Onnodige kutopmerkingen

Ik zat vroeger op ballet. En op een gegeven moment was er een show waar we aan mee gingen doen ik was toen 12 ongeveer. Die balletjuf zei altijd dat ik mijn buik moest inhouden en dat ik anders niet mee mocht doen. Ik heb toen echt een beetje een complex gekregen over dat ik een dikke buik zou hebben. Ook moesten we strakke topjes aan maar je mocht geen bh of zo’n sporttopje eronder want dat stond lelijk. Dat is als puber ook super vervelend. Maar toen keek ik laatst de video terug van deze show en ik keek naar mezelf en dacht echt… Waar had die vrouw het over??? Ik had nauwelijks een buik die ik moest inhouden??? Ugh echt zo stom vind ik het. En dan ook dreigen dat ze een ander kind op mijn plaats zou zetten.

2 likes

Wij kunnen wel omgewenst gedrag ( verbaal en non verbaal) melden. Ik zou dit zeker melden bij je teamleider/meerdere!

En jeetje wat een ombeschofte patient. Is het mogelijk om de zorg zoveel mogelijk over te dragen?

@TheOne Ik heb het gemeld en genoteerd voor wanneer de klacht binnen komt. Na een kwartier schreeuwen en beledigen van haar kant en poging om normaal te doen van mijn kant is ze uiteindelijk weg gegaan. Was ook pas nummer 2 vanmorgen die boos was. Boos kan ik hebben. Maar als ze gaan beledigen kan ik daar echt mee zitten.

1 like

Knap dat je het volgehoude hebt. Kijkend naar mijn werkomgeving was ik bij de 2e belediging weggelopen van de kamer. Ik weet natuurlijk dat dat niet overal gaat.

En indd boos zijn mag en kan maar dat kan op andere manieren besproken worden. Gaat het enigzins met je?

1 like

Ja ik heb gelukkig hele lieve collega’s die me even lieten uitrazen!

1 like

Paar weken geleden waren de broer en schoonzus van mijn vriends oma op bezoek bij oma. Toen ging het natuurlijk over het feit dat wij nog geen kinderen hebben blabla en ik zo: katten zijn onze kinderen.
Toen vertelde oma aan hen dat onze kat kort daarvoor overreden was en dat wij heel hard hebben moeten huilen en nog steeds verdrietig zijn.
Reactie van haar broer en vrouw: lachen en ze zeiden ook nog: ach het is maar een kat.
Kutmensen

3 likes

Ik ben laatste jaar wat aangekomen (kilo of 7 a 8 gok ik) omdat ik gewoon een zware tijd had. Maar het valt me op hoeveel mensen denken dat ze vrij zijn om daar opmerkingen over te maken? Een (vrouwelijke) collega van mij spant echt de kroon, met dingen als: ‘snap wel dat jij ontevreden bent’ (terwijl ik haar dat nooit heb gezegd) of ‘voor jou is er dus ook nog hoop’ als ik zeg dat we zoveel collega’s hebben die er super goed uit zien na hun 40e. Terwijl ik gewoon een gezond gewicht heb en al was dat niet zo: hou gewoon je mond ofzo?

Omg wat dom hahahahahahah
Maar meende hij dit?

Wat vreselijk! Een dikke knuffel! :heart:

1 like

Loser

Serieus. Komt je moeder ook niet voor je op?
Wat een ‘peeeeeep’

Wauw wat ik net meemaakte

Ik ging naar het toilet in de trein om ff te kijken of alles nog goed zat

Bij het toilet zat een familie van 4 ofzo, vader moeder en 2 volwassen dochters. Ze vonden zichzelf al heel geweldig maar weet je, dat heeft dat soort volk wel vaker dus daar hechtte ik geen waarde aan.

Kom ik de wc uit, beginnen ze ineens hysterisch te schreeuwen? SJEEEUUUW JIJ SJTINKT! SJEEEUUUW WAT EEN PUTLUCHT HAHA WAT EEN SKIJTWIJF BEN JIJ en achter m’n rug om hoor ik nog dat deze strontlucht echt niet normaal is en ik een vies wijf ben. Oké

De wc stonk niet eens :’)

Even later kwam ik terug, moest naar achteren lopen, hoor ik die vader: Ja hij is bezet hoor, we weten dat je gek bent op poep maar het kan nu echt niet

???
Ook echt totaal niet grappig, ben al zo onzeker als de pest over m’n lichaamsgeur

Hele tijd geleden is dit. Het ging over 10.000 stappen per dag lopen, en dat ik dat makkelijk haalde en toen zei ik:
“ik ben aan het trainen voor een marathon”
bekijkt me van top tot teen
“daar heb je toch echt het figuur niet voor”

en bedankt he! het was helaas iemand die me nog moest beoordelen anders was ik waarschijnlijk gewoon weggelopen.

3 likes

Wtf zijn dat voor idioten!

1 like

Wow dit is echt niet oké. Wát asociaal zeg! Ook al zou ik daar niet onzeker zijn, zou zoiets me tóch onzeker kunnen maken terwijl je, zoals je zegt, niet eens “iets” gedaan hebt op het toilet… Wat stom zeg…

1 like

Gisteren ging er een gast naar mij knorren. Mijn vriend was helemaal boos en wou hem slaan, maar het boeide mij eigenlijk helemaal niet zo. Dat is wel echt fijn aan ouder worden, voorheen had zo iemand heel mijn dag kunnen verzieken, terwijl ik er nu eigenlijk geen twee keer meer over nadacht.

9 likes

Het is echt niets vergeleken bij sommige opmerkingen die ik hier heb gelezen, maar eind basisschool en begin middelbare school waren er twee jongens die voor de grap verkering met me wilden :frowning: was bepaald een laatbloeier qua mezelf een beetje leuk verzorgen en aankleden/groeispurt krijgen/over mijn verlegenheid heen groeien. Maar 't is wel nog steeds heel pijnlijk om aan terug te denken en als ik iemand date die ik leuk vind heeft het denk ik wel nog invloed, in de zin dat ik heel erg twijfel of het geen grap/weddenschap/leedvermaak is. In mijn vorige relatie heeft dat ook echt tussen mij en mijn vriend in gestaan, maar heb 'm dit nooit durven vertellen, schaam me zowel voor dat dit gebeurd is als voor het feit dat het nog impact heeft.

4 likes

@anon81733682 wat ontzettend gemeen en lullig. Vervelend dat dat nog steeds zo’n impact heeft. Zou het helpen als je hier over zou praten met iemand? Een professional?

Een vriendin heeft een keer tegen mij gezegd dat ze mij saai vond. Ze vond dat zij een superleuk leven had en ik niet. Wij hadden simpelweg niet dezelfde interesses.

3 likes

Wauw, lekker voorbeeld ook van die ouders. Sommige mensen zijn echt ongelooflijk.