Over mijn lijk

Pff ik dronk per ongeluk mn eerste 2 glazen wijn na dry january voordat ik de laatste aflevering ging kijken, wat een verdriet.
Zo heftig hoe vergelijkbaar al deze levens zijn met die van mezelf en van mensen om me heen en hoe snel dingen dus kunnen veranderen.

2 likes

Ik had me voorgenomen niet te kijken dit seizoen omdat ik er gewoon niet van slaap, maar ben nu toch alles gaan kijken. Ondanks dat het keihard binnenkomt zet het me ook echt met beide benen op de grond (want waar maak ik me soms druk over zeg). Vooral het verhaal van Lotte raakt me, ik ben ook 31 en heb 2 kinderen en de gedachte dat ik ze niet zou kunnen zien opgroeienā€¦ jezus

4 likes

Jeetje die familie van Jeroen heeft het ook te verduren. Vader overleden, diens zus, andere zus haar zoon en dochter, hij binnenkortā€¦ wat een ellende in 1 familie, ontzettend sneu.

6 likes

Net de aflevering terug gekeken, heb me toch een potje zitten janken. Heftig

1 like

Godsamme.

1 like

Pfff :frowning:

Mijn hemel. Lang geleden dat ik zo heb lopen huilen.
Wat een ontzettend dapper en wijs meisje was Fabienne.
Volgende week wordt ook weer een heftige aflevering zo te zien.

2 likes

Oh er is een topic voor. Ik heb zo waanzinnig veel respect voor Fabiƫnne. Tot aan het laatste moment van haar leven zo positief blijven. Oneindige bewondering voor haar.

2 likes

Jeetje Fabienne :cry:

Agoss die Fabienne. Zoā€™n ellendig moeilijk en pijnlijk einde gun je dr toch niet.

1 like

Oh dit vind ik zo lief van je!

2 likes

Die beelden van de dochters van Lotte, aan het graf van hun moeder :sob:
Ik probeer me voor te stellen hoe het zou zijn dat ik als moeder afscheid zou moeten nemen van mijn kinderen, dat je weet dat je allerliefste bezit zonder jou verder moet en je ze nooit meer zult zien. Dat je nooit zult weten hoe ze opgroeien. Zo onmenselijk en hartverscheurend.

3 likes

Ik ben zelf ook 31 en heb 2 kinderen in ongeveer dezelfde leeftijd. De gedachte dat ze mij gewoon vergeten als mij nu iets zou gebeurenā€¦jezusā€¦ En idd de gedachte dat ik ze niet zal zien opgroeien, daar geen onderdeel meer van ben, pff. Ik weet dat Lotte is overleden maar hoe stom het ook klinkt, toen ik de preview van volgende week zag dacht ik nee nee nee niet nu al! Alsof je ergens nog hoopt dat het alsnog niet waar is allemaal.

5 likes

Ja ik vind het ook zo heftig. Maar ook dat het zooo snel kan gaan. Zoals bij Fabienne, ze leek zich nog zo goed te voelen en opeens gaat het dan zo snel en bij Mirjam. En wat Jeroen ook zegt: ā€œIk voel me goed, maar daarboven groeit iets.ā€ Het is echt een soort tikkende tijdbom.

Ik vind Tim het wel erg goed doen

1 like

Ik vind Tim het ook goed doet. Het enige waar ik soms aan twijfel is het feit dat het met grote regelmaat ook gaat om zijn gevoel. Eigenlijk iedere keer wel.
En ergens vind ik dat wel goed, maar soms erger ik me er ook aan.

3 likes

Pfff toch altijd zo heftig en confronterend om te kijken. Ik heb zelf 3 jaar geleden, dus rond dezelfde tijd als Fabienne, ook een sarcoom gehad. Zij achter haar oog, ik achter mā€™n oor. Ik krijg gewoon een schuldgevoel als ik er naar kijk. Dat ik ā€˜t wel heb gered en zij nietā€¦:frowning:

Ik zie met name tussen Jeroen en Tim ook wel een vriendschap omdat ze zo hetzelfde zijn, ik vind het mooi dat Tim niet bang is ook zijn kwetsbaarheid te laten zien. Bij het stukje met Fabienne dacht ik ook steeds ā€˜kom op geef haar nog een extra knuffelā€™.

7 likes

Heb echt zo hard gehuild, niet te doen. Ook bij de dans tussen Alex en zā€™n vrouw, zulke lieve mensen ook. En zn vrouw vind ik zoā€™n lief, warm persoon. Zelfde als Jeroen en Esmee. En heftig om te zien dat er nog een gesprek komt tussen de man van Mirjam en Tim, zo heftig als je alleen achter blijft.

En Fabienne en Lotte, niet te doen hoor. Bizar mooi programma maar ook zo confronterend #vierhetleven.

Ik kon er al niet goed de vinger op leggen wat ik nou het enorme verschil vind tussen hem en Valerio, maar dat is het idd. Ik vond dat kalme van Valerio ook altijd heel prettig. Al doet Tim het zeker wel goed, maar anders. Even wennen denk ik

Dat riep mijn vriend ook steeds: knuffel haar, ze heeft dat zo hard nodig nu.

Ik vond Valerio prettiger, misschien ook wel omdat hij wat minder zichtbaar is buiten het programma dan Tim is. Tim doet het goed maar de stijl van Valerio past wat beter vind ik.

1 like