Onverklaarbare gebeurtenissen

Ik heb dat niet en ik luister deze podcast ook. Bij mij gaat Spotify gewoon verder met waar ik gebleven was qua muziek of andere podcasts.

2 likes

Ieh wat eng. Was het niet je vriend die half slaperig half in een droom half wakker iets heeft proberen te zeggen, haha :confounded:

2 likes

Mijn hond zou of vorige week vrijdag gecremeerd worden of afgelopen maandag. Hij werd collectief gecremeerd en daardoor hoor je pas achteraf via een brief wanneer hij gecremeerd is. Afgelopen vrijdag zag ik dat mijn (vrij nieuwe) horloge stil stond sinds 10.15 uur 's ochtends. Ik heb hem toen weer goed gezet en hij deed het weer normaal. Ik had meteen m’n moeder gebeld om het te vertellen, omdat ik dacht dat het misschien wel ergens mee te maken had
 Krijgen we vanmiddag die brief dat hij afgelopen maandag rond 10:15 uur is gecremeerd. :face_holding_back_tears: Misschien heel erg toeval, maar ik vind het idee erachter wel mooi, dus ik geloof maar dat het een teken van hem was.

57 likes

Ik had sinds gisteren weer een beetje het gevoel dat mijn vader aan het rond hangen is. En ik ben ook pas jarig geweest dus heb ergens het het gevoel dat hij daarom misschien weer aan het rondspoken is haha. En nu net gebeurde er toch zoiets vreemds. Gisteren en vanochtend begonnen de liedjes van zijn begrafenis bijna in exacte volgorde te spelen wat heel erg vreemd was omdat Spotify op shuffle stond en ik naar liedjes van Lana del Rey aan het luisteren was, maar goed kan gebeuren. Vanmorgen in de douche gebeurde hetzelfde en toen begon ik wel weer dat gevoel te krijgen dat het een beetje te toevallig was.

Maar nu net gebeurde er echt iets heel vreemds. De dag dat hij stierf was er een hittegolf, en had ik flip flops aan. Ik heb die dag zoveel heen en weer gerend in en naar het verzorgingstehuis dat één van de flipflops gebroken was door die dag. Op de een of andere manier kon ik die flipflop niet weggooien. Hij lag dan ook sinds zijn overlijden bij mij in een tas met andere schoenen om weg te gooien. Nu gisteren zegt mijn vriend:’ kan je die tas even weggooien?’, en ik zei nog tegen hem van :’ Ja ik weet niet ik vind het moeilijk om die flip flops weg te gooien omdat ik dan moet denken aan de avond dat hij stierf’. Dus mijn vriend zegt weer van:‘Kom op ze zijn stuk, je kan er niks meer mee, je moet het loslaten’. Dus ik pak die tas en denk van
ok ik ga het doen. En hoewel ik het echt heel lastig vond, gooide ik die tas in de vuilcontainer buiten.

Nu net sta ik met mijn vriend nog even te praten in de gang en hij is het schoenenrek aan het opruimen. Haalt hij ineens die gebroken flipflop uit dat rek vandaan. Ik vond het echt zo ontzettend gek. Allebei die flipflops zaten gewoon in die tas maandenlang. Ik heb er niet aan gezeten en niks eruit gehaald en mijn vriend ook niet. Die tas heeft ook nog nooit op dat schoenenrek gestaan echt zo vreemd! Mijn vriend zei nog dat de schoonmaakster misschien die flip flop eruit heeft gehaald maar ik zie echt niet in waarom ze dat zou doen. Ook dat het net die gebroken flipflop is en niet die andere, echt heel erg gek.

20 likes

Er is mij iets heel vreemds overkomen.
Ik had altijd twee katjes. De oudste heb ik vorig jaar in moeten laten slapen. Het ging niet meer. Vond dat heel moeilijk. Maar ze is 17 jaar geworden dus een respectabele leeftijd.
Het andere katje heb ik nog steeds en is een oude dame van nu ook 17 jaar.
Ze komt niet buiten en ligt eigenlijk de hele dag op haar favoriete stoel te slapen. Tot gisteren.
Opeens was ze weg! Alles afgezocht, de gekste plaatsen maar ze was er niet!
Ik heb meer dan 4 uur gezocht ze was er niet. Onbegrijpelijk want zo’n groot huis heb ik niet. Zelfs in de wasmachine gezocht!
Ik was helemaal van de leg want dit was zo gek!
Bijna 5 uur later komt ze opeens de kamer in wandelen! Wil ze naar de badkamer waar nog steeds het bedje van het andere katje staat en gaat ze daar in liggen. Doet ze nooit!
Zegt mijn man toen hij thuis kwam van zijn werk. Is ons andere katje niet een jaar geleden overleden?
Ik heb het opgezocht! Ja! Precies op die datum een jaar geleden.
Ik vind dit heel vreemd allemaal.
Hoop dat ik het goed gepost heb.Kan er niet achter komen hoe ik een nieuw verhaal plaats.

25 likes