Ik vier het voor de 3de keer bij mijn zus. Mijn andere zus met gezin en broertje komen ook. Tot rond 00 zijn we dan samen en dan komen er altijd nog anderen langs.
Je kunt ook allebei wat anders gaan doen toch?
Oh nou ik vind niet dat je je aanstelt. Als hij het graag samen wil vieren dan kan hij rekening houden met wat (wie) jij leuk vindt toch en anders niet, maar dit is gewoon je zin doordrammen.
Lijkt me niet dat je vriend je kan verplichten om mee te gaan als je er totaal geen zin in hebt.
waarom is oud en nieuw altijd zoān gedoe voor mn gevoelš
paar vrienden van mn vriend trekken zich terug van feestjes want: kinderen. Mijn vriendinnen gaan naar hun vriendjes. dus ik denk dat ik bij mn kat blijf, vreten en knuffelen.
Feestje bij vrienden van mijn vriend.
Dit wil ik
Ik ga naar mn ouders waar ik het met heel wat familie vier. Veel drank, eten, sjoelen en Top2000
Ik ga naar Amsterdam! Een feest van Reaktor, in 't Warehouse Elementenstraat
Begint al om 20.00 dus ik ben lekker binnen gedurende het vuurwerk en dat komt goed uit want dat HAAT ik
Niet specifiek een feestelijk oudjaar feest maar dat hoeft van mij niet zo
Ik ga miljonair worden.
I got this.
Misschien ben ik daar ook
Nog geen plannen⦠Op tijd naar bed dan maar?
Ik ben een milieuverpestende trut, want ik vlieg samen met een vriendin de 31e om 7 uur 's ochtends naar Londen en de 1e om 7 uur 's ochtends weer terug naar Nederland. We hebben expres geen hostel geboekt, bedacht dat we het wel uithouden in een kroeg of een feest of anders gewoon het vliegveld hahaha
Dit lijkt me echt geweldig! Laat even weten hoe het is gegaan en hoe jullie het hebben volgehouden. Lijkt me een leuk verhaal.
Met vrienden vieren, oliebollen eten en erg aangeschoten bohemian rhapsody meebrullen. Kijk er best naar uit.
Ik ga naar Drift Nieuwjaarsdans āā
Met een bijeengeraapt zooitje maar wel heel leuk
wat @Zemraluani zegt, bah wat lullig. Maar mijn ervaring is dat ook ālosseā vriendinnen het hartstikke leuk vinden als er gewoon nog iemand ālosā meekomt! Waarschijnlijk is het voor jezelf een beetje een deal maar kan me niet voorstellen dat een vriendin daar niet op zit te wachten!
Ik heb eigenlijk niets gepland en denk dat ik ook niets ga doen eerlijk gezegd.
Heb er gewoon geen zin in en heb ook niet echt zin om als lone wolf bij een gezelschap aan te sluiten.
Dus mijn vermoeden, lekker tv kijken met mijn hond op schoot en samen onder een dekentje in slaap vallen, waarschijnlijk ver voordat het twaalf uur is.
Geen idee. Als er iemand uit onze vriendengroep een leuk huisarrest organiseert gaan we daar misschien heen. Maar denk eigenlijk dat we gewoon lekker thuisblijven, even een borrel halen bij mn schoonouders en op tijd naar huis gaan.
Ik heb eigenlijk nooit zin in oud en nieuw, maar dit jaar wel!
Ga naar een huisfeestje, waar allemaal mensen zijn waar ik van hou en voor het eerst samen vieren met mijn vriend!