Ongemakkelijke momenten

Ik vroeg aan iemand hoe het met de zwangerschap ging en ze vertelde dat het goed ging en een jongen verwacht.
Toen vroeg ik: En, ben je er blij mee?

:roll_eyes:

44 likes

Een man kwam naast me zitten op het station
Dus ik zo “Goeie middag 
 morgen”
En hij herhaalde het hahah “Goeie middag morgen”

43 likes

Ik was net in de supermarkt bij de kassa. De cassiere werd door een klant voor mij geholpen met het bedrag wat ze terug moest geven (?) zingt die cassiere ineens uit volle borst: We zijn toch op de wereld om mekaar te helpen nietwaar, te helpen nietwaar!! Met zo’n rauwe rokersstem hahaha. Prachtig.

69 likes

Oooooh ik voel je ongemakkelijkheid. De kans om ene vlogger tegen te komen in je kenniskring wordt ook steeds groter :sweat_smile:

3 likes

Ik heb net in de gamma als independent woman 27 pakken laminaat op mn karretje gehesen, alleen nu is mn karretje megazwaar en krijg ik m bijna niet vooruit :joy:
Denk dat ik zo iemand moet vragen om me te helpen

Edit: ik heb mn karretje toch naar de kassa weten te krijgen (waar niemand was toen ik kwam). Toen moest ik terug naar de infobalie om het te laten bezorgen, maar was er ineens een rij van 15 man achter me ontstaan. Dat karretje was achteruit nog zwaarder en het gangetje was heel smal en er zat een bocht in :weary:
Bij de infobalie had ik m zsm ergens neergeplempt, bleek ie voor zo’n mengverfcomputer te staan. Maar de mengverfman kon er nog wel tussen als ie z’n buik inhield dus heb m gewoon laten staan.

56 likes

Geweldig😂

1 like

Er stond nog een fles glijmiddel op het nachtkastje. Toen kwam de gordijnenmeneer de maten opmeten in de slaapkamer😭

19 likes

Dit raam is
 11.5 glijmiddelflesjes lang.

63 likes

:grin:

Ik had vandaag mijn eerste stagedag en ik kreeg ‘s ochtends nog even een rondleiding enzo. Het bedrijf is recent verhuisd naar een nieuwe locatie die helemaal is verbouwd dus alles is nog nieuw. De vrouw die me de rondleiding gaf was bezig met een klaagzang over collega’s die koffie morsen op de vloeren, omdat dit niet uit de vloer gaat en je nu al vlekken ziet in de vloer die er kennelijk niet meer uitgaan. Even later wil ik mijn tas pakken om te gaan werken, maar die stond in het kantoor van die vrouw. Ik had ook een kop koffie vast. Je raadt het al, ik hou mijn kopje even scheef en zowaar een MEGA koffievlek in haar kantoor. Dus ik dat snel snel opvegen. Ze was aan de telefoon maar volgens mij zag ik een soort van afkeurende blik. Daarna nog maar even sorry gezegd. Ik schaamde me echt even hahaha waarom ben ik zo lomp :joy:

78 likes

Ik was mee naar het werkfeestje van mijn vriend en nou ben ik niet echt de meest extroverte persoon maar ik dacht, laat ik eens mijn best doen? Dus ik loop zo kordaat op iemand af en ik schud haar hand en ik zeg zo “hoi, wij hebben elkaar nog niet ontmoet, ik ben Echo”

En zij kijkt me echt heel raar aan en zegt “Eh, ja dat weet ik, je was 2 weken geleden nog op mijn bruiloft”. Ik ben dus blijkbaar niet goed in gezichten onthouden. Ik had haar ook nog gefeliciteerd en even gesproken toen, wat erg.

