Over mijn lijk

Volgens mij bestaat dit topic nog niet, kan er in ieder geval niet 1 vinden.

Het nieuwe seizoen komt er weer aan, en elk seizoen weer komt het keihard binnen.

Soms zoek ik nog wel eens op hoe het gaat met de partners van de deelnemers.
1 jongen die onder andere indruk op me maakte was Mark. En zijn vriendin (nja in OML uiteindelijk getrouwd) die na zijn dood nog wel een kind van hem wou dmv ivf.

Nu kwam ik een artikel tegen waaruit blijkt dat ze inmiddels hertrouwd is en een kindje heeft. Maar ook deze jongen kanker heeft ( inmiddels ‘genezen’) wat een rollercoaster zit je dan in. Net bevallen en dit weer moe moeten maken. Heftig

Wanneer komt het weer op tv?

Elk seizoen zeg ik dat ik niet meer ga kijken en toch doe ik het. En bijna elke aflevering grienen, dat dan ook weer wel.

2 seizoenen geleden was er een vrouw die 2 jonge kinderen had en zij had zoveel moeite met doodgaan vanwege haar kinderen. Dat brak echt intens mijn hart.

1 like

Ik kijk het ook elke keer weer. Vaak heb ik 1 iemand die ik niet meer uit mijn hoofd krijg en waar ik dan best nog wel mee bezig kan zijn. Dat had ik bijvoorbeeld met Max (seizoen 5), maar ook met Jip (seizoen 4). Misschien interessant om te weten (of niet) maar je zit ook een paar keer Jips vrienden, twee daarvan, David en Arjen waren toen al bezig met een boek. Dat boek, 365 dagen succesvol is ook aan Jip opgedragen. Volgens mij is het best een bekend boek ook.

4 likes

Ik heb het, heel gek want ik ‘ken’ hem alleen van over mijn lijk, soms nog ontzettend moeilijk met de dood van Jip. Ik vond dat zo’n fantastische jongen met een goede persoonlijkheid en het hart op de goede plek hebben.

Kijk maandelijks zijn boodschap aan de kijkers nog via YouTube.

Wat gek dat iemand dat zo met je kan doen via een tv programma.

3 likes

Ik ben toevallig nu het seizoen van Jip aan het terugkijken. Zo’n mooi programma, maar het moet eigenlijk niet nodig zijn.

1 like

Ik vond het altijd een vreselijk heftig en tegelijk mooi programma. Afgelopen november echter zelf een lieve vriendin verloren aan kanker en zoveel meegemaakt wat ik al jaren in dat programma zag, eerst denken dat het goed komt en dan opeens een korte eindsprint inclusief vrijgezellenfeest, bruiloft én uitvaart binnen 1 maand. Ben bang dat ik een nieuw seizoen te confronterend vind, maar misschien ook juist wel goed om te kijken.

Sommige deelnemers gaan idd ook nog weleens door mijn hoofd. Wie gaat het presenteren dit keer eigenlijk?

Oh dit gaat weer huilen worden jongens

1 like

Tim Hofman dacht ik?

Ik weet niet of ik het ga kijken, ik vind het vaak veel te heftig.

Oh joh, wat heftig als dit zo dichtbij komt!!

Jip speelt nog steeds regelmatig door mn hoofd net als Gerrianne van het laatste seizoen. Ook zo’n mooi mens vond ik dat💕

Afgelopen seizoen heb ik niet gekeken, omdat het altijd zó hard binnen komt. Maar dit seizoen ga ik weer kijken want ik vind het wel een heel mooi programma!

Ik vond het verhaal van die vrouw die dierenarts was en een zoontje had zo ontzettend sneu. Ik ben haar naam even kwijt. Mehtap vond ik ook zo’n lief meisje met haar moeder (al is het volgens mij met haar wel redelijk stabiel)

2 likes

Ja, de bitterballen!! Lief zoontje en ook een lieve man

1 like

Gecondoleerd :rose:
Haar seizoen is nog niet op tv geweest? Denk dat ze het dan nog niet vrijgeven maar dan zou iemand het toch kunnen opnemen? Of is dat ouderwets…

Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte :heart:
Ik hoop dat het lukt om het op te nemen op één of andere manier.

Wow wat heftig! Gecondoleerd en heel veel sterkte en een hele dikke knuffel :heart::heart:

1 like

Gecondoleerd :candle:

Knuffel! :pensive:

Is via VPN een optie? Ik heb net even op Facebook gekeken en ze zeiden in juni inderdaad dat ze najaar 2019 gokten als start.

Als niets lukt tegen de tijd dat het uitgezonden wordt, stuur me dan even een berichtje. Ik kan niets beloven, maar heb wel wat contacten die bij NPO werken die ik kan proberen. Misschien kennen die dan weer iemand die erover gaat.

Gecondoleerd, echt vreselijk

Je hebt een manier gevonden om te kunnen kijken?
Hoop dat het mooie, waardevolle beelden zullen zijn en dat je onrust en verdriet een beetje te verdragen is, het is ook nog zo vers. Sterkte :bouquet:

De man van Lotte (de vriendin in kwestie) heeft beelden en krijgt nog verdere beelden en wil ze graag met me delen. Ik kan het dus pas over een tijd zien denk ik, maar vind dit heel erg fijn!

Bedankt voor je lieve woorden :heart:

7 likes