Yep ik ga ook weer kijken. Zal wel weer tranen worden. Ik vond afgelopen seizoen zo “mooi”, zo indrukwekkend. En ook zo sneu.
Je kan het ook niet drooghouden bij dit programma hè, pff.
Poe ja dat maken van die kist, zo mooi en tegelijkertijd zo gruwelijk
Ben nog niet eens op de helft en ik jank alleen maar haha
Ben het nu aan het terugkijken
Spoiler over Kiki
Volgens mij heb ik begrepen dat ze al niet meer leeft, dat zou betekenen dat ze het niet heeft mogen meemaken
Heeft iemand anders gisteren ook nog gekeken naar aflevering 2? Ik vind dat Tim het echt goed doet, hij stelt niet alleen maar standaard vragen en hij heeft wel lef qua wat hij vraagt en dat is met dit thema echt wel moeilijk om gepast te doen, lijkt mij. Ik vond het einde v/d aflevering echt emotioneel om te zien, Jip met haar kindje en hoe het kindje reageerde op het verdriet van haar moeder.
Ja ik vind ook dat hij het echt goed doet! Toen hij het net deed moest ik echt even wennen maar ik vind het ook mooi dat hij ook vaak stil blijft om de ander echt goed uit te laten praten, en je merkt dat hij de deelnemers echt goed kent (of leert kennen)
Mijn broer is drie jaar geleden op jonge leeftijd overleden aan kanker. Over Mijn Lijk was altijd het programma wat mij het meeste raakte en waar ik altijd alle seizoenen van had gezien. Sinds zijn overlijden kon ik het niet aan om het programma te kijken. Ik heb het nu toch geprobeerd en ben begonnen met het seizoen wat nu uitgezonden wordt. Ik heb nog maar alleen aflevering 1 tot nu toe gezien. Vind het heeeel heftig, het programma komt nu meer binnen dan voorgaande jaren… maar wat is het ook een fantastisch mooi programma! De reden dat het er is, is ronduit vreselijk maar het wordt zo goed in beeld gebracht. Met veel verdriet, maar gelukkig ook heel veel mooie, vrolijke momenten
Weet niet goed waarom ik mijn verhaal erbij heb gehaald, wou het gewoon even kwijt denk ik.
Ah ja hartverscheurend dat kleine meisje. ‘Niet huilen mama’ kan me niet voorstellen hoeveel verdriet dit moet doen
Een brief van Jip aan haar dochter. Wat ontzettend mooi.
Mooi! En wat een bijzondere familie zo hè, bewonderenswaardig zo vrij als zij durven te zijn.
Wauw echt prachtig inderdaad! Wat dragen zij goed uit wat zij vinden. Ik hoop zo dat haar kleintje nog lang tussen beide ouders mag lopen.
Ohh ik heb meegehuild met Jip. De gedachte dat je kind op een gegeven moment zonder jou verder opgroeit
Wauw Irene en haar moeder allebei uitgezaaide borstkanker en allebei alleen nog levensverlengende medicatie. Wat bijzonder… niet het goede woord maar jeetje.
En zo pijnlijk ook voor de twee zussen die straks achterblijven… Onvoorstelbaar wat dat voor hen moet betekenen.
Ik vond het erg mooi dat alle vrienden/familie van Patrick in auto’s kwamen met ballonnen er aan voor zijn doop. Erg ontroerend.
Ik vind de beelden van Patrick en zijn zoon zo hartverscheurend. Het is toch niet te bevatten dat je dat mannetje niet kunt zien opgroeien
Wat een sterke mensen zijn dit allemaal. Samen met hun familie en vrienden
Zo mooi hoe toch iedereen bij de doop van Patrick kon zijn. En de reden waarom hij het graag wilde doen
Pff, ik vind het verhaal van Kiki zo aangrijpend. Het verschil tussen haar en de andere deelnemers is zo groot om te zien. Door het moment dat haar moeder aan haar zusje een mini-urn geeft en Kiki buiten het zicht om in huilen uitbreekt kon ik het ook niet drooghouden. Wat een verdriet.