Over mijn lijk

Precies dat was wat ik idd bedoelde, en ik voelde dat ‘gejaagde’ ook heel erg.

1 like

Je zag hem ook steeds zo beteuterd kijken van: oh ik was nog niet klaar…
Heel raar idd

2 likes

Er was veel te weinig aandacht voor elk individu. Ik vraag me ook af wat de insteek van het interview was? Want het leek inderdaad niet of er oprechte interesse was voor de nabestaanden. Ik vond het niet passen om steeds zo’n kort stukje te laten zien en dat iemand er dan heel kort wat over mocht zeggen. Dat past gewoon niet bij de heftigheid van het onderwerp.

8 likes

Jeroen is overleden :disappointed:

Had meteen een steen in mijn maag toen ik een reactie zag in dit topic. Shit zeg… :sob:

Jemig. Die had ik écht niet aan zien komen :sob:

Las het net op de Facebookpagina van oml :pensive::pensive:

Ah shit zeg! Geen idee waarom maar ik dacht dat het nog best oke ging met hem.

1 like

Dat gevoel had ik ook… ben ook echt een beetje van slag, ondanks dat ik hem helemaal niet kende. Hij kwam over als zo’n enorme levensgenieter, ik had hem echt nog heel wat jaren gegund :slightly_frowning_face:

Ja precies! Zo iemand die altijd overal het positieve in ziet. Wat verschrikkelijk oneerlijk is het allemaal.

Wat oneerlijk… Moest even een traantje laten

Freaky dit, ik zag gisteren iemand die me enorm aan hem deed denken en bedacht dat ik eens op moest zoeken hoe het met hem gaat. En nu lees ik dit :cry:

:disappointed: ben er stil van.

Was ook echt even van slag toen ik het vanmiddag las… Zo zonde en had hem nog zoveel langer en beter gegund. Lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk voor zijn vriendin en familie allemaal, want je weet dat dit moment ooit gaat komen en opeens is het daar (terwijl het ook zo lang nog wél goed is gegaan). Pff :pensive:

1 like

Vind het ook zo vreselijk voor zijn moeder, eerst je man verliezen aan deze ziekte en dan je zoon. Afschuwelijk

4 likes

Woo. Ik vond hem overkomen als zo’n mooi en oprecht mens. Daardoor raakt het extra ofzo. Ook al ken je hem helemaal niet persoonlijk.
En zo heftig voor die moeder ook, eerst je man en dan je zoon met exact hetzelfde.

2 likes

Ahh Jeroen :pensive: hij heeft wel echt geleefd voor 10 gelukkig in zijn laatste jaren.

2 likes

Ik kreeg ook flink kippenvel toen ik het las. Ik vond het zo’n bijzondere man die zo volop in het leven leek te staan. Wat verdrietig…

Heel erg bedankt dat je dit deelt.
Jezus wat mis ik haar, mijn lieve lieve Lotte

19 likes

Jeetje, wat weer emotioneel. Maar zo mooi ook wat Jeroen zijn moeder zegt. Nog zo in haar rouw en emoties, maar zo warm en liefdevol naar Alex toe :purple_heart:

14 likes