Enige terechte winnaar
Vond het prachtig hoe Tim de ring bij Alex om zijn vinger schoof. Dik verdiend!
Zoooo terecht en wat een mooi moment
Oh ik zat te janken hoor, kippenvel erbij.
Pffff helemaal suf gejankt. Wat een mooi moment!
Ik vond de reactie van Tim ook zo mooi! Bij Boos was hij blij en presentator vooral verbaasd. Maar bij OML was het gewoon pure ontlading. Je zag zo duidelijk dat dit het enige was dat er voor hem toe deed vanavond.
Ik denk dat de hele straat heeft kunnen horen door mij dat ze hebben gewonnen hehe.
En ook toen Tim de 2 andere prijzen kreeg haha.
Ik moest zelfs huilen. Wtf maar zo terecht dit!!!
Ik vond die speech juist heel erg hoe Tim is. Beetje haastig, beetje chaotisch. Juist niet zoals de rest, is ook nergens voor nodig. Hoezo zou je het precies als hen moeten doen? Wa’n ongein. Precies mooi zo.
Dat was een referentie naar het briefje van Famke Louise vorige week bij Jinek
Yes yes yes! Wat een overwinning dit. Voor alle helden die hebben meegedaan
Edit: ik heb net even teruggekeken. Wát een prachtig mooi moment! De oprechte blijheid. Geweldig! En zo mooi dat Alex en Linda dit samen mee mogen maken zo
Vond het ook wel mooi dat Tim alle voorgaande presentatoren bedankte
Het was juist geen grapje, ze nam het voor haar op en gad Diederik Gommers ook een pluim
Heb je het stuk wel gezien? Ze maakte haar juist niet belachelijk maar prees de verbinding die tot stand kan komen via het medium tv naar aanleiding van het gesprek tussen Famke Louise en Diederik Gommers.
Heb jij het gezien?
Ik ook! Zo’n mooi programma!
Yes ik ga ook weer kijken. Prachtig programma.
Ik ga ook zeker kijken! Blijft zo indrukwekkend.
Als je het aan mij vraagt het beste programma die op npo te zien is:ok_hand:. Zo indrukwekkend altijd, tranen staan elke aflevering in m’n ogen.
Ik wil ook kijken… kijk elk seizoen eigenlijk wel. Jip heeft bij mij op de middelbare school gezeten.
Ik ga terugkijken