Over mijn lijk

Ik heb dat seizoen laatst nog eens teruggekeken. Zo mooi. Mark en Anneleen en Sylvia en Luc vergeet ik ook nooit. En Sanne en Amber. Allebei 18, toen ik dat keek was ik jonger en vond ik ze zo groot en volwassen, maar nu ben ik ouder en denk ik ja nee, dit is bizar

Ik kijk nu het vorige seizoen terug. Het verhaal van Gerrianne breekt echt mijn hart. 16, 17 jaar oud. Dan is het leven met recht oneerlijk te noemen.

3 likes

Ja ik had het ook gezien. Zo heftig en zielig

Heb vandaag het voorlaatste seizoen met Valerio terug gekeken en snap nu de vergelijkingen tussen de twee wel beter. Allebei heel anders. Ik denk dat het grote verschil is dat Tim zich kan identificeren qua leeftijd en in Jeroens geval qua leven in Amsterdam en dat ontbreekt bij Valerio. Het valt me in het seizoen van Valerio ook op dat er veel gezegd wordt ā€œzo dat is een tijdje geledenā€ als hij weer ergens een kamer komt binnenrollen, erop doelend dus dat Valerio en de deelnemers elkaar niet heel vaak zagen. Wat dat betreft vermoed ik dat het laatste seizoen veel persoonlijker is geweest qua onderling contact, ook tussen de deelnemers. Logisch gevolg dus dat Tim zijn gevoel daardoor een grotere rol speelt.

2 likes

Chelsea

Ik moet ook regelmatig nog aan Methap denken

1 like

Ik heb de aflevering van OP1 teruggekeken, en vond het echt tenenkrommend. Ik vond dat Pieter heel weinig ruimte kreeg, terwijl Lotte toch diegene is die 2 kinderen achter heeft gelaten (waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat dit de rest minder erg maakt, begrijp me niet verkeerd, ik vond alleen dat ze daar weinig op doorvroegen) echt heel raar dat ze Tim helemaal uitgebreid lieten toelichten hoe het afscheid liep (wat hij overigens goed deed want hij betrok Pieter daar wƩl bij). Het voelde heel ongemakkelijk en geforceerd allemaal. Maar misschien ligt dat aan mij.

6 likes

Helemaal mee eens! Vond dat de presentatoren hem ook te snel afkapten, terwijl ik normaal wel fan ben van Sophie Hilbrand.

1 like

Ja joh, dat presentatorsduo werkte niet lekker samen. Bij andere interviews voordat OML aan tafel schoof ging het ook al mis. Dan werd de geĆÆnterviewde midden in zā€™n antwoord onderbroken. Logisch als een antwoord heel lang duurt maar nu was het meer alsof de presentatoren zelf hun hoofd er gewoon niet bij hadden of niet goed op elkaar ingespeeld waren.

1 like

Off topic, maar ik vind op1 sowieso geflopt. Bij Jinek was dit heel anders tot zā€™n recht gekomen. Zoveel respect voor alle deelnemers :heart:

3 likes

Ik heb zelf nog geen fragment van OP1 gezien waarin ik me niet ergens aan stoorde, dus ik ben het met je eens.

3 likes

Ik zit nu de aflevering van donderdag te kijken en het is al zo vaak gezegd, maar wat is Lotte een prachtig topwijf. Komt vast doordat ik zelf pas moeder ben geworden, maar zij raakt me echt enorm. Moet nog bij het stuk van haar overlijden en uitvaart komen, en zie er echt tegenop om dat te gaan zien zo.

1 like

Ik had dit wel bij Beau willen zien eigenlijkā€¦ Toen die tijdelijk Late Night deed.

1 like

Ik heb het niet af kunnen kijken. Vond het zo pijnlijk dat er gevraagd werd hoe het ging, Pieter duidelijk een langer genuanceerder antwoord ging geven (het stuk over dat de dagelijkse zaken liepen, maar dat inherent is aan het hebben van kinderen), en hij werd afgekapt op het moment dat hij juist ging uitleggen hoe echt ging. Maar ik denk dat dit programma zich sowieso niet leent voor bespreking in een late night show, waarin je gewoon relatief weinig tijd hebt voor onderwerpen.

11 likes

Inderdaad, dat was zo belachelijk! Ik heb me er ook enorm aan lopen irriteren.

1 like

Precies dat was wat ik idd bedoelde, en ik voelde dat ā€˜gejaagdeā€™ ook heel erg.

1 like

Je zag hem ook steeds zo beteuterd kijken van: oh ik was nog niet klaarā€¦
Heel raar idd

2 likes

Er was veel te weinig aandacht voor elk individu. Ik vraag me ook af wat de insteek van het interview was? Want het leek inderdaad niet of er oprechte interesse was voor de nabestaanden. Ik vond het niet passen om steeds zoā€™n kort stukje te laten zien en dat iemand er dan heel kort wat over mocht zeggen. Dat past gewoon niet bij de heftigheid van het onderwerp.

8 likes

Jeroen is overleden :disappointed:

Had meteen een steen in mijn maag toen ik een reactie zag in dit topic. Shit zegā€¦ :sob: