Onnodige kutopmerkingen

Iemand wilde me koppelen aan een jongen en toen zei hij dat hij zijn piemel nog liever in de grond stak. Auw. :’) Ik was toen een stuk jonger, nu kan ik opmerkingen veel beter van me afzetten.
Wat een vreselijke dingen worden er gezegd trouwens, schrik ervan

2 likes

Ja ik heb ook wel eens gehoord dat dat het beste is, of dat je zegt “Wat raar om zoiets te zeggen”, zodat die ander degene is die zich schaamt of ongemakkelijk voelt.

9 likes

Pfff ik schrik er echt van hoeveel meiden er opmerkingen over hun uiterlijk krijgen van wildvreemden.Vind dit altijd zo bizar en vooral ook treurig (van die mensen die de opmerkingen maken dan). Jullie zijn allemaal knap en lief!!!

Ik krijg zelf ook behoorlijk vaak opmerkingen over mijn uiterlijk. Zo zat ik laatst in de trein en kwamen er twee jongens van rond de 16 tegenover mij zitten om vervolgens 20 minuten lang grappen te zitten maken over de vorm van mijn gezicht. Lego, Minecraft, blokhoofd weet ik veel wat allemaal. En twee jaar terug ofzo deed iemand een heksenlachje naar me, omdat ik blijkbaar een heksenkin had? Deed toen ook heel veel met me haha, terwijl het eigenlijk zooooo ontzettend kinderachtig is. Is nog maar een kleine greep van alle opmerkingen die ik ooit heb gekregen
Dus ja, de opmerkingen lopen echt precies uiteen, maar blijkbaar heb ik een hele rare hoofdvorm? Gelukkig zie ik het zelf niet als ik in de spiegel kijk en dat blijft toch het belangrijkste :blush:

1 like

Mijn ex: ik weet niet of ik wel een relatie met je wil, want je hebt niet zulke dikke tieten als mijn exvriendin.
Mijn ex: dat meisje draagt wel een rokje… of dat meisje wil me vast wel pijpen in de auto… en nog tig voorbeelden van dit

Vroeger op school: manwijf, je hebt een mannenstem, weet je zeker dat je een meisje bent, etc.
Door een leraar op school in groep 5 ben ik toen ik vet onzeker was en niet hardop in de klas antwoord durfde te geven voorschut gezet. Heeft heel veel impact op me gehad want op het voortgezet onderwijs in de brugklas en zelfs examenklas kreeg ik paniekaanvallen/ last van hyperventilatie/adem te kort als ik iets klassikaals moest voorlezen uit een boek.
Durf nu nog steeds in grote groepen niet veel te praten dus word daarom altijd gezien als verlegen en stil🙄

Wat bestaan er ook rotte appels op deze wereld, bah. Een dikke knuffel voor iedereen❤

1 like

Mijn ex: ik ruik een nare geur, dat komt van jou en daarom ga ik niet naast je zitten. Ik wil niet dat andere mensen weten dat ik te maken heb met iemand die stinkt.

Diezelfde ex: Wil je alsjeblieft niet naast me lopen? Ik schaam me dood voor jou, je ziet er niet uit.

Ook weer dezelfde ex, op een hardcorefeest: Jij kan echt niet dansen, stop er nou maar gewoon mee. Ik kan het veel beter, kijk maar.

En in m’n jeugd echt 1030485(2919 keer gehoord wat voor lelijk gedrocht ik wel niet was blabla

Niet te geloven, en dat is dan een juf!

2 likes

Niet te geloven dit…

Dit is mij onlangs gebeurd

Nou dat kan echt niet! Die sporen echt niet hoor, dat ze de eeuwige jeuk krijgen. Ik begrijp echt niet waarom mensen dat allemaal zouden zeggen. Voldoening? Stoer doen? I just don’t get it… :sob::sob: word er wel echt verdrietig van.
Kan je die mensen dan rapporteren of zo daar?

Misselijkmakend dit soort mensen. Hadden jullie nog een klacht ingediend tegen haar?

Ja je kan rapporteren. Maar ik had het grote geluk dat twee vriendinnen hem kenden en hij is intussen wel echt flink door het slijk gehaald. Hij heeft veeeel meer verkeerd gedaan deze week dan alleen de berichtjes, het is net een grote puzzel.

:honeybee::honeybee::honeybee::honeybee::honeybee::honeybee::honeybee::honeybee:
Stuur deze even op hem af…
Ze zijn getraind. En ik heb ze niet lief opgevoed.

4 likes

Wtfff…

Ah nee @Madrid ik kreeg echt tranen in mijn ogen door je sokjes. :frown:

5 likes

Nee joh. Echt vreselijk hoe iemand die je in alles zou moeten steunen, een ‘vriendin’, je zo onderuit kan halen zeg.

Jeetje… ik vind dit echt heel erg…!!

