Over mijn lijk

Ik snap ook ECHT echt echt niet waarom de leeftijd voor uitstrijkjes zo hoog ligt in Nederland. In het land waar ik woon krijg je een oproep als je 25 wordt: en ook dat is al relatief laat. Ik heb het op mijn 24e aangevraagd bij de dokter omdat ik klachten had maar het werd geweigerd, jaar later eindelijk kunnen doen en inderdaad: onrustige cellen. Nu wordt het bij mij in de gaten gehouden en mijn laatste test was gelukkig 100% goed, maar wat als ik pas op mijn 30e voor het eerst getest was? Je weet het niet.

Ik vind Lotte trouwens een fantastisch mens en vind ook dat Tim het goed doet met interviewen. Sterkte @anon67544534.

Pffff die voorruit blik voor volgende week, heftig.

Ja, wordt een bak tissues op de bank!

Ik kon het aardig droog houden, maar bij het laatste beeld met Jeroen schoot ik toch vol. Zo erg om iedereen in te zien storten na het slechte nieuws.

1 like

Ik vond het idd verschrikkelijk om die vooruitblik voor Jeroen te zien.

Al kan ik het gewoon nooit droog houden als ik Lotte zie. Dit keer al helemaal niet. Pieter zo kwetsbaar, dat breekt echt mā€™n hart.

1 like

Ik hield het de hele aflevering vol om niet te janken, tot ik die stukjes van Jeroen en Fabienne aan het eind zagā€¦ Dat wordt janken volgende week

Ik moest huilen toen ik de vader van Miriam zag huilen

2 likes

Ik ook indd

Och ja ik ook. Zo naar om ouders te zien die hun kind gaan verliezen.

En wat @Blush zegt; die vooruitblikā€¦ Volgende week wordt echt heftig.

Heb net de vorige aflevering teruggekeken en ik kan het nooit droog houden. Wat een pure, mooie mensen. Ik zie een beetje ā€˜opā€™ tegen de aflevering van morgen, veel heftig nieuws zo te zienā€¦

1 like

Pfffff wat verdrietig allemaal

Ja ik vind het ook een hele heftige aflevering zeg, pfff :ā€™(

Wat een heftige aflevering maar wat een mooie mensen. Heel wat tranen gelaten.

Tim doet het ook zo goed, mag hij trots op zijn.

3 likes

Pff ik kan OML gewoon echt niet kijken zonder tranen met tuiten te moeten huilenā€¦ Wat een diep respect heb ik voor die prachtige mensen zeg. Vind de vriendin van Jeroen ook ZO sterk, volgens mij is ze nog super jong. En ook ZO onwijs knap hoe positief Fabienne al die tijd nog is gebleven. Zet je echt weer even extra met beide benen op de grond, dit programma.

En wat is het leven soms toch hard en oneerlijkā€¦

10 likes

Mijn hart breekt elke keer als ik een aflevering kijk. Het laat me wel head-on dealen met het verdriet, misschien is dat juist wel goed. Pff. Ik weet het even niet, mijn hoofd zit helemaal vol

3 likes

Tranen met tuiten, jemig. Wat zet het mijn leven en ā€˜problemenā€™ dan in perspectiefā€¦ vind het ook zo hartbrekend dat ze allemaal niet eens zo zeer bang zijn voor de dood, maar verdriet hebben om wat ze achter latenā€¦

3 likes

@anon67544534 Hele dikke knuffel :heart:

(Oeps, ging iets niet goed met quoten dus even zo opgelost)

1 like

Vind ik ook! Direct, maar hij voelt volgens mij ook goed aan wanneer hij wat afstand moet nemen. Lijkt me heel lastig wel.

Ik vind dit seizoen trouwens heel heftig/confronterend, misschien omdat ze allemaal een beetje van mijn leeftijd zijn. En zulke leuke mensen.

3 likes

ā€œVroegerā€ keek ik dit en waren het oudere volwassen mensen, nu ben ik bijna even oud al alle deelnemers en komt het nog harder binnenā€¦

Ik had echt een brok in mā€™ keel bij Fabienne toen ze zei dat ze zichzelf miste.

5 likes

Ik ben gewoon een beetje verliefd op Pieter, Jeroen en Esmee. Wat een kwetsbaarheid en kracht. Hoe Pieter praat over ā€˜zijnā€™ Lotte, dan val je toch als een blok voor hem of ben ik de enige? Oh en Fabienne, wat een positieve houding. Ik ben niet ziek en sta minder positief in het leven. De vraag is dan of je je daar schuldig om moet voelen. Ik weet het niet. Maar tranen weer tijdens de aflevering. Bizar en oneerlijk dat het bij Mirjam zo snel klaar was ineens.

3 likes