Nou ik had vandaag een eerste les/personal training in de sportschool en dat ging allemaal vrij vlot. Totdat ik een bepaalde oefening moest doen 
Er werden grote elastieken banden gehangen en daar moest ik dan met gebogen benen op leunen en dan met m’n armen mezelf omhoog en omlaag trekken. Hij deed het even voor en ik had meteen al een idee dat ik er niet goed in zou zijn (ben een ramp met alles wat met balans te maken heeft). Hij zei meteen ‘maak je geen zorgen, iedereen kan dit makkelijk!’
Dus ik erop met één been en voelde de elastiek al wiebelen, ik zeg ja weet je zeker dat dit wel goed gaat?! Hij zei weer ja ja 100% komt wel goed
Dus ik doe m’n andere been erop, en merk direct dat ik totaal geen balans heb. M’n benen begonnen te trillen en ik merkte meteen dat ik heen en weer begon te schommelen. Die trainer keek al zo van huh wat doet ze allemaal. Alleen toen ik probeerde om te stoppen met bewegen werd het alleen maar erger en leek het wel alsof ik op een schommel zat?! Raakte in paniek want dat was niet de bedoeling, dus ik riep ‘oké haal me eraf!!! Het gaat niet goed!!’ Toen kwam hij aangelopen maar ik viel er al bijna af dus ik riep weer ‘help!!! Ik kan niet stoppen!!’ Toen uit paniek sprong ik er half af in het midden van die schommelbeweging maar mijn rechterbeen bleef hangen en die elastiek katapulteerde echt VOL in mijn gezicht 
Ik zat daar op de grond te denken: en nu? En het was zo ongemakkelijk dat ik keihard begon te lachen en die arme jongen keek echt met een hoofd van ‘ 
’
Hij zei nog ach je hebt het in ieder geval geprobeerd hahahahaha ja en hoe
Thank god was hij een vervanger en werkt hij er normaal gesproken niet