Ik vond Lotte ook zo’n intens mooi persoon. Haar eerlijkheid naar zichzelf en voor de camera. Hoe ze die dozen heeft gemaakt voor de kinderen. Hoe ze aan dit programma heeft meegedaan vóór haar kinderen. Dat stukje dat ze het elke avond zo moeilijk heeft met het op bed leggen van haar kindjes, echt mijn hart brak in 10.000 stukjes.
Voor ik zelf kinderen had voelde ik nooit zoveel kwetsbaarheid voor het leven, maar sinds ik kinderen heb wel en met dan zulke beelden al helemaal.
Vond de beelden van de onwetende kindjes rond dartelend op het podium tijdens die speech ook zo mooi, met het uitblazen van dat kaarsje. Ik denk dat Lotte het voor de situatie niet beter had kunnen achterlaten voor deze meisjes dan ze gedaan heeft met al dit mooie beeldmateriaal waarbij alle liefde voor haar kindjes er vanaf straalt, de brieven, de kist.
Oh en over Tim. Ik vond Valerio ook fantastisch, Yvonne verschrikkelijk. Tim moet ik nog even wat aan wennen, ook dat hij bv bij die uitslag Jeroen in het ziekenhuis nog het hardste jankte van iedereen :’) maar ga er maar aan staan. Tranen krijg je niet weggedrukt en dan moet je ook nog met een camera op je neus positie innemen in zo’n situatie. Ik vind dat hij het goed doet.
En die vrouw van Alex, wat een ongelooflijk lieve vrouw is dat zeg.