WTF. Ik zou zelfs een klacht indienen. Hoe haalt hij het in zijn botte kop.
Inderdaad, succes om bij de manager uit te leggen waarom je dat zei.
Wat een ongelooflijk ziek persoon omdat iemand toe te wensen
Weetje, het is natuurlijk een kutopmerking maar ik ben nog maar 4 weken hier, wellicht korter en dan 2 jaar verlof (woon in Duitsland) en ben niet van plan terug te komen naar dit bedrijf.
Ik heb me de laatste tijd zoveel zorgen gemaakt om iets wat er met mijn familie is gebeurd, dat ik dit gewoon van me af laat glijden. Hij is het niet waard.
En mijn kind krijgt ook ooit stoepkrijt en die gaat aan het eind vd dag ergens bovenin de kast. En mocht het dingen volkleuren, dan denk ik zeker niet aan die collega maar daaraan dat het mijn kind is en ik zeker ook zulke geintjes uithaalde
En toch zou ik het melden, wat als deze idioot er altijd mee wegkomt?
Ik zou echt woest zijn
Mensen/mannen mogen wel eens leren dat ze niet zomaar alles in het rond kunnen blaten zonder gevolgen. Zo klaar mee. Maar goed, als je er geen energie in wil of kan steken is jou dat goed recht. Maar ik vind het echt niet normaal.
Wat een achterlijke kut lul
Deze gozer spoort echt niet hoor
Lief jullie betrokkenheid, dat waardeer ik enorm
Maar ik ben nu ‘ziek’ thuis (omdat op t werk weer massaal Corona is uitgebroken) totdat mijn vakantie en dan verlof begint. Dus zie hem niet meer. En vraag me af of hij er nog is, mocht ik ooit terugkomen.
Ben er heel zen onder
Ik heb gisteren zelf echt een kutopmerking gemaakt maar ik meende het helemaal niet? Was niet boos of geïrriteerd maar mijn brein deed dit grwoon???
Ik heb een collega die als je iets zegt, dan reageert met “je bent zelf -insert wat je net zei-“ dus als ik zeg “ik vind dit werk saai” dat de collega dan zegt “je bent zelf saai” zegmaar. Heel irritant. Maar gisteren lagen mijn vriend en ik in bed een beetje te kletsen en zei hij: “ik heb zus en zo niet gedaan; want vond het niet leuk” en toen knalde mijn brein “je bent zelf niet leuk” eruit?!!! mijn vriend is mega leuk en ben nog nooit zo verliefd op iemand geweest en OMG BREIN WHY?! Gelukkig schrok ik zelf zo erg dat ik miljoen keer sorry heb gezegd en mijn vriend kon er om lachen, maar zou dit zelf echt heeeeel arelaxed vinden als hij dit zou zeggen tegen mij haha.
Waarschijnlijk niet t juiste topic, maar wel onnodige kut opmerking en dikke omg op mezelf en ongemakkelijk moment x100
Ah ja dit is heel lullig, maar je vriend reageerde gelukkig wel lief! Dit gebeurt volgens mij iedereen weleens, dat je iets zegt waarvan je achteraf denkt: dafuq?! Of dat iets er lulliger uitkomt dan je bedoelt.
Groepje jongeren dat met 6 op een rij een supermarkt binnen wilde terwijl ik naar buiten wilde. Kreeg een elleboog.
Ik: “laat mensen er anders eerst ff uit”
Krijswijf van een jaar of 16: dit DOEN we, omdat we GODVERDOMME niet mogen SPORTEN en dan worden we net zo’n vies vet VARKEN als jij"
Ik wist niet goed in welk topic ik het moest plaatsen, dan maar even hier Want het was deels kut maar ook deels amusant.
Ik ging gisterenavond met een vriendin iets drinken (hier in België zijn de bars open) en we waren enthousiast onze Tinder-matches aan het bespreken De man aan het tafeltje naast ons zag dat (hij zag mij een foto van een match aan mijn vriendin tonen) en kwam naar ons en vroeg aan mij of hij me wat mocht vertellen. Dus ik (vrolijk): “natuurlijk, ga je gang!”
Begint hij een heel verhaal af te steken dat hij voelt dat ik hoogsensitief ben (in werkelijkheid juist in tegendeel - je moet me vaak letterlijk zeggen dat er iets scheelt, want ik voel dat moeilijk aan). En ook dat ik eerst van mezelf moet leren houden voordat ik “de ware” ga vinden, en dat ik te veel een gever ben en eerst mezelf moet accepteren voor een man mij zal kunnen accepteren bla bla bla. Over mijn vriendin zei hij dan: “jij bent helemaal anders, jou kan het allemaal niets schelen, bla bla…”. Hij deed echt alsof ik het zielige gekwetste verlegen muurbloempje was tegenover mijn coole extraverte vriendin. En als je het zo zegt, zeg je toch eigenlijk: het is je eigen schuld dat je single bent? Het klopt ook helemaal niet, want ik heb eigenlijk veel zelfvertrouwen.
Hij zei ook dat mijn vriendin en ik godinnen waren (hier dus het amusante gedeelte) die elkaar al lang kennen in vorige levens. En dat hij het tof vond dat wij vriendinnen waren want dat dat in vorige levens nooit had gekund (hier weer kut - doelend op ik als verlegen muurbloempje vs. mijn vriendin als coole extraverte chick).
Maar goed. Ik onthoud dat ik een godin ben
Dat is wel een hele omslachtige manier om iemand te versieren
Ik voelde me allesbehalve versierd
Zijn vrouw zat er ook gewoon naast.
Misschien hadden ze onderling een weddenschap of iets van fetisj.
Dit is precies iets dat je als dronken meid om 4 uur ‘s nachts in de vrouwenwc van een bar tegen een wildvreemde dronken meid in de spiegel zegt waarna je haar verzekerd dat ze een fantastisch mythisch wezen is. Dan is het magie.
Maar om het als wildvreemde nuchtere man tegen een vrouw aan een andere tafel te zeggen die gewoon in gesprek is is echt weird energy. Doe gewoon niet.
Denk overigens dat het weinig met jou te doen had en meer met zijn ego en foutief idee dat hij ongevraagd advies moet geven aan mensen.
Ohh ik mis het! Zo’n unieke en wholesome plek
Ik dacht eerst misschien heeft hij het boek THE GAME gelezen, maar wat een rare man.
Wauw, wie denkt hij dat hij is? Wie heeft hem het recht gegeven om even een compleet foutieve analyse op jullie los te laten?
Waarom trek ik het me zo aan als een random internet troll op insta een onaardige opmerking naar mij maakt uit het niets. Het is niet of ik een discussie wilde uitlokken op een bepaalde post op een openbaar account, maar ik reageerde met een heel normale vraag + mening op iemands persoonlijke account en een of andere random persoon die diegene niet eens volgt laat een reactie achter dat mijn mening niet gevraagd is en dat ik mijn mond moet houden. Zo onaardig