Ontharingstopic

Bij mij tekent ze met wit ‘potlood’ vakken waar ze gaat flitsen.
Er wordt in ieder geval niks afgedekt bij de salon waar ik heen ga.

Verder krijg je een brilletje op voor ‘t flitslicht

+/- 30 minuutjes. Maar dat is niet continu flitsen hoor!
Ik moet volgende week weer voor de laatste keer en dan ga ik voor m’n oksels

2 likes

Ja, het is even de tanden op elkaar! Maar vind het zo zo fijn! Huid is zo zacht en hoef er nooit meer over na te denken. Benen zou ik ook wel willen maar vind dag toch ook wel vrij prijzig! Groot oppervlakte natuurlijk.

1 like

Nou ik heb 3x mijn Ipl gebruikt maar ik ben helemaal niet enthousiast :(.

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-ontharingscreme-voor-de-normale-huid/p/1937972 Is dit nou die van de Kruidvat waar iedereen enthousiast over is? Ik dacht dat er een sponsje bij zat. En zou je die ook voor tussen je billen kunnen gebruiken?

Ik dacht het wel, maar niet zeker. Maar bij mij werkt ontharingscreme totaal niet, dus het kan best zijn dat dat ook een teleurstelling wordt als het tegenzit. Plus dat ik het een gedoe vind want je moet het laten intrekken en dan nergens tegenaan komen.

3 likes

Heeft er iemand ervaring met die scheermesjes van Hey Estrid? Ben heel benieuwd naar de kwaliteit.

1 like

Ik gebruik hier de versie voor de bikinilijn van! Er zit geen sponsje bij, wel zo’n spateltje. En ik gebruik het ook tussen m’n billen ja.

1 like

Shit helemaal vergeten te kopen gisteren… kijken of ik dit weekend nog tijd heb, thnx!

1 like

Ik heb mijn IPL ook twee keer gebruikt en moet zeggen dat het resultaat bij mij ook nog tegenvalt. Denk dat 80% van mijn haar nog steeds gewon terug groeit bij mijn oksels en benen. Hopelijk wordt dat wel wat beter.

1 like

Dat zeggen ze tegen je als je een intake hebt. Ik heb ook witte huid en donker haar. Zo’n laser stellen ze ook in namelijk.

2 likes

Wat fijn! Op naar een haarloos bestaan

1 like

Ehm ja ik ben er wisselend enthousiast over. Eerste keer dat ik het mesje gebruikt had, had ik echt de ergste scheeruitslag ever. En toevallig had ik dat deze week weer :triumph: maar moet het mesje vervangen denk ik

Maar op die twee ervaringen na ben ik er heel tevreden mee. En het mesje blijft goed hangen in de douche en vind het allerfijnste dat je niet hoeft te herinneren dat je scheermesjes moet kopen want het word gewoon automatisch geleverd.

1 like

Ik ben er best wel blij mee. Ik heb nu 4x elke twee weken mijn oksels geflitst en ik merk dat hier zo veel minder haartjes terugkomen. Ik ben ook bezig met mijn bikinilijn en ook daar erg blij mee.
Ik heb wel de ideale huid en haar combinatie voor (spierwitte huid en zwarte haartjes). Dus ik denk dat het daarom ook goed werkt.

1 like

Ik zou ook graag zo’n Philips Lumea willen aanschaffen, voornamelijk voor mijn onderbenen, bikinilijn en oksels, maar ben zo bang dat het op de een of andere manier toch misgaat als in dat ik dikke pigmentvlekken krijg of dat het niet werkt (ik heb een lichtbruine huid met zwarte haren). Daarnaast heb ik op een van mijn benen inmiddels zoveel tatoeages dat daar niet meer omheen te laseren valt en heb ik ook nog eens heel erge strawberry legs.

Ben wel benieuwd of hier mensen zijn met strawberry legs die verbetering hebben gezien na het gebruik van een IPL-apparaat?

2 likes

Ik had wax gekocht om eens te proberen en omg wat een pijn, ik ben daar veel te pussy voor. Maar nu half uurtje ofzo later ziet m’n been en zo uit op de plekken waar ik 't geprobeerd heb. Is dat normaal? Heb dus ook niet eens genoeg haar meegekregen ondanks de pijn :joy:

1 like

Als ik ooit nog eens de moed bij elkaar kan verzamelen ga ik dat maar eens proberen hahaha, dit was echt niet leuk

1 like

Met tattoos echt niet doen. Ik probeer er ook om heen te kaderen maar als je het per ongeluk raakt… doet het dagen echt pijn hahaha.

Ik ben ook licht bruin (indo) en zwarte haren. Geen last van pigmentvlekken. Eerste paar keren bleef het goed weg. Nu lijkt het gewoon weer normaal te groeien.

2 likes

Een beetje roodheid is normaal, dat trekt vanzelf weer weg.
De kwaliteit van de wax en je techniek kunnen wel heel veel verschil maken. Het lijkt alsof je haren zijn afgebroken, of heb je met deze lengte haar gewaxt? Als ze zo kort zijn kun je namelijk ook beter in een andere richting smeren en eraf trekken etc, en zo zijn er wel meer dingen waar je op kan letten voor een beter resultaat.
Heb je de wax parallel aan je huid eraf getrokken? Dat kan al helpen, en het is ook een kwestie van (heel veel) oefenen, ook qua pijn haha. Als je altijd hebt geschoren komen je haren er ook gewoon vaak moeilijk uit omdat ze stugger zijn.

1 like

Ik gebruik zoiets maar dan met een smaller puntje al tijden voor m’n snor/haartjes bij wenkbrauwen etc en het is echt perfect. Raad het iedereen aan, werkt goed en pijnloos. Haartjes blijven niet perse lang weg (je scheert het tenslotte gewoon af) maar vind dat geen probleem omdat het zo snel gaat en m’n snorhaartjes groeien ook niet zó hard. (Gebruik ‘m trouwens ook voor neushaartjes pijnloos af te scheren soms ahahahaha)

2 likes

Even de zoekfunctie gebruikt en kom bij jouw berichtje uit. Ben me ook een beetje aan het oriënteren, maar vind het zo lastig waar ik moet beginnen? Waar moet je opletten als je een salon/kliniek zoekt?

1 like