen de vrouw. Die man dus de bus weer uit en zegt tegen ons, vrij bijzonder, dankjewel he. Oke… :no_mouth:

14 likes

Ik gebruik dan altijd snapchat en sla de foto op. Dan weet ik zeker dat er geen geluid komt :stuck_out_tongue:

2 likes

Als mijn geluid aan staat krijg ik bij Snapchat ook gewoon geluid hoor :scream:

Echt? Ik niet :0

Misschien een tip om het geluid van de camera app uit te zetten?

Zelf heb ik dit bij bijna alle apps gedaan omdat ik al die geluiden die uit mn telefoon kwamen niet goed kon hebbben

1 like

Mijn collega vroeg voor welke namen mijn initialen staan. Ik vertellen welke namen dat zijn en dat ik blij ben dat mijn ouders mijn tweede naam als roepnaam hebben gegeven ipv van de eerste naam omdat ie die zo lelijk vindt!!

Drie keer raden welke naam ik vanochtend op een (oud) geboortekaartje van zijn dochter zag staan…

89 likes

@Quinn @Pabbles Haha ja kan beter andere manieren verzinnen maar ik heb echt 99% m’n geluid uit dus was echt gewoon een ongelukje, en ik maak natuurlijk niet altijd zomaar foto’s van nietsvermoedende mannen in mijn bed… :sweat_smile:

2 likes

Aaah deze doet me denken aan toen één van de jongens uit mijn vriendengroep een relatie kreeg met één van mijn beste vriendinnen! Zij had de rest van de groep nog niet ontmoet en ik had haar ervan verzekerd dat het allemaal leuke, rustige mensen waren waar die haar totaal niet onder druk zouden zetten. Toen ze met ze aan het eten was bij iemand thuis en het gesprek even stilviel schrok iedereen echter van het keiharde klikgeluid en flits van de telefooncamera van de jongen die tegenover haar zat. Veeet ongemakkelijk, hahaha.

35 likes

Ooo… Ik voel dit gewoon bijna fysiek in m’n buik.

5 likes

Een jonge vrouw kwam zich samen met een oudere man melden voor een afspraak en ze vertelde dat ze een beetje zenuwachtig was, dus ik zei dat het dan fijn was dat haar vader erbij was. Toen zei ze “mijn echtgenoot bedoel je”

Ehhhh ja dat bedoel ik ofc😬

58 likes

Ik heb juist gehad dat ik op de markt was met mijn toenmalige 11 jaar oudere vriend en zijn kind van 9. We hadden het toen over Mozes (vraag me niet waarom), dus ik zei daar wat over en toen zei die man over mijn vriend: “ah dat heeft hij je goed bijgebracht in de opvoeding”. Ik vond het zo ongemakkelijk dat ik het niet eens gecorrigeerd heb.

32 likes

Haha love dit. Mijn date en ik verschillen nogal veel van leeftijd en ik word heel vaak nog eens 5 jaar jonger geschat dan ik ben, dus ik krijg dit ook wel eens te horen. Ik vind dat nooit erg hoor, ik kan er goed om lachen.

2 likes

Nou ik had vandaag een eerste les/personal training in de sportschool en dat ging allemaal vrij vlot. Totdat ik een bepaalde oefening moest doen :sweat_smile:

Er werden grote elastieken banden gehangen en daar moest ik dan met gebogen benen op leunen en dan met m’n armen mezelf omhoog en omlaag trekken. Hij deed het even voor en ik had meteen al een idee dat ik er niet goed in zou zijn (ben een ramp met alles wat met balans te maken heeft). Hij zei meteen ‘maak je geen zorgen, iedereen kan dit makkelijk!’

Dus ik erop met één been en voelde de elastiek al wiebelen, ik zeg ja weet je zeker dat dit wel goed gaat?! Hij zei weer ja ja 100% komt wel goed

Dus ik doe m’n andere been erop, en merk direct dat ik totaal geen balans heb. M’n benen begonnen te trillen en ik merkte meteen dat ik heen en weer begon te schommelen. Die trainer keek al zo van huh wat doet ze allemaal. Alleen toen ik probeerde om te stoppen met bewegen werd het alleen maar erger en leek het wel alsof ik op een schommel zat?! Raakte in paniek want dat was niet de bedoeling, dus ik riep ‘oké haal me eraf!!! Het gaat niet goed!!’ Toen kwam hij aangelopen maar ik viel er al bijna af dus ik riep weer ‘help!!! Ik kan niet stoppen!!’ Toen uit paniek sprong ik er half af in het midden van die schommelbeweging maar mijn rechterbeen bleef hangen en die elastiek katapulteerde echt VOL in mijn gezicht :eek:

Ik zat daar op de grond te denken: en nu? En het was zo ongemakkelijk dat ik keihard begon te lachen en die arme jongen keek echt met een hoofd van ‘ :astonished::flushed:

Hij zei nog ach je hebt het in ieder geval geprobeerd hahahahaha ja en hoe

Thank god was hij een vervanger en werkt hij er normaal gesproken niet

174 likes

Hahahahahaha

:sweat_smile:

Hahaahha! Ik dacht eerst: ohnee te lang verhaal. Maar ben blij dat ik het toch gelezen heb (nu al 3x)

1 like

Hahaha :sweat_smile::sweat_smile:

Hahaha hilarisch! En heel ongemakkelijk ja :joy: :sweat_smile: Je hebt toch helemaal geen balans nodig om ergens aan te hangen? Of het elastiek is veel te strak, aangezien je zegt dat je jezelf naar beneden moet trekken? Je lichaamsgewicht zou ervoor moeten zorgen dat het elastiek gewoon recht naar beneden wordt uitgerekt. Dus eerder stom van die trainer dat hij het verkeerd heeft aangepakt waardoor jij de oefening niet goed kon uitvoeren :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik had net zo’n ongemakkelijk moment in de sportschool. Ik was bezig met gewichtjes en die kun je zelf aan die stangen hangen on het zwaarder te maken etc. Ik had dus gewoon een losse van 10kg gepakt om wat oefeningen op een matje te doen, maar daar waren er maar weinig van.

Uiteindelijk was ik klaar en zag ik een jongen, dacht ik, zoeken naar die 10kg. Dus ik zeg tegen hem: ik ben klaar hoor en steek dat ding naar hem uit. En hij kijkt me echt zo aan van: oke? En pakt het niet aan. Dus ik nog een keer: ik ben er klaar mee hoor! En toen pakte die hem zo ongemakkelijk aan en hing die hem aan dat rek bij de rest. Hij had hem dus helemaal niet nodig en hij dacht echt dat ik gewoon bedoelde van: leg jij deze even terug joeee thanks.

Omg ik heb nog heel dom gezegd: omg sorry ik dacht dat je m nodig had. Maar hij vond me volgens mij echt al een dom (en verwend) schaap hahah.

132 likes

ik was net aan het bootcampen en we deden buikspier oefeningen dat de ander je voeten vast houd… laat iktoch een scheet terwijl ik van lig naar zit kom :joy::joy::joy:

35 likes