Ik wil ook
Maar ik kan niet tekenen
Ik wil ook
Maar ik kan niet tekenen
Hahaha love it. Leek ik hier maar op
Hahaha ik wil ook, dit is m’n nieuwe favoriete topic. Likes overal <3
Alleen zelfs met paint zien mijn dingen er nog uit als het kunstwerk van een kleuter die de lippenstift van mama heeft gejat :’)
Alleen zelfs met paint zien mijn dingen er nog uit als het kunstwerk van een kleuter die de lippenstift van mama heeft gejat :’)
Please post ze ️
Dan is de druk er ook af want deze kunstwerken zijn echt absurd goed haha
Dit topic is echt goud. Laf alle tekeningen.
Hufflepunk:
Please post ze
Dan is de druk er ook af want deze kunstwerken zijn echt absurd goed haha
Haha oke, bij deze… kunst
Ik wil ook maar weet nu al dat ik veel te hard mn best ga doen als ik een paint tekening moet maken
Ik baal zo dat ik geen paint heb. Mag het ook met illustrator en dan zo paint mogelijk?
Ik doe het met de app picsart. Ssst niet door vertellen.
Omg, wat maak jij er toch iedere keer een kunstwerk van, echt heel leuk!!
Ik zit al 4 weken geblesseerd thuis… ben al lang blij dat ik weer een doel in mijn leven heb
@Isha heb ik net een voor jou gemaakt, wil ik hem posten, zie ik dat @anon39978576 al een super mooie van je gemaakt heeft! Haha, heb je er twee.
Ik moest eerlijk zeggen dat ik je niet kende (weet ook niet of je eerst een andere naam had) dus ik heb het gedaan met je voorstel post uit het get to know me topic
@anon68622085 On it! Heb wel wat uit te leggen thuis als mijn vriend thuis komt en ik niks gedaan heb…
Prioriteiten stellen zullen we maar zeggen
Omg hahahaha echt leuk gedaan!
Dit wordt m’n nieuwe foto zodra ik de verandering aan durf. ZO LEUK, dank je wel
@anon68622085 Klaar!
Misschien heeft ie wel wat uitleg nodig
Uit je posts maak ik op dat je bezig bent met sporten/ gezond eten enzovoort. Vandaar de fitguuurl.
En hoop dat je thuis bent in Marvel
En sorry voor de snor. In mijn ogen heeft een professor ALTIJD een snor. Ongeschreven regel. Dus ook als je een vrouw bent, dan plak je maar een snorretje op!
Hahaha dit is zo leuk, ik kan nog geen eens een boom tekenen laat staan dit
toch niet op het plafond van de auto mag ik hopen?
quantum:
Omg, wat maak jij er toch iedere keer een kunstwerk van, echt heel leuk!!
Ik zit al 4 weken geblesseerd thuis… ben al lang blij dat ik weer een doel in mijn leven heb
herkenbaar