Oud en nieuw topic

Ik sluit mezelf die dag op omdat ik bang ben voor al dat vuurwerk. Al die harde knallen en je leest ook altijd hoe het de omstanders zijn die gewond raken en niet perse degene die het afsteken. s Avonds heb ik er minder moeite mee maar vooral overdag als al die (volwassen) pubers met vuurwerk gaan spelen. Blegh.

Paar dagen van te voren even de Doomsday Prepper uithangen zodat ik niets te kort kom terwijl ik onder mijn steen lig :stuck_out_tongue:

4 likes

Iets met vrienden, geen idee wat we gaan doen. Wel zin in!

@JanHagel jaloers, mijn hond blijft alleen bij mij als ik iets te eten heb :weary: en @anon44972210 ik wil ook een huisarrest organiseren, klinkt gezellig! Moet je daar van tevoren nog wat voor doen (sorry, flauw)

1 like

Neuh. Gewoon alles op slot gooien zodat niemand weg kan en klaar is kees.

Haha. Huisfeest* moest dat uiteraard zijn :stuck_out_tongue:

3 likes

Nou uit eindelijk wordt het denk ik gewoon top 2000 op de bank.

2 likes

Ik heb niet echt een vriendengroep, dus ik moet altijd kiezen bij welke groep ik het het minst erg vind om te kussen en blij te zijn om 00:00. Dus ik ga nu naar vrienden die een paar mensen bij hun uitnodigen thuis (voornamelijk koppels). Ik heb er eigenlijk nog geen zin in, wordt vast gezellig, maar ik heb altijd zo’n hekel aan dat geforceerd wachten tot 00:00 en dan de ijzige kou in om vuurwerk te kijken :joy: Achja, vanaf 2 januari begint het gewone leven weer, kijk er nu al naar uit.

1 like

Wij hebben een feestje bij vrienden met de groep. Wat vaak uitloopt tot een grote bende omdat er zo’n druk staat op de avond ofzo. Ervaren jullie dit ook? Dan gebeurd er na 0:00 inneens van alles tegelijk. Ik wordt vaak ook inneens emotioneel enzo, gekke avonden zijn het…

1 like

Haha grappig ik lees door jouw post de mijne hierboven van 5 jaar geleden, voor corona en nog kindloos. Nu gaan we naar vrienden, ben ik zwanger van de 2e dus kan niet drinken, en liggen we denk ik om 01u alweer op bed, het contrast… :sweat_smile:

1 like

Hey leuk dat er een O&N topic is! Ga al jaren niet meer echt feesten maar wel altijd oliebollen bakken met mijn moeder en champagne drinken tijdens spelletjesavond met vrienden!

Maak dit jaar oliebollen met Skumkoppe bier en krenten, en met een lokaal alcoholvrij biertje (als dat lukt?) en abrikozen. Probeerseltjes! Ben benieuwd :biggrin:

3 likes

Oh ik ga weer dit doen maar dan met 8 personen in plaats van 14 en in Antwerpen in plaats van Brugge :joy:

Same same