Over mijn lijk

Het is net begonnen en ik jank alweer bijna :sob:

1 like

Ik ben ook net begonnen, vind het inderdaad ook al zo sneu. En ik moet wennen aan Tim als presentator, ik vind hem er niet helemaal bij passen.

1 like

oh ik vind hem eer wel goed bij

pfff waarom kijk ik dit toch altijd weer.

@anon67544534 lijkt me heel moeilijk maar wat fijn dat jullie zulke mooie beelden van haar hebben. Onbetaalbaar!

Die bruiloft is toch te lief :two_hearts::two_hearts::two_hearts:

3 likes

Jaaa!

en zo mooi, wil je een ijsje? haha.

3 likes

Ik vind Tim heel leuk maar vind hem niet echt de beste match voor dit programma denk ik.

1 like

Ik moet juist heel erg wennen aan de nieuwe voice over? Of is het wel dezelfde man als ‘normaal’?

Ja yvonne was ik helemaal vergeten :flushed: ben nog altijd gewoon een Valerio fan. Maar die lijkt wel van de aardbodem verdwenen

1 like

@anon67544534 Als je het moeilijk vindt in dit topic getagd te worden, verwijder ik het, maar wil even zeggen, wauw: wat is Lotte een prachtige vrouw van binnen en van buiten. En wat een kostbare beelden dit.

Pfff was weer flink janken :frowning:

Nee klopt, is een andere. Eerder deed Coen Swijnenberg dit maar die is een tijdje uit de roulatie. Vind deze man ook niet zo passend, beetje te formeel

2 likes

Ik vind Tim echt top hiervoor! Maar ik ben sowieso een groot fan van hem. Heb ook al meteen weer gejankt bij de bruiloft.

3 likes

Oh wist niet dat t al begonnen was, moet ff een momentje zoeken om het terug te kijken. Vind t altijd zo heftig he.

Wat een indrukwekkende eerste aflevering.

Ik denk dat Tim het heel goed gaat doen! Ik vond alleen dat hij soms wat ‘hard’ vragen stelde. Bijvoorbeeld bij Lotte, dat hij gelijk zei dat ze in de laatste fase van haar leven zat, terwijl zij er die dag er even niet mee bezig wilde zijn. Ik snap dat dat moet maar het voelde qua stijl alsof ik naar Boos zat te kijken

Eens over Tim. Vond dat hij de goede vragen stelde en daar een goede timing voor had ook.

1 like

Huh? Alsof je naar boos zat te kijken? Bijzonder haha.

Ik vond dat Tim het goed deed! En ben niet per se fan van hem

Ik vind dat Tim het goed doet, heb net aflevering even gekeken. Pff heftig allemaal weer.

2 likes

Ik moet inderdaad ook even wennen aan Tim. Ook iets te gewend aan Valerio denk ik.

2 likes

Wat goed dat je dat gedaan hebt! Begrijp dat ook heel erg. Nergens last van hebben, dan wil je ook gewoon niet echt naar een dokter. Toch fijn dat je dat nu hebt.

Lief! Ik vind haar ook heel erg sterk, ik had de schatkist nog niet gezien, dus vind het mooi. Mijn brief zit er ook in voor de meiden, zit met zoveel in m’n hoofd dat ik af en toe nog meer wil schrijven voor ze.

1 like