Hebben jullie even?
Op de lagere school:
1: Ik was enorm klein en nog steeds en kreeg daar wel dagelijks opmerkingen (nog steeds soms. ) over. Dwerg, dwerggroei, je bent te klein dus jij kan niks etc. Maar op een enorm kwetsende manier.
(Ik ben trouwens 1.50 dus ik ben wel erg klein maar niet iemand met dwerggroei ofzo. )
2: Ik kreeg als eerste leerling op mijn 10e mijn menstruatie. Al eigenlijk erg genoeg en ook hier werd ik mee gepest. Uiteindelijk in zoverre dat mijn moeder mij thuis hield zodra ik ongesteld werd. Omdat ik enorm doorlekte, enorm bloede en enorm veel pijn had en dan ook nog eens ermee gepest werd. Uiteindelijk door al deze redenen rond mijn 12/13e aan de pil gegaan.
3: Ik was dus helaas ook de eerste met borstgroei in de klas en ook dat was enorm grappig. Ik wil daar niet eens meer aan terug denken want ik vind het redelijk traumatisch wat ik als jong meisje daarmee heb meegemaakt. Dat was eigenlijk geen pesten meer maar erger. Kinderen kunnen zĂł gemeen zijn.
Middelbare school:
1: In mijn overgang van groep 8 naar de brugklas kreeg ik enorm veel last van acné. Uiteindelijk werd dat door de pil wel minder maar ik vergeet nooit dat er een meisje langs liep die overigens een 4e jaars was die tegen mij zei: Blijf uit mijn buurt, met je smerige aidskop.
2: En toen werd ik ook nog eens gepest omdat ik vaker ziek was als een ander. Of ik weet lekker op vakantie was geweest⊠gelukkig had ik een lief vriendinnengroepje die het voor mij opnam want dit soort dingen waren zo enorm pijnlijk. Eigenlijk was hierdoor mijn middelbare schooltijd nog redelijk oké op wat momenten na.
Vervolgopleiding:
1: Mijn eerste vervolgopleiding ben ik gewoon weggepest. Omdat ik âandersâ was. ( Omdat ik niet de nieuwste kleding had en de nieuwste mobiel? Verder begrijp ik dat tot de dag van vandaag niet. ) alles ging achter mijn rug, als ik lachte in de klas hoorde ik die meiden achter me smoezen en begonnen ze enorm hard te lachen, als ik iets voor de klas moest doen idem dito en docenten deden er niks aan. Want zij " zagen dat niet "