Over mijn lijk

Dat telefoon gesprek van Mattie en Eva :broken_heart:
Breekt je hart echt :broken_heart:

9 likes

Echt. Tranen stroomden over mn wangen.

3 likes

Sowieso respect hoe hij dit doet. Want hij heeft in de tussentijd ook nog regelmatig (whatsapp) contact. Dan bouw je dus wel echt een band op met die mensen. Maar dan rouw je denk ik ook wel? Lijkt me zwaar hoor.

3 likes

Ik vind het alleen zo moeilijk dat dan een paar uur later een dom filmpje wordt geplaatst over een ijsbad en dat Marieke daar dan op de still weer met zo’n typisch schreeuwerig blij hoofd op staat. Zo typisch voor een commerciële zender want jaaaa leven gaat door en het algoritme ook :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

Zo verschrikkelijk ongevoelig en smakeloos

7 likes

Ja daar had ik ook moeite mee. Ze hadden het nog wel een dag uitgesteld maar voelde toch heel wrang.

2 likes

Och :pleading_face:

https://www.ad.nl/show/lievelingslied-van-overleden-eva-hermans-kroot-komt-op-6-binnen-in-top-2000-dit-is-de-nummer-1~a3f4012d/

11 likes

Er komt vanavond een special over Eva op npo. “Het afscheid van Eva” om 20.30.

Ik kon hem net al zien in de npo app. Heel heftig (heb alleen maar zitten janken) maar wel heel mooi en puur

Oh ik wist niet dat je hem al kon zien! Ik heb het boek van Eva gekregen, wel mooi dat haar gezinsleden aan het woord komen. Want die zag je in de serie niet zoveel. Volgens mij alleen haar man en vader?

In deze aflevering ook veel haar man en zus even kort.

Ik ben ook benieuwd naar het boek! Staat nog op mijn wishlist,

1 like

Ik vond hem ook heftig maar heel eervol. De hele aflevering alleen maar zitten janken. Ik vond haar kist trouwens echt prachtig met al die bloemen er zo in. Beetje sprookjesachtig.

6 likes

Mn tranen liepen zelfs nog over mn trui. Maar heel mooi in beeld gebracht allemaal. En wat moet het super pijnlijk zijn voor haar man. Uiteraard ook enorm voor haar andere naasten maar hij blijft achter in een leeg huis waar ze allemaal herinneringen samen hadden. En dan is je leven ineens op z’n kop gezet op zo’n jonge leeftijd. Heftig allemaal.

6 likes

Staat ook op spotify

1 like

Mijn broer is in 2018 jong overleden aan kanker.
Sindsdien heb ik niks meer van Over Mijn Lijk gezien, puur omdat ik het niet kon. Ik heb Eva altijd gevolgd op Instagram. Ben nu Eva haar uitvaart aan het kijken en de sluizen zijn echt constant open. Wat filmen ze het altijd mooi, respectvol en wat doet Tim het goed. Ook mooi zijn emoties te zien

14 likes

Ik kan over mijn lijk ook niet kijken, hoe mooi ik het ook vind. Wel net de special over Eva gekeken want ik volgde haar ook en vond het prachtig. Wel heel hard moeten huilen want wat blijft het hard en oneerlijk dat zo’n jong iemand die nog zo graag wil gewoon dood gaat. Maar wat mooi in beeld gebracht, ik heb ook zo moeten lachen om haar grapjes en echt petje af voor hoe Tim dit doet.

6 likes

Jeetje wat heftig zeg :frowning:

Echt een mooi afscheid van Eva. Vond haar kist ook prachtig.

Haar boek is ook een aanrader.

5 likes

Jeetje alleen maar huilen :heart: wat een fantastisch mens

1 like

Ja ik vind die kist ook echt heel erg mooi. Zeker met die bloemen erdoorheen gewoven. Heel smaakvol.

2 likes

Zijn jullie nooit eens benieuwd hoe het gaat met de familie en vrienden van deelnemers uit de eerste seizoenen?

1 like

In een podcast hebben ze ook familie uitgenodigd va deelnemers uit eerdere seizoenen. Misschien een aanrader voor je om te luisteren.

1 like