Was dat ook niet de reden dat voorgaande presentatoren er mee stopten, omdat het voor hen ook zwaar is om telkens een band op te bouwen en dan afscheid te moeten nemen.
Tim ![]()
![]()
Zo lief ook dat Tim wel gehaktbrood wilde maken/eten met Marit terwijl hij eigenlijk vegetariƫr is. Vind ik wel bijzonder dat je dan je eigen principe (ik ben zelf ook vegetariƫr) opzij zet voor iemand, als het echt iemands wens is om dit samen te doen. Lijkt me voor hem echt goed pittig, dit programma maken. Omdat hij toch wel echt een vriendschap/goede band op lijkt te bouwen met een gedeelte van de deelnemers in ieder geval. Je ziet en voelt bij de een wel meer afstand dan bij de ander en dat lees je soms ook wel in zijn posts op social media die hij bijv na iemands overlijden schrijft. Maar dat is ook logisch lijkt me. Met de ene kandidaat zal hij ook meer persoonlijk een klik hebben dan met de ander.
Sommige kandidaten gaan zelf ook meer een band met hem aan heb ik het idee. Altijd een wisselwerking natuurlijk
Ik vind het altijd confronterend om te zien hoe een jong mens zo snel kan aftakelen. Ik schrok ook wel een beetje van madelief, of zoals bij jeffrey van een vorig seizoen. En ook gewoon de gedachte dat ze een prematie gaf en 12 dagen daarna er al niet meer is. Mooi idee trouwens zoān prematie en ook dat zoveel mensen een urn krijgen.
Op haar prematie zag ze er al wel slecht uit en was ze erg afgevallen. Haar 25e verjaardag was maar kort ervoor (een paar maanden?). Op dat feest leek ze totaal niet ziek en was ze ervan overtuigd dat ze nog wel een aantal jaar zou leven of misschien zelfs 30 kon worden. Heel heftig dat het zo snel kan gaan.
Sorry ik bedoelde met dat feest haar prematie! Op het feest in de 1e aflevering zag ze er idd totaal niet ziek eruit nog.
Nee dat is niet zo hoor, het is over een langere periode gefilmd. Ze was 26 bij die prematie. Alsnog superheftig natuurlijk
Ah je hebt helemaal gelijk!
Godskolere de vader van Madelief is in een paar weken tien jaar ouder geworden. Arme man
tim laat ook voor iedere deelnemer van over mijn lijk een tattoo op zijn arm zetten.
Ja klopt. Hij was ook al jaren gestopt met roken en heeft toen met Zoƫ ook nog buiten een sigaret gerookt. Vind dat wel tof van hem, dat die dan ook gewoon het doet.
Ik loop achter met de afleveringen, maar oh Tycho⦠wat heb ik het met hem te doen
zoān veerkracht en optimisme. En dan het immense verdriet en de frustratie aan het einde. Ook hoe zijn ouders voor het ziekenhuis stonden toen hij in coma lag⦠vreselijk