133 likes

Hier ook nog een ongemakkelijk yoga les moment haha. Ik had volgens mij al eens eerder verteld over mijn hond die graag sokken en strings opeet. Nu haalt die dus vaak uit de wasmand. Zo blijkbaar ook afgelopen week. Alleen zag mijn vriend dit dus toen die thuis kwam (net op tijd dacht die), dus die stopte snel een aantal sokken en een string terug in de wasmand. Nou die string was dus gewassen, en in de kast gelegd zonder dat ik dus ĂŒberhaupt wist dat de hond er mee had lopen kloten. Dus ik vrolijk die string ingepakt om aan te trekken na de (hot) yoga. Dus ik wil na het douchen die string aan doen, pak 'm uit mijn tas en doe 'm aan. Blijkt dus dat mijn hond het kruis eruit had gegeten. Waardoor ik dus alleen een voor flapje stof, en een achter flapje stof had. Snapte er zelf eerst niks van, ohoh stond ik daar dan in de kleed kamer hahaha.

136 likes

Hahahhaha ik heb hier echt heel veel lol om! Zie het helemaal voor me :rofl:

1 like

Ik stond voor de lift in het ziekenhuis te wachten op de afdeling cardiologie en er stond een vrouw met een rolstoel en daarin zat een oude vrouw met een plantje op haar schoot. Dat plantje was bijna dood dus ik stond daarnaar te kijken en dacht nog “goh, had ze beter weg kunnen gooien want is niet meer te redden”, die oude vrouw kijkt mij aan en zegt “ja ik lijk een beetje op m’n plantje he” ik zeg “hoe bedoelt u?” Zegt ze: “nouja, ik ben ook oud en verlept dus is een goede match” en ze moest echt super hard lachen. Ik stond daar maar :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

112 likes

Ik beet vandaag twee keer perongeluk in de vinger van mijn orthodontist. Heel awkward vooral omdat ik het na de tweede keer pas echt doorhad.

42 likes

Ahh dit klinkt zo zielig haha

Fixed that for you

8 likes

Hahahaha dit verhaal doet me ineens ergens aan denken.

Toen ik op de basisschool zat, heb ik ooit de sokken van een kind uit een andere klas meegenomen. Haar klas had direct na mijn klas gynles, dus we deelden even de kleedkamer na afloop van mijn gymles. Ik stopte al mijn kleren voor het gymmen altijd in mijn tas, zodat ik ze niet kwijt zou raken en ik al mn kleren had na afloop, maar ik zag ‘mijn’ sokken gewoon buiten mn tas liggen, blijkbaar vergeten in mn tas te stoppen dacht ik, dus trok ze aan. Toen ik thuis kwam vroeg mn moeder aan me waarom mijn sokken nog in mn gymtas zaten. Dus ik vet verbaasd tegen haar zeggen dat ik ze gewoon aan had.

Het waren ook precies dezelfde kleur sokken. Dat andere kind heeft zich helemaal rot gezocht denk ik😂

26 likes

Haha dit is precies mijn verhaal, behalve dat ik per ongeluk de onderbroek van een ander meisje aan had gedaan na het gymmen :joy:. Meisje heeft zich helemaal rot gezocht en is toen schoorvoetend naar de juf gegaan, half huilend om te zeggen dat ze haar onderbroek kwijt was. Ik voelde de bui al hangen, durfde niks te zeggen en heb thuis alle onderbroeken maar snel in de was gegooid.

38 likes

Oké dit wordt mijn allereerste post hier dus ik weet niet of het goed gaat maar ik bedenk me ineens dit ongemakkelijke moment uit mijn puberperiode.

We waren met school op reis geweest en waren na een lange reis terug aangekomen op school. Mijn mentor (man van rond de 60) en leraar Duits
 zat te mopperen dat hij z’n koffer kwijt was maar me no care en snel richting huis. Eenmaal thuis wilde ik een souvenir uit m’n koffer pakken maar TOT MIJN GROTE schrik zag ik na het openritsen van de koffer de netjes opgevouwen onderbroekej van m’n mentor liggen. Ben toen nog een half uur met de auto samen met mijn moeder naar zijn huis moeten rijden om van koffer te wisselen maar goed je kon aan zijn hoofd natuurlijk wel aflezen dat hij wist wat hij als laatste ingepakt had :sob::sob::sob:

111 likes