Oud en nieuw topic

Weten jullie al wat je gaat doen? Ik niet.

4 likes

Ik zet een berg oliebollen naast mn bed en ga lekker Netflixend het nieuwe jaar in

11 likes

Feestje at my place ! :clinking_glasses:

2 likes

Feestje bij vrienden, net als de afgelopen 3 jaar!

4 likes

Ik ook, bij een vriendin! Leuk om steeds dezelfde mensen te zien :smiley:

2 likes

Iets met oliebollen en drie flessen cava brut.

2 likes

Echt nog geen idee. Al onze vrienden gaan partyen maar wil eigenlijk het liefst iets leuks maar rustigs doen met mijn vriend. Geen idee wat nog.

1 like

Ik weet het nog niet.

Wij gaan met 14 personen naar Brugge in hotelletjes van 31 dec tm 2 januari. 31 december eerst uiteten met zijn allen en willen daarna naar een feestje, die zijn we nog aan het uitzoeken. Dan 1 en 2 januari bijkomen en het schijnbaar erg mooie en leuke Brugge verkennen en gebruik maken van de Spa in het hotel. Zin in :tada:.

11 likes

Mijn vriend gaat een vriend van hem in het buitenland opzoeken met oud en nieuw. Ik ben thuis bij de kat en mn zus komt gezellig. Plan is om lekker in chill outfit op de bank te hangen met lekker eten en Gilmore girls :+1:
Op nieuwjaarsdag komen mn ouders ook en gaan we gezellig samen lunchen.

5 likes

Ik zou wel naar een feest willen met mijn vriend maar waarschijnlijk liggen we om 00:30 in bed en zeggen we 'stel je voor we moesten nu nog uitgaan :joy: ’ en dan gaan we slapen

15 likes

Met mijn vrienden en (nu nog) huisgenoten chillen. We hebben hier een weggeefwinkel dus alle meubels enz wat niemand meeneemt na maanden dat fikken we op 31 december op, is altijd super gezellig.

2 likes

Ik denk met het voetbalteam van mn vriend. Maar we weten dus niet of de uitnodiging die hij kreeg voor overdag of 's avonds is. Ga er wel vanuit 's avonds. Anders hebben we niks te doen en dat zou ik best wel kut vinden :flushed:

We vliegen die nacht van Amerika naar NL, want de vliegtickets waren goedkoop :thumbsup:

8 likes

Werken tot 02.00u
Terwijl de cliënten al ruim voor 00.00u slapen en mijn collega om 23.00u naar huis gaat. Gezellig zeg…

1 like

Ik probeer mijn vriend nog zover te krijgen dat hij alleen naar zijn vrienden gaat. Zodat ik op de bank kan ploffen met vreetwerk en een serie. En daarna verplaatsen naar bed. Ik vond dat afgelopen oud en nieuw zo fijn!

4 likes

Ik heb nachtdienst :pensive: Wel met leuke collega’s dus hopelijk is het rustig en kunnen we er ook wat leuks van maken.

Mijn vriend en ik hopen dus dat een van onze vrienden nog een huisfeestje gaat geven. Anders willen we misschien naar een feestje in de stad maar ik weet niet of dat een succes is met zijn 2en. Eigenlijk wil ik dan ook naar een meer low key feestje maar weet niet of dat bestaat. (Amsterdam.)
Vorig jaar waren we thuis gebleven en dat was wel gezellig maar niet echt bijzonder. Er is hier ook weinig vuurwerk.

Hopelijk krijg ik door jullie wat inspiratie.

We gaan eerst bij vrienden eten en drinken tot twaalf en daarna willen ze uit. Heb ook al een kaartje voor Huis van Iemand Anders maar heb eigenlijk helemaal geen zin om de hele nacht in de weer te moeten zijn hahaha dus misschien peer ik ‘m na twaalven.

Vorig jaar hebben we gewoon chill de hele avond spelletjes gedaan en toen baalde ik dat we niet naar een feestje gingen, en nu gaan we uit en wil ik niet :rolleyes: dit is mijn probleem met oud en nieuw haha er zit zoveel druk op om wat leuks te doen dat ik het nooit weet

1 like

Wij blijven thuis. Moet met kerst werken en heb geen zin om met de baby te slepen midden in de nacht :sweat_smile: