Ontharingstopic

@Moet ik heb de Philips Lumea 9900 via een try before you buy programma waarbij je iets van €30 per maand betaald voor iig 3 maanden om ‘m uit te proberen en dan kun je ‘m daarna terugsturen, blijven gebruiken met die €30 per maand of kopen (- het bedrag wat je al per maand had betaald). Misschien nog een tip voor wie twijfelt. Stel dat je er nu mee start heb je denk ik nog net gladde benen in de zomer en als het niet bevalt ben je ‘maar’ €90 kwijt ipv €500+.

@Poesje jij hebt de Braun toch? Vanaf wanneer adverteren zij dat je haar vrij bent? Volgens mij zou bij de Lumea na behandeling 3 96% van de haargroei verminderd moeten zijn oid en heb wel het idee dat dat klopt.

3 likes

Ja daar staat na 6 keer maar is dus 1 x per week. Ik heb ook een niet tevreden geld terug actie maar zal wel een addertje onder het gras zitten. Ik hou gewoon nog even vol

Inmiddels ben ik ook helemaal om, merk echt veel effect. Het is niet zo dat je meteen helemaal haarloos bent maar het groeit of niet terug of heel langzaam en dun/licht. Dus veel minder scheren en stel je scheert eens niet dan zie je nauwelijks iets.
Ene plek is wel wat lastiger dan de andere plek. Bij mij blijven de oksels wel stug doorgroeien maar het haar is dunner. Benen goed resultaat maar de knieën blijft ook nog wat haar staan. Bikinilijn is ook wat lastiger maar toch ook zie ik daar resultaat, langzamere haargroei en minder bultjes en roodheid. Maar al met al vind ik het het waard.

2 likes

Hoe is jouw ervaring inmiddels?

Door de maandelijkse optie, overweg ik een lumea aan te schaffen ipv laserbehandelingen te laten doen. Juist vanwege het bijhouden wat met laten doen toch ook nodig is, dan is dit een veel betaalbaardere optie. :grimacing:

Ik ben zeer positief! Ik ben 14 april begonnen met de philips lumea 9900 en het haar op mijn onderbenen is zo goed als weg. Toevallig heb ik gisteren nog een behandeling gedaan omdat ik duidelijk zie op welke plekken ik nog niet goed gericht had. Mijn benen doe ik op stand 4 (van max 5).

Mijn okselhaar is nog niet weg maar groeit wel al veel minder snel terug en wordt veel dunner. Zie dus al wel resultaat. Mijn schaamstreek duurt wat langer, durf ik ook niet op een heel hoge stand te doen dus dat zal ook niet echt helpen en als ik online lees is dat ook de lastigste plek.

Ik raad ‘m wel echt aan! Alleen voor je benen al heerlijk. Ik heb ook een opzetstuk voor gezicht, dus wil ook nog m’n bovenlip gaan doen maar nog niet aan begonnen.

Denk trouwens wel dat als je nu pas begint je er wat betreft de zomer niet echt profijt van gaat hebben want het duurt wel even voor het haar weg blijft.

3 likes

En voorzichtig zijn in de zon! Je mag minimaal 24 uur niet in de zon na een behandeling en de 24 uur daarna ook extra voorzichtig zijn.
Voor mij reden om mijn armen uit te stellen tot na de zomer.

1 like