Ik ban afgelopen zomer begonnen want was er helemaal klaar mee. En hoef nu denk ik nog 1 of 2 keer maar er groeit helemaal niks meer op een paar verdwaalde haren na. Het is een investering maar meer dan 100% waard! Zodra ik klaar ben met m’n schaamstreek dan ga ik m’n oksels laten doen!
Ik heb zo’n IPL gekocht maar ik heb er veel te weinig geduld voor om het echt grondig te doen. Dus ben bang dat het een miskoop is, maar ik hou vol
Heeft iemand tips voor een laserkliniek in Rotterdam? Zie door de bomen het bos niet meer, en er zijn blijkbaar ook grote prijsverschillen.
Change laser clinic. Op de Meent. Vind ik persoonlijk heel fijn (snel en vlg mij ook wel goeie acties), nieuwe apparatuur etc
Ik wilde alleen bikinilijn, bij de eerste afspraak dat laten doen, ging toen op vakantie en was aan ‘t scheren (schaamlippen) en dacht tijdens t scheren. Ja daaag, ik wil juist dit niet meer scheren.
Dus ik heb nu eigenlijk alles tussen de benen, bikinilijn en aan de bovenkant een centimeter of 3 weg. Super fijn! ‘T lijntje haar aan de voorkant maakt ‘t naar mijn idee ‘volwassen’ (rare uitleg dit)
Ik heb gewoon overlegd wat ik wou, onderbroek uit en laten zien.
Ik snap niet precies waar je over valt over dat ik ‘volwassen’ zei.
Het is mijn vulva en ik vind een beetje haar mooier staan BIJ MIJ en daar bedoel ik verder niks mee. Kaal/harig/streepje weet ik veel wat iemands voorkeur is, boeit mij nul.
Ze vroeg om een persoonlijke ervaring en die heb ik gegeven.
Bij mij tekent ze met wit ‘potlood’ vakken waar ze gaat flitsen.
Er wordt in ieder geval niks afgedekt bij de salon waar ik heen ga.
Verder krijg je een brilletje op voor ‘t flitslicht
+/- 30 minuutjes. Maar dat is niet continu flitsen hoor!
Ik moet volgende week weer voor de laatste keer en dan ga ik voor m’n oksels
Ja, het is even de tanden op elkaar! Maar vind het zo zo fijn! Huid is zo zacht en hoef er nooit meer over na te denken. Benen zou ik ook wel willen maar vind dag toch ook wel vrij prijzig! Groot oppervlakte natuurlijk.
Nou ik heb 3x mijn Ipl gebruikt maar ik ben helemaal niet enthousiast :(.
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-ontharingscreme-voor-de-normale-huid/p/1937972 Is dit nou die van de Kruidvat waar iedereen enthousiast over is? Ik dacht dat er een sponsje bij zat. En zou je die ook voor tussen je billen kunnen gebruiken?
Ik dacht het wel, maar niet zeker. Maar bij mij werkt ontharingscreme totaal niet, dus het kan best zijn dat dat ook een teleurstelling wordt als het tegenzit. Plus dat ik het een gedoe vind want je moet het laten intrekken en dan nergens tegenaan komen.
Heeft er iemand ervaring met die scheermesjes van Hey Estrid? Ben heel benieuwd naar de kwaliteit.
Ik gebruik hier de versie voor de bikinilijn van! Er zit geen sponsje bij, wel zo’n spateltje. En ik gebruik het ook tussen m’n billen ja.
Shit helemaal vergeten te kopen gisteren… kijken of ik dit weekend nog tijd heb, thnx!
Ik heb mijn IPL ook twee keer gebruikt en moet zeggen dat het resultaat bij mij ook nog tegenvalt. Denk dat 80% van mijn haar nog steeds gewon terug groeit bij mijn oksels en benen. Hopelijk wordt dat wel wat beter.
Dat zeggen ze tegen je als je een intake hebt. Ik heb ook witte huid en donker haar. Zo’n laser stellen ze ook in namelijk.
Wat fijn! Op naar een haarloos bestaan
Ehm ja ik ben er wisselend enthousiast over. Eerste keer dat ik het mesje gebruikt had, had ik echt de ergste scheeruitslag ever. En toevallig had ik dat deze week weer maar moet het mesje vervangen denk ik
Maar op die twee ervaringen na ben ik er heel tevreden mee. En het mesje blijft goed hangen in de douche en vind het allerfijnste dat je niet hoeft te herinneren dat je scheermesjes moet kopen want het word gewoon automatisch geleverd.
Ik ben er best wel blij mee. Ik heb nu 4x elke twee weken mijn oksels geflitst en ik merk dat hier zo veel minder haartjes terugkomen. Ik ben ook bezig met mijn bikinilijn en ook daar erg blij mee.
Ik heb wel de ideale huid en haar combinatie voor (spierwitte huid en zwarte haartjes). Dus ik denk dat het daarom ook goed werkt.