Ik had sinds gisteren weer een beetje het gevoel dat mijn vader aan het rond hangen is. En ik ben ook pas jarig geweest dus heb ergens het het gevoel dat hij daarom misschien weer aan het rondspoken is haha. En nu net gebeurde er toch zoiets vreemds. Gisteren en vanochtend begonnen de liedjes van zijn begrafenis bijna in exacte volgorde te spelen wat heel erg vreemd was omdat Spotify op shuffle stond en ik naar liedjes van Lana del Rey aan het luisteren was, maar goed kan gebeuren. Vanmorgen in de douche gebeurde hetzelfde en toen begon ik wel weer dat gevoel te krijgen dat het een beetje te toevallig was.
Maar nu net gebeurde er echt iets heel vreemds. De dag dat hij stierf was er een hittegolf, en had ik flip flops aan. Ik heb die dag zoveel heen en weer gerend in en naar het verzorgingstehuis dat één van de flipflops gebroken was door die dag. Op de een of andere manier kon ik die flipflop niet weggooien. Hij lag dan ook sinds zijn overlijden bij mij in een tas met andere schoenen om weg te gooien. Nu gisteren zegt mijn vriend:â kan je die tas even weggooien?â, en ik zei nog tegen hem van :â Ja ik weet niet ik vind het moeilijk om die flip flops weg te gooien omdat ik dan moet denken aan de avond dat hij stierfâ. Dus mijn vriend zegt weer van:âKom op ze zijn stuk, je kan er niks meer mee, je moet het loslatenâ. Dus ik pak die tas en denk vanâŠok ik ga het doen. En hoewel ik het echt heel lastig vond, gooide ik die tas in de vuilcontainer buiten.
Nu net sta ik met mijn vriend nog even te praten in de gang en hij is het schoenenrek aan het opruimen. Haalt hij ineens die gebroken flipflop uit dat rek vandaan. Ik vond het echt zo ontzettend gek. Allebei die flipflops zaten gewoon in die tas maandenlang. Ik heb er niet aan gezeten en niks eruit gehaald en mijn vriend ook niet. Die tas heeft ook nog nooit op dat schoenenrek gestaan echt zo vreemd! Mijn vriend zei nog dat de schoonmaakster misschien die flip flop eruit heeft gehaald maar ik zie echt niet in waarom ze dat zou doen. Ook dat het net die gebroken flipflop is en niet die andere, echt heel erg gek.