Knap dat je er nu zo in staat - dat je het ze vergeeft, dat getuigt m.i. van karakter.

1 like

@Gast @Chocomel mijn ex heeft me ooit zo teleurgesteld.

Ik was nog maar een paar maanden met hem samen, hij woonde naast zijn ouders en werkte ook in het bedrijf van zijn vader wat op hetzelfde erf stond. Ik was veel bij hem, en toen er visite kwam en wij aan kwamen lopen zei zijn moeder tegen die mensen: ‘Kijk, dit is de nieuwe vriendin van ons Marco (fictieve naam), tsja, ze is verder wel aardig hoor.’ Waarbij ze mij heel veroordelend bekeek.

Omdat ik wat voller was dan zijn ex en bovendien sowieso al erg onzeker, is deze opmerking me zo bijgebleven. Ik heb sindsdien bij schoonouders altijd het idee gehad dat ik met 1-0 achter sta omdat ze hadden gehoopt dat hun zoon met een knappere vrouw thuis zou komen.

Dat is de reden waarom ik niet tegen mijn familie durf te zeggen dat ik een paar jaar lang door m’n oom ben lastiggevallen :confused: het is weliswaar niet zo ernstig als jouw voorval, maar toch

Hebben jullie even?

Op de lagere school:
1: Ik was enorm klein en nog steeds en kreeg daar wel dagelijks opmerkingen (nog steeds soms. ) over. Dwerg, dwerggroei, je bent te klein dus jij kan niks etc. Maar op een enorm kwetsende manier.
(Ik ben trouwens 1.50 dus ik ben wel erg klein maar niet iemand met dwerggroei ofzo. )
2: Ik kreeg als eerste leerling op mijn 10e mijn menstruatie. Al eigenlijk erg genoeg en ook hier werd ik mee gepest. Uiteindelijk in zoverre dat mijn moeder mij thuis hield zodra ik ongesteld werd. Omdat ik enorm doorlekte, enorm bloede en enorm veel pijn had en dan ook nog eens ermee gepest werd. Uiteindelijk door al deze redenen rond mijn 12/13e aan de pil gegaan.
3: Ik was dus helaas ook de eerste met borstgroei in de klas en ook dat was enorm grappig. Ik wil daar niet eens meer aan terug denken want ik vind het redelijk traumatisch wat ik als jong meisje daarmee heb meegemaakt. Dat was eigenlijk geen pesten meer maar erger. Kinderen kunnen zó gemeen zijn.

Middelbare school:
1: In mijn overgang van groep 8 naar de brugklas kreeg ik enorm veel last van acné. Uiteindelijk werd dat door de pil wel minder maar ik vergeet nooit dat er een meisje langs liep die overigens een 4e jaars was die tegen mij zei: Blijf uit mijn buurt, met je smerige aidskop.
2: En toen werd ik ook nog eens gepest omdat ik vaker ziek was als een ander. Of ik weet lekker op vakantie was geweest… gelukkig had ik een lief vriendinnengroepje die het voor mij opnam want dit soort dingen waren zo enorm pijnlijk. Eigenlijk was hierdoor mijn middelbare schooltijd nog redelijk oké op wat momenten na.

Vervolgopleiding:
1: Mijn eerste vervolgopleiding ben ik gewoon weggepest. Omdat ik “anders” was. ( Omdat ik niet de nieuwste kleding had en de nieuwste mobiel? Verder begrijp ik dat tot de dag van vandaag niet. ) alles ging achter mijn rug, als ik lachte in de klas hoorde ik die meiden achter me smoezen en begonnen ze enorm hard te lachen, als ik iets voor de klas moest doen idem dito en docenten deden er niks aan. Want zij " zagen dat niet "

1 like

Nee eigenlijk niet. Ze heeft toen we samen woonden Nog veel meer gedaan om mij belachelijk te maken en er zelf beter uit te komen. Maar voor mij was het zo duidelijk dat haar gedrag voortkwam uit haar eigen onzekerheid dat ik er goed ‘boven’ kon staan. Het was wel kut, maar ik wist dat het haar probleem was en niet het mijne.

Ik zou ook zó graag echt ieder van jullie apart overladen met complimenten en vertellen dat wat al die achterlijke mensen gezegd hebben jullie NIET moet definiëren.
Die mensen zeggen dit soort dingen omdat ze geen leuke mensen zijn. Ze zijn onaardig, onzeker, en hebben het nodig om andere mensen belachelijk te maken omdat ze zich zelf zo ontzettend kut voelen en dat willen vergeten. Ze pakken je op hetgene waar ze je het meest pijn mee kunnen doen, niet op hetgene dat het meest waar is.
Onthoud dat. Die mensen zijn al zo verdorven en naar, geef ze niet meer macht dan ze daadwerkelijk hebben.

4 